Въпросче - Тоя маркуч от къде е

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 08 Фев 2009, 23:38

:arrow:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 08 Фев 2009, 23:44

Ела утре към сервиза да го погледнем кое как :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 09 Фев 2009, 9:51

Прилича ми на маркуча с клапана за отоплението на дроселовата клапа при М50;52, който се намира в кутията на въздушния филтър, или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 11:05

ивчо3 написа: или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.

:yes:
Нека просто доближи въпросния маркуч до носа си,и чрез обонянието ще излезне от какво е.
На мен ми виси същия маркуч и понамирисва на бензин.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 09 Фев 2009, 18:39

Борис_Малинов написа:
ивчо3 написа: или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.

:yes:
Нека просто доближи въпросния маркуч до носа си,и чрез обонянието ще излезне от какво е.
На мен ми виси същия маркуч и понамирисва на бензин.


Преди малко ходих да видя дали мирише на бензин - покарах 50км градско и спяр при запален мотор помирисах но на нищо не миришеше - даже подавах газ пак на нищо не миришеше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 19:04

А като работи двигателя,въпросния маркуч не смуче ли въздух.
Моя при работащ двигател създва вакум,след като го запуша леко падат оборотите на двигателя,когато го отпуша леко се покачват.
Най-добре проследи точно от къде идва този маркуч.
За моя се вижда,че идва точно так където стои горивния филтър на М50,но на М52 то там се намира май резервоара за бензиновите пари,който е пълен с активен въглен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 09 Фев 2009, 19:56

Борис_Малинов написа:А като работи двигателя,въпросния маркуч не смуче ли въздух.
Моя при работащ двигател създва вакум,след като го запуша леко падат оборотите на двигателя,когато го отпуша леко се покачват.
Най-добре проследи точно от къде идва този маркуч.
За моя се вижда,че идва точно так където стои горивния филтър на М50,но на М52 то там се намира май резервоара за бензиновите пари,който е пълен с активен въглен.


Нямаше и вакум :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 21:24

Еми съвета от мен:следиш го внимателно и виж точно къде ще те отведе.Така има да си гадаеме до безкрайност.
Не се изключва и вероятноста да е монтиран допълнително,кой зна е за какво??
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 09 Фев 2009, 21:28

Борис_Малинов написа:Еми съвета от мен:следиш го внимателно и виж точно къде ще те отведе.Така има да си гадаеме до безкрайност.
Не се изключва и вероятноста да е монтиран допълнително,кой зна е за какво??


Колега аз съм постнал снимка на първа страница от къде е цялата тая система

BT9028BA написа:Това по тънкото маркуче отива там където излиза по дебелия - ако това може да ви помогне
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 21:35

E тук със сигорност е пообългарявано...разкачи въпросния маркуч от към двигателя и провери дали прави вакум или налягане,пък после ще му мислим.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 09 Фев 2009, 21:41

Борис_Малинов написа:E тук със сигорност е пообългарявано...разкачи въпросния маркуч от към двигателя и провери дали прави вакум или налягане,пък после ще му мислим.


Не мился че е побългарявано защото колата дойде с това от Германия но тогава мотора беше М50Б20 с Ванос и после го сменях и от там си мисля че като са ми го слагали са забравили да сложат това маркуче на мястото му

Утре ще откача по малкото маркуче и ще видя дали ще прави вакум и ще пиша в темата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 09 Фев 2009, 22:16

Aбе такива работи няма оригинално по колата, тва е некакъв спешъл германски турбо пърфоманс..
Откъде идва малкото маркуче наснимай го по-подробно, ако трябва махни капака на рейката преди това да се види като хората. Напипай го ако е под колектора и обясни къде отива. На колектора отдолу има две дупки - едната за стъпковото мотче и маслените пари, другата за прогресивния клапан на горивото.
Може и да не идва от колектора ти ше кажеш...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Мнение от VINITU » 10 Фев 2009, 11:53

здравеите колеги. колата съм сигурен, че не му е побългарявана защото и моита доиде по сащия начин от германия. мотора е м42 и доста распитвах по сервизите за какво служи каде е било трябва ли да има нещо там и навсякаде дигаха рамене и ме питаха гас имала ли е.колата продължава да е така и ми е доста лубопитно наистина какво е и за какво да му се невиди служи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Фев 2009, 13:57

Написал сам го съвсем ясно. По-дебелия маркуч, който е посочен със стрелка е свързан с регулатор на температурата на охлаждащата течност, който се намира в кутията на въздушния филтър, а може и някъде до нея, не съм сигурен и се явява вакуумен. Другият маркуч, който трябва в единия край да влиза в регулатора, а с другия някъде на смукателния колектор най-вероятно е този на снимката с по-малкия диаметър, или ако не е, той просто липсва. Другият край на маркуча точно там където сочи стрелката влиза в щуцера на двойника, който съвсем ясно се вижда. Когато се създаде вакуум течността циркулира през двойника и подгрява смукателния колектор. След прекратяване на вакуума от регулатора, колектора не се подгрява. Много важно условие за по-стабилната работа на празен ход в процес на загряване особено в студено време и спиране на подгряването когато това не е необходимо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Фев 2009, 14:00

Извинявам се за неточността в първото изречение. Разбирайте "регулатор за подгряване на колектора", а не на температурата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook