Съединител за М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Съединител за М42

Мнение от DirtySouth » 09 Фев 2009, 2:07

Колеги какъв съединител да избера за М42ката и какво включва комплекта ....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2009, 10:36

E точно ти ли все още не знаеш как на подобен тривиален въпрос да си отговориш и сам? Чрез търсачката.... има толкова много изписано, че... не знам... айде помогни си сам, че да ти помогнат и другите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Фев 2009, 17:09

Търсих но тая търсачка е отвратителна на "съединител и м42" ми излиза тема само за смяната му ,а на мен не ми е нужна понеже няма аз да се захващам с това начинание ... Аз се интересувам от марки и по-точно от цени , впечатления , издръжливост и къде може да ги намерим в България .... Разбирасе има такива теми дори аз съм чел преди време ! Но няма лошо да се обмени малко ново инфо ... Който не го мързи да пише де

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2009, 17:23

Вземи си или SACHS или LuK.... LuK го ползват за "оригинална резервна част" при съединители за Е36... но SACHS-а като че ли е малко по-добър... цени - според зависи... сменяй комплект т.е. феродов, притискател и лагер... не си играй на дребно, че труда е 150лв и ако се изхитриш да вземеш примерно само феродов - после мое да плачеш :)

И двата са издръжливи... досега който е сменил (качествено) и повече не е споменавал за смяна на съединител... държат поне 150к (ако не го съсипваш от ръчкане)..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Фев 2009, 22:27

Това ме интересуваше ! Мерси много ,а някакви цени имаш ли идея и каза според зависи от какво ?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2009, 22:29

Според зависи от къде ги намериш... чувал съм за "доставна цена" на LuK от около 170лв... реално се намира за по 220-230лв (с някви отстъпки) до към 270лв "клиентска цена".... SACHS-а е малко по-скъп... във V&D Auto (внасят SACHS) беше малко над 300лв... но вероятно може да се намери и на по-добра цена..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Фев 2009, 22:40

Цената не е толко определяща (е то е ясно че ако варира с 100 лева е определяща) ама за 20-30 лева няма такова значение по-интересното е от къде да си намеря истински SACHS

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2009, 22:42

Във V&D мислим дека е свестен... един френд си взе от там за iS M44 и е МНОГО доволен :) И аз я карах, вървеше много добре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Фев 2009, 22:47

Мерси за инфото малко чат стана ! Нека поседи 1-2 дена и друг да напише евентуално магазинче къде го има и я заключвай

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Фев 2009, 11:23

Изчел съм много подобни теми и в нито една от тях не стана на въпрос за смяна на огледалния диск, или на целия комплект, който включва двумасовия демпферен маховик, който се слага на автомобилите с клима. Много от колегите сменили комплект съединители без маховика се оплакват от прекалено високото положение на педала при зацепване. Има ли това отношение към маховика и дали е оправдана превантивната му смяна? Благодаря.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Фев 2009, 11:44

ивчо3 написа:Изчел съм много подобни теми и в нито една от тях не стана на въпрос за смяна на огледалния диск, или на целия комплект, който включва двумасовия демпферен маховик, който се слага на автомобилите с клима. Много от колегите сменили комплект съединители без маховика се оплакват от прекалено високото положение на педала при зацепване. Има ли това отношение към маховика и дали е оправдана превантивната му смяна? Благодаря.

Смяната на маховика е оправдана ,само ако е износен тоест ,надрана повърхност набраздена с канали ,която да пречи на добро всцепление на феродото или изпокъсани демпфери ,което пък води до силни вибрации при отделяне.
Като се има в предвид каква е цената на нов маховик ,едва ли е много оправдано.
Според мен ако се стригне до смяна на махових е много по оправдано ,той да се смени с обикновен маховик без демпфери + съединител комплект за такъв маховик :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Фев 2009, 16:00

Благодаря за съвета. Значи при външен оглед на маховика може да се прецени дали е за смяна.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook