е36 м3 + тракшън = как
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
е36 м3 + тракшън = как
колеги я споделете който знае а който не знае дайте да поумуваме защо м-ките нямат тракшън значи доколкото знам е36 с шпер и тракшън няма но тази с смг кутията мисля че всички или поне повечето имат интересно ми е дали е с друг диференциял различен от на 3.2 то с ръчка или просто тракшъна е синхронизиран да работи с дифа и ако е така що не го слагат и на ръчката .и ако се вземе такава смг кутия знам че е визможна конверсия към ръчка ще повлияе ли това за съвместното ползване на тези 2 екстри.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Ако под тракшън имаш впредвид ASC,то единствения вариант да има ASC+ шпер е въпросния шпер да бъде виско 

- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
да разбира се че асц нали е асц и тракшън а такъв виско шпер доколкото знам май няма за е36 за за з3 има ама мен ме интересува конкретно м-ката и смг-то с какъв шпер е 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Има виско шпер за Е36 аз съм с такъв 320i, принципа на действие е следният (казано по прост начин) когат колата е в ниски обороти дифа си работи като отворен и задвижва ено от колелата, колкото повече се овеличават оборотите задвижването се разпределя на двете колела. Обикновенният шпер е винаги зацепен (мисля че на 30-40%) докато при виското има вероятност в най-високите обороти да се зацепи на 100%.
"The Beast" (звяра).
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
///vlado написа:може ли помоля се продължи темата,че ми стана интересно
бе и на мен ми е интересно ама досега смислено мнение не видях това за виско шпера не знам да има такъв на е 36 или конкретно за м3 и ква е логиката да е в ниските такъв и да може да работи с асц-то то хубо в ниските ама ако ти се включи в високите асц-то ко праим

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
///MapTo написа:Ако под тракшън имаш впредвид ASC,то единствения вариант да има ASC+ шпер е въпросния шпер да бъде виско
И от къде го измисли това?
Не смяаш ли, че има защо ///М преди е39/е46 да са без ASC щото имат шперове? А горепосочените са с електронно управление на шпера и по този начин могат да са както отворени така и затворени (в различни моменти разбира се).

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Ми вместо да умувате и да се опитвате да ме апострофирате и да ми задавате контра въпроси да си бяхте направили труда да хвърлите едно око на тази тема 

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Originally posted by 325power написа:My question is, if i have lsd installed on my car, and not changing anything else. will it screw up my traction control.
you'll be fine, it won't mess anything up. anybody who tells you otherwise doesn't know what they are talking about.
vld:Направи си труда да преведеш постовете ,така и така си си направил труда да ровиш за да доказваш позиция,поне довърши всичко докрай както си му е реда


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
А ето ти още малко инфо:
j!m написа:haltek написа:It's interesting that they stopped offering LSD after ASC was introduced. Am I right in thinking that ASC brakes individual wheels when traction is lost. If this is the case, a lsd would be working against it...
The ti traction control uses a second throtle (in the normally open position, as opposed to the normally closed position of the foot throtle) to close down as the rotating speed of the left front and right rear tires gets too far out of sync.
The ti used an old-school clutch pack LSD, and this did not work well with the "crude" traction control method in place on the ti (remember, they had to meet a price point). Once traction control became standard, it was easier to drop the LSD rather than invest in a high-end Torsen unit for the ti which would drive the cost up. The M Roadster uses a Torsen LSD which is much better behaved with the traction control, and does not have any wear parts (for anyone who cares TORSEN stands for TORque SENsing). Ti LSDs need to be re-built / adjusted periodically and have frequent oil changes to flush out the debris whereas the M roadster LSD does not. This is when the BMW "lifetime fill" nonsense came into being too. Theoretically, there is no clutch wear (with no clutches) so no sludge in the oil. But, the reality is the oil does get hot, and suffers thermal breakdown; and heat/cool cycles cause condensation which mixed with the oil, normal seeping leaks etc.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
И за да ти е пълна чутурата със знания може да прочетеш и това, а ето и малко извадки от него:
Всичко опира до това как караш, какво караш, дали си с ASC, ASC + T, DSC (е46 и нататък)...
An electronic traction control system can help prevent a wheel from spinning by applying that wheel's brake. This not only maximizes the traction at that wheel, but more importantly it enables the differential to apply power to the other wheel, which probably has more traction.
The car's second traction problem is when the torque from the engine exceeds the total traction available at both wheels. An electronic traction control system can deal with this problem by reducing the engine output.
........
The ASC + T system intervenes in two stages: When it detects one rear wheel near the threshold of adhesion, it starts to rapid pulse the brake to that wheel (just like ABS). When the second rear wheel nears the limit of adhesion, engine power is reduced.
Всичко опира до това как караш, какво караш, дали си с ASC, ASC + T, DSC (е46 и нататък)...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
///MapTo написа:Ми вместо да умувате и да се опитвате да ме апострофирате и да ми задавате контра въпроси да си бяхте направили труда да хвърлите едно око на тази тема
аз темата съм я чел ама въпроса ми е за м3 с смг тя има тракшън а не вярвам да няма шпер и какъв е.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
cobrata_m3 написа:аз темата съм я чел ама въпроса ми е за м3 с смг тя има тракшън а не вярвам да няма шпер и какъв е.
Последните модели на ///М3 имат и шпер и ASC+T без значение дали са SMG или ръчка

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани