524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Фев 2009, 10:00

bmw524 написа:здравейте пичове!изчетах всичко по темата много внимателно,и аз карам същата кола.много си я харасвам заради комфорта и всичките екстри за модела(половината работят)обаче...и аз имам проблеми с надуване на маркучи,даже пръсках радиатор веднъж и карам с разхлабена капачка.сменях гарнитура на глава от тогава започна да ми натиква масло в антифриза.andru,след ремонт на ГНП и аз имам проблем с вървенето на колата.с течаща помпа летях с 200,сега 120 са химера.толкова е тромава че не знам какво да правя.аз съм от Шумен и мога да кажа,че този Продан във Варна е най-добрия в региона,обаче при него става със записване.ако решиш да ходиш поне 1 месец ще чакаш.интересува ме дали разреши,поне част от проблемите си,защото и аз май ще търся друг двигател.


колега пробва ли да сменяш капачката на казанчето?????
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 09 Фев 2009, 10:56

това беше първото което направих.абе с тоя двигател е голямо приключение.най-лошото е,като чели,че никой не му разбира,а е по-опростен примерно от TDS-а.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 09 Фев 2009, 10:57

_65536_kb_sec_ написа:
bmw524 написа:здравейте пичове!изчетах всичко по темата много внимателно,и аз карам същата кола.много си я харасвам заради комфорта и всичките екстри за модела(половината работят)обаче...и аз имам проблеми с надуване на маркучи,даже пръсках радиатор веднъж и карам с разхлабена капачка.сменях гарнитура на глава от тогава започна да ми натиква масло в антифриза.andru,след ремонт на ГНП и аз имам проблем с вървенето на колата.с течаща помпа летях с 200,сега 120 са химера.толкова е тромава че не знам какво да правя.аз съм от Шумен и мога да кажа,че този Продан във Варна е най-добрия в региона,обаче при него става със записване.ако решиш да ходиш поне 1 месец ще чакаш.интересува ме дали разреши,поне част от проблемите си,защото и аз май ще търся друг двигател.


колега пробва ли да сменяш капачката на казанчето?????


Здрасти, Стояне мисля че проблема на колегата е много по сериозен. Колега в Шумен преди имаше един сериозен майстор дето правеше Поршетата на фикосота, намери начин и познат да се свържеш с него.
Мой познат преди години ползва услугите и беше пре доволен, работата мирише на доста големи ядове...

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 09 Фев 2009, 12:45

намекваш ми за проблем в главата нали?точно поради тази причина съм решил да сменя или главата,ако намеря читава или двигатела.ако знаете кой предлага такива двигатели 2-ра употреба пишете.ANDRIU може би трябва да се обърна директно към тебе,защото ти май още си във филма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 09 Фев 2009, 12:47

bmw524 написа:намекваш ми за проблем в главата нали?точно поради тази причина съм решил да сменя или главата,ако намеря читава или двигатела.ако знаете кой предлага такива двигатели 2-ра употреба пишете.ANDRIU може би трябва да се обърна директно към тебе,защото ти май още си във филма.


Виж мисля че не е проблем да го намериш :!: А в Шумен сте готини пичове поне моята тайфа е голяма от там. Не бързай не коства кой знае какво да се провери и да решиш какво да правиш...

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 09 Фев 2009, 16:51

bmw524 написа:намекваш ми за проблем в главата нали?точно поради тази причина съм решил да сменя или главата,ако намеря читава или двигатела.ако знаете кой предлага такива двигатели 2-ра употреба пишете.ANDRIU може би трябва да се обърна директно към тебе,защото ти май още си във филма.


Pak se izvinqvam za latineca no Computera vse oshte ne sym go opravil.Kolega i ti si v filma no ne se znae kakvo shte izleze ako imash nqkoi vivatelska karta mojesh da mi Call i da ti kaja az kakvo sym pravil i kakvo sym postignal 0878819023.Az lichno si tyrsq dvigatel tyikato veche sym naplashen i neznam oshte kakvo da ochakvam makar che to neostanaha raboti za smenqne...da ne si mrydnal plochkata na GNP-TU za da nevyrvi sega ?Pri zagrql dvigatel karan okolo 30-min slagam si rykata i poveche ot 1-2sekundi nemoga daq zadyrja mai neshto pak ne e kakto trqbva.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 09 Фев 2009, 17:00

значи,моя проблем с ГНП-то го реших на 50%.сега помпата ми не тече,ама и колата не върви.незнам какво я правиха тая пмпа.на стенда всичко наред(според пишман майстора),а колата няма тяга.сякаш не й достига гориво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 09 Фев 2009, 17:02

Kolega shte te pomolq da si pusnesh temichka a ne da spamvash s kakvoto moga shte pomogna kakto i ostanalite kolegi.Neka da sme kolegealni !!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Фев 2009, 17:23

bmw524 написа:значи,моя проблем с ГНП-то го реших на 50%.сега помпата ми не тече,ама и колата не върви.незнам какво я правиха тая пмпа.на стенда всичко наред(според пишман майстора),а колата няма тяга.сякаш не й достига гориво.
За вървежа си лесен -като са сменили гумичките на гнп са оствили плочката напред-т.е. много малко гориво.Просто някой който го е правил трябва да я регулира-да и пусне гориво .Това с масло във водата е лошо
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 10 Фев 2009, 20:24

при добре загрял двигател трябва ли да мога да си държа ръката отгоре му ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 10 Фев 2009, 20:36

да ,ако не значи двигателя не се охлажда добре или въздух или не циркулира из цялата система....
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 10 Фев 2009, 22:10

bmw524 написа:значи,моя проблем с ГНП-то го реших на 50%.сега помпата ми не тече,ама и колата не върви.незнам какво я правиха тая пмпа.на стенда всичко наред(според пишман майстора),а колата няма тяга.сякаш не й достига гориво.

Здравеи колега,при мен го има6е тоиа проблем,120-140 си биаха мираж.с малко мардане на помпата кам волана и на6тата се оправиха.В подписа на Zvetiko има инструкции как то4но се прави това.успех
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 10 Фев 2009, 22:12

или погледни в "важни и полезни теми сварзани с е 34"
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 10 Фев 2009, 22:18

Peter Angelov написа:
_65536_kb_sec_ написа:
bmw524 написа:здравейте пичове!изчетах всичко по темата много внимателно,и аз карам същата кола.много си я харасвам заради комфорта и всичките екстри за модела(половината работят)обаче...и аз имам проблеми с надуване на маркучи,даже пръсках радиатор веднъж и карам с разхлабена капачка.сменях гарнитура на глава от тогава започна да ми натиква масло в антифриза.andru,след ремонт на ГНП и аз имам проблем с вървенето на колата.с течаща помпа летях с 200,сега 120 са химера.толкова е тромава че не знам какво да правя.аз съм от Шумен и мога да кажа,че този Продан във Варна е най-добрия в региона,обаче при него става със записване.ако решиш да ходиш поне 1 месец ще чакаш.интересува ме дали разреши,поне част от проблемите си,защото и аз май ще търся друг двигател.


колега пробва ли да сменяш капачката на казанчето?????


Здрасти, Стояне мисля че проблема на колегата е много по сериозен. Колега в Шумен преди имаше един сериозен майстор дето правеше Поршетата на фикосота, намери начин и познат да се свържеш с него.
Мой познат преди години ползва услугите и беше пре доволен, работата мирише на доста големи ядове...

Успех


само не зацепвам, защо всеки път отписвате главата? нали системата е под налягане? маркучите освен да се втвърдят, какво друго да стане?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 11 Фев 2009, 8:39

ANDRIU,при загрял двигател не можеш да си държиш ръката отгоре.поне при мен е така.това е сериозна температура на която работи двигатела.а,колкото до втвърдяването на маркучите,то че има голямо налягане има но чак да стават на камък...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook