320d test-run или вървят ли малките печки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
е ти май ме взема за мезе,все едно несъм виждал 320д 136коня никога...аз имам и такава имам и Г-тек ПРО РР и ти казвам че тези резултати са доста пресилени...мерил съм 5-6 коли и всичките дават от резултатите който написах....споделяш че имаш и други модове по колата,сподели какви са и може даме убедиш че правиш такива коли на един от най-добрите дизелови мотори в света 3.0д....
П.с а някой сподели че като имаш спортен филтър и си си махнал катализатора си 180коня е в голяма грешка
П.с на П.с-а реално 180коня кола найстена може да даде 15.5 на 400м но самото мерене с dynolicios нее вярно и резултатите са с 2сек по високи от 0-100 и с 1сек на 400м
П.с а някой сподели че като имаш спортен филтър и си си махнал катализатора си 180коня е в голяма грешка

П.с на П.с-а реално 180коня кола найстена може да даде 15.5 на 400м но самото мерене с dynolicios нее вярно и резултатите са с 2сек по високи от 0-100 и с 1сек на 400м
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
значи с чипосано в дигиталтунинг 320цд в перфектно състояние , ръ4ка -150 к.с след няколко опита давах 15,7с/400м на БОЖУРА ...докато нечипосани такива даваха 16,8-17,5с!!
....та ми се струва невъзможно 136коня да дава 15,5д РЕАЛНИ
....та ми се струва невъзможно 136коня да дава 15,5д РЕАЛНИ

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
По твоята логика след всички модове би трябвало колата ми да е станала по зле, защото фабрично и дават 9.9 до 100, а ти твърдиш че след чипосване дава 10сек. Не знам кви чипове са имали колите които си мерил, но явно не са били от най добрите.
За да не спорим тия дни ще намеря един г-тек про и ще кача пак резултатите.
И не знам що ти се струва така невероятно че правя 3 коли на 530д? Специално за тебе ще снимам едно клипче
За да не спорим тия дни ще намеря един г-тек про и ще кача пак резултатите.
И не знам що ти се струва така невероятно че правя 3 коли на 530д? Специално за тебе ще снимам едно клипче

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
хаха непременно незабрави да споделиш за чиповете ми....мога да ти кажа че са доста по-добри от на някой колеги и досега съм оправил няколко 320д чипосани с уж според теб по-качествени чипове а след замяната с мой колата звучи,върви и се даржи много по-добре....едната кола е моята и по-програма трябва да е 165коня на мотора,просто за теб и за доста хора за тях добрия чип е този с който колата върви най-много а какво става в мотора и след колко време ще се счупи няма как да го разберете,консултирай се с хора който се интересуват от този вид замерване и ще разбереш че dynolicios мери доста пресилено...най-доброто което се предлага за този вид измервания се казва DRIFTBOX и цената му е около 1200-1300лв,Г-тек е просто алтернатива,тази програма и това клипче съм го гледал и съм чел по доста чуждестранни форуми още като се появи на пазара преди повече от 5-6месеца и цената му беше 14 долара така че сам си направи сметка...надали нещо което е толкожа добро (още повече и софтуер) ще е на тази цена.....kronos написа:По твоята логика след всички модове би трябвало колата ми да е станала по зле, защото фабрично и дават 9.9 до 100, а ти твърдиш че след чипосване дава 10сек. Не знам кви чипове са имали колите които си мерил, но явно не са били от най добрите.
За да не спорим тия дни ще намеря един г-тек про и ще кача пак резултатите.
И не знам що ти се струва така невероятно че правя 3 коли на 530д? Специално за тебе ще снимам едно клипче
Единственото нещо което твърдя е че измерванията са пресилени

а фабрично колко дава несъм гледал понеже на доста места дават доста различни единици,а да не говорим че те никога неотговарят с реалните измерени.
Вярвам само в момента на измерването на преди чипа и замерването след него и дадените разлики,като спазвам всички условия стартовете да са едни и същи,на един и същ асфалт,на един и същ ден,понеже абсолутно всичко влияе на измерването като сцеплението на гумите с асфалта,темперетурата на въздуха,съпротивлението което оказва вятъра(което може да е и в + или - за измерването).
И пак казвам сподели какви модове си правил и може и да се съглася за нещо което се съмнявам да се постигне с Чип,спортен филтър и махнат катализатор

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
ОК няма да споря повече. Не съм казал нищо за чиповете ти, даже ще прежаля едни 300лв. като минавам през Русе за един нов ремап и ако колата ми тръгне по добре ще ти го платя двойно(сериозен съм). За модовете ще ти дам тел. на един твой колега да го питаш, щото аз не ги разбирам тея техники. Спомням си само че турбото ми правеше малко над 30psi като го замерваха едни балъци дето нищо не разбират.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
за чип-а несе притеснявай ако си го правил при човека за който си мисля във варна ще ти е добър,нo като минаваш през русе се обади да я видя колата и може да направим замервания с г-тек-ако неси направил дотогава,а за това да видиш дали ще е по-добре с на някой друг чип-а няма да може да стане веднага понеже тези коли имат нужда от малко време за адаптация,но може да направим няколко старта с моята количка която си е с катализатор и без спортен филтър + 18ски тъкмо и аз да видя разликата без КАТ + филтърче(което честно да ти кажа никога небих си сложил на този мотор)
П.с аз доста време съм се занимавал в тарсенето на алтернативния вариант на дино-то понеже тука в русе няма такова и все някак трябва да покажа на клиент-а че колата му вече е по-бърза с еди колко си секунди,за да остане доволен

П.с аз доста време съм се занимавал в тарсенето на алтернативния вариант на дино-то понеже тука в русе няма такова и все някак трябва да покажа на клиент-а че колата му вече е по-бърза с еди колко си секунди,за да остане доволен

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Я кажи за филтъра защо не е добре за този мотор, че аз и без това се изръсих за някакъв K&N apollo kit мотора сега бучи ужасно. По добре ли е да върна оригиналния филтър?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ами това е нещо което намалява живота на мотора особенно когато той е натоварен допълнително както в твоя случай с чип и още някакви модове,попринцип мотора си го има този запас от възможност за повече конски сили но този запас умишлено несе използва от завода производител по няколко причини една от която е че се намалява живота на мотора и другите части който се натоварват допълнително като турбото например,самия филтър е с намалена пропискливост и доста от частиците(прашинки и всякакъв абразив) имат възможност да попаднат в мотора,както казах този прах си е абразив а всички знаем какво е абразив и какво прави,но това нещо вече е дребен детайл от който едва ли непременно ще се счупи мотора но все пак си е детайл който е добре да се използва в други коли който са си направени само за каране и за даване на газ,а за колите който са всекидневни това е нещо което лекооо допринася за износването на мотора.kronos написа:Я кажи за филтъра защо не е добре за този мотор, че аз и без това се изръсих за някакъв K&N apollo kit мотора сега бучи ужасно. По добре ли е да върна оригиналния филтър?
П.С а филтрте на фирмата К&Н са много добри и щом си дал вече пари за него недей го сменя освен ако звука найстена нете дразни много,но незабравяй да използваш кит-овете който се продават за пране и омазняване за да може максимално да намалиш пропускането на прах през него който ефект се постига именно с това филтъра да ти е омаслен

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Колеги днеска като се пребирах от работа реших да изпробвам колата и по точно Dynolicios-a
Така теста го направих след светофара на Опълченска ,но лошото беше че има6е коли пред мен та малко слаломирах между тях и още по тъпото ,че следващия светофар пешеходния преди Шел-а ми светна червено и спрях
че на Стоп и на Червено аз винаги спирам
ето малко стистика като очевидно не съм пиржил колата на макс :
0-30км/ч - 2.36сек
0-50км/ч - 5,70сек
0-90км/ч - 12,14 сек
( то преди с 124-ката по бързо ,ама нищо за тестване на програмката и в натоварен трафик толкова
)
Peak Horse power - 152HP
Това са някой ден като съм по свободен ще я изпържа здраво,не само до 3500-4000рпм и ще ви споделя резултатите,но според мен програмката си отчита доста добре
Към Колегата Кронос - кажи как да кача screenshotove от програмата?
Така теста го направих след светофара на Опълченска ,но лошото беше че има6е коли пред мен та малко слаломирах между тях и още по тъпото ,че следващия светофар пешеходния преди Шел-а ми светна червено и спрях



ето малко стистика като очевидно не съм пиржил колата на макс :
0-30км/ч - 2.36сек
0-50км/ч - 5,70сек
0-90км/ч - 12,14 сек


Peak Horse power - 152HP
Това са някой ден като съм по свободен ще я изпържа здраво,не само до 3500-4000рпм и ще ви споделя резултатите,но според мен програмката си отчита доста добре

Към Колегата Кронос - кажи как да кача screenshotove от програмата?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
xerial написа:Колеги днеска като се пребирах от работа реших да изпробвам колата и по точно Dynolicios-a
Така теста го направих след светофара на Опълченска ,но лошото беше че има6е коли пред мен та малко слаломирах между тях и още по тъпото ,че следващия светофар пешеходния преди Шел-а ми светна червено и спряхче на Стоп и на Червено аз винаги спирам
![]()
![]()
ето малко стистика като очевидно не съм пиржил колата на макс :
0-30км/ч - 2.36сек
0-50км/ч - 5,70сек
0-90км/ч - 12,14 сек( то преди с 124-ката по бързо ,ама нищо за тестване на програмката и в натоварен трафик толкова
)
Peak Horse power - 152HP
Това са някой ден като съм по свободен ще я изпържа здраво,не само до 3500-4000рпм и ще ви споделя резултатите,но според мен програмката си отчита доста добре![]()
Към Колегата Кронос - кажи как да кача screenshotove от програмата?




П.с колега давай да ми дадеш някой лев и да вземаш бързата 320-ска,пък ти ми остави да карам бавния 6-так

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
xerial написа:Колеги днеска като се пребирах от работа реших да изпробвам колата и по точно Dynolicios-a
Така теста го направих след светофара на Опълченска ,но лошото беше че има6е коли пред мен та малко слаломирах между тях и още по тъпото ,че следващия светофар пешеходния преди Шел-а ми светна червено и спряхче на Стоп и на Червено аз винаги спирам
![]()
![]()
ето малко стистика като очевидно не съм пиржил колата на макс :
0-30км/ч - 2.36сек
0-50км/ч - 5,70сек
0-90км/ч - 12,14 сек( то преди с 124-ката по бързо ,ама нищо за тестване на програмката и в натоварен трафик толкова
)
Peak Horse power - 152HP
Това са някой ден като съм по свободен ще я изпържа здраво,не само до 3500-4000рпм и ще ви споделя резултатите,но според мен програмката си отчита доста добре![]()
Към Колегата Кронос - кажи как да кача screenshotove от програмата?
Виж замери на някоя права както трябва и си калибрирай програмата.
Шотове-те стават като натиснеш едновременно двата бутона тоя на дисплея и горе за включването.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
stilko написа:xerial написа:...0-90км/ч - 12,14 сек...
Да вземеш бързо да се поправиш! Искаме да видим време под 8 сек до 100км/ч!
хаха споко колеги



КОлега - Кронос, а за калибрирането аз го направих веднъж така във всички страни и преди всяко мерене ли трябва да калибрирам

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Не само веднъж трябва. Виж си точното тегло на колата и задай някъде към 15% загуби.
И все пак си мисля че програмката си мери доста точно, но трябва да се направят няколко опита.
И все пак си мисля че програмката си мери доста точно, но трябва да се направят няколко опита.
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани