обороти на 318 ис помагайте моля!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
re
Peikov написа:Вземи един спреи може и за ражда напраскаи дебитомера на запален двигател ако се оправи смисал вземе да работи нормално значе е от маркуча на одушника се е скапал, поне на мен така беше станало. Но после трябва да покараш няколко километра за да може компютара да си вазварне нормалните параметри.
къде точно да го напръска??? така както обясняваш единственото което се разбира (от твоя проблем) е, че пружинката на клапата, която определя колко въздух да влезе може да е била клеясала малко... какво означава маркуч да се скапе??? маркуч може да се спече, да се цепне, да се запуши, но какво означава "скапе"? обясни моля те от коя страна точно да напръска ? Какъв точно спрей да вземе, зашото понятието "може и за ръжда" е непонятно... а ако вземе спрей за боядисване??? знаеш ли какви поразии може да донесе пръскането със спрей против ръжда? Хайде моля ви малко по-сериозно. Би било малко по-правилно ако кажеш "преди като имах подобен проблем... " и да си разкажеш проблема и как са ти го оправили, но да даваш подобен съвет, е малко кофти. Колега, за съжаление от разстояние надали може да ти се помогне, най-добре отиди да ти погледнат колата в някой сервиз, така ще изгубиш много по-малко нерви и време. После напиши тук от какво е бил проблема, как са го оправили и така ще помогнеш на много хора.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: обороти на 318 ис помагайте моля!
Papy_m написа:колеги имам проблем!като запаля сутрин колата и като е все още студена и много ми мени оборотите.трагвам и на първия светофар като спра и колата от мененето на оборотите и гасне.после паля с адски мъки.доста въртя на стартера преди да запали.и като запали пак ги мени.като позагрее пак ги мени но не до такава степен че да гасне,а понякога не ги мени.като й вдигна малко оборотите отпред от едно болче на двигателя и ги оправи,но само за няколко дни и пак се започва.Какво да правя?От какво може да е проблема?Помагайте
С това болтче, което си въртял, вероятно с цел да се отвори малко повече дроселовата клапа и повишаване оборотите на празен ход, си постигнал точно обратния ефект, защото си променил настройките на TPS-а, които отговарят за празен ход. А те са: 1000 плюс- минус 250 ома при затворена клапа. В твоя случай е някъде над 1300 ома. Логично при тази настройка ще ти играят оборотите на празен ход и ще гасне, а горивната смес ще е бедна.
:
Ивчо,а как трябва да го ооправя сега да бъде 1000 ома както казваш,ако е от това?
Или водиш, или следваш, или ми се махаш от пътя!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: :
Papy_m написа:Ивчо,а как трябва да го ооправя сега да бъде 1000 ома както казваш,ако е от това?
Развърташ напълно болта. Необходимо е рамото на дросела да не опира в него. Сваляш кабела на TPS-а и правиш замерване с мултицет между левия и средния контакт. Те са три на брой. Показанията трябва да не надвишават 1260 ома. Нищо че го дават по книжка 1000 плюс-минус 200 ома. На 1290 ома и повече няма да отчита коректно. Примерно отчита ти 1240 ома. Завърташ по малко болтчето докато стигне 1240-1260 ома и си готов. Разбира се може тресенето и гасненето, както и мененето на обороти да не е само от TPS-а. Предполагам имаш засмукване на въздух отнякъде, вероятно от гофрирания въздуховод. Колкото и да изглежда здрав отвътре, има ли пукнатини отвън го сменяй, без да се замисляш. Прегледай с търсачката, има много теми с проблеми като твоя. Успех.
:
Благодаря колега!Ще видя дали ще успея да направя нещо!
Или водиш, или следваш, или ми се махаш от пътя!
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани