Въпросче - Тоя маркуч от къде е
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
VINITU написа:здравеите колеги. колата съм сигурен, че не му е побългарявана защото и моита доиде по сащия начин от германия. мотора е м42 и доста распитвах по сервизите за какво служи каде е било трябва ли да има нещо там и навсякаде дигаха рамене и ме питаха гас имала ли е.колата продължава да е така и ми е доста лубопитно наистина какво е и за какво да му се невиди служи
При М42 няма такава система с регулиране на подгряването. Между горната и долната част на смукателния колектор има плочка, в която влизат два маркуча и течността циркулира перманентно, независимо от нищо. Според мен това е напълно излишно, защото в топло време въздуха много се загрява и оттам намалява мощността, а разхода на гориво се увеличава.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ивчо3 написа:Написал сам го съвсем ясно. По-дебелия маркуч, който е посочен със стрелка е свързан с регулатор на температурата на охлаждащата течност, който се намира в кутията на въздушния филтър, а може и някъде до нея, не съм сигурен и се явява вакуумен. Другият маркуч, който трябва в единия край да влиза в регулатора, а с другия някъде на смукателния колектор най-вероятно е този на снимката с по-малкия диаметър, или ако не е, той просто липсва. Другият край на маркуча точно там където сочи стрелката влиза в щуцера на двойника, който съвсем ясно се вижда. Когато се създаде вакуум течността циркулира през двойника и подгрява смукателния колектор. След прекратяване на вакуума от регулатора, колектора не се подгрява. Много важно условие за по-стабилната работа на празен ход в процес на загряване особено в студено време и спиране на подгряването когато това не е необходимо.
Ивчо, този клапан за който споменаваш навсякъде е описан като термостатен (номер 10 от схемите), т.е. там няма намеса на вакуум. Това което се оприличава на щуцер (със златистия цвят) няма нищо общо с маркуча от темата, там става "засичането " температурата на постъпващия въздух във филтърната кутия и съответно се регулира подгряването на дросела...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Le Transporteur написа:ивчо3 написа:Написал сам го съвсем ясно. По-дебелия маркуч, който е посочен със стрелка е свързан с регулатор на температурата на охлаждащата течност, който се намира в кутията на въздушния филтър, а може и някъде до нея, не съм сигурен и се явява вакуумен. Другият маркуч, който трябва в единия край да влиза в регулатора, а с другия някъде на смукателния колектор най-вероятно е този на снимката с по-малкия диаметър, или ако не е, той просто липсва. Другият край на маркуча точно там където сочи стрелката влиза в щуцера на двойника, който съвсем ясно се вижда. Когато се създаде вакуум течността циркулира през двойника и подгрява смукателния колектор. След прекратяване на вакуума от регулатора, колектора не се подгрява. Много важно условие за по-стабилната работа на празен ход в процес на загряване особено в студено време и спиране на подгряването когато това не е необходимо.
Ивчо, този клапан за който споменаваш навсякъде е описан като термостатен (номер 10 от схемите), т.е. там няма намеса на вакуум. Това което се оприличава на щуцер (със златистия цвят) няма нищо общо с маркуча от темата, там става "засичането " температурата на постъпващия въздух във филтърната кутия и съответно се регулира подгряването на дросела...
Напълно прав си. Достатъчно е да се видят схемите.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани