Тампони Е32 750
Модератор: Технически модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Колеги,нема по-голям карък от мене. Понеже си купих тампоните предварително,се оказа,че моите са в первектно състояние. Проблема ми е бил от фтулките на паразитния хебел. Имам и една биалетка за смяна и един шарнир. Утре в 9 я карам в сервиз да оправят цялата предница,после на реглаж и вечерта ще пиша дали ми се е решил проблема,щото ми казаха,че може и да е от секторната кутия 

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Е34-ката няма сменяеми шарнири - сменя се цял носач,но не са скъпи...така или иначе ще правиш предницата,смени и въпросните тампони,за да е бетон всичко и да си караш с кеф 


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
mitko_n1 написа:Е34-ката няма сменяеми шарнири - сменя се цял носач,но не са скъпи...така или иначе ще правиш предницата,смени и въпросните тампони,за да е бетон всичко и да си караш с кеф
Да, колега, точно това ще направя. Утре в 9 сутринта колата влиза в бокса, като се свърши всичко ще има тест и след това ще пиша за крайния резултат.
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Колеги, вчера и днеска приключиха ремонтните дейности по колата. Цялата предница е сменена, сложени са нови гуми,направен е реглаж на предницата и биенето м/у 90 и 100 си остана. Промени се само усещането,но проблема си го има.
Майсторите,които правят колата като ми погледнаха дисковете казаха , че понеже сда в много лошо състояние е възможно някой от дисковете (най-вероятно десния,тъй като биенето се усеща в дясно) се е дебалансирал. Кажете вашето мнение. Не знам какво да правя вече - пълен ремонт на предница и проблема си остана 


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Ето това са частите за пълен ремонт на предницата:
Ето и линк към EBAY
Ти всичко това ли смени?
Здрасти, красота


Имам само един въпрос


Postman Имам към теб един въпрос тъй като знам че си със Кони Спорт - предни, тези аморт. могат ли да бъдат поставени на нормални пружини


Предварително благодаря
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Barovski написа:Колеги, вчера и днеска приключиха ремонтните дейности по колата. Цялата предница е сменена, сложени са нови гуми,направен е реглаж на предницата и биенето м/у 90 и 100 си остана. Промени се само усещането,но проблема си го има.Майсторите,които правят колата като ми погледнаха дисковете казаха , че понеже сда в много лошо състояние е възможно някой от дисковете (най-вероятно десния,тъй като биенето се усеща в дясно) се е дебалансирал. Кажете вашето мнение. Не знам какво да правя вече - пълен ремонт на предница и проблема си остана
Аз си мисля ,че не е възможно от дискове да има биене между 90 и 100 км/ч


Тампоните на носачите не могат да бъдат диагностицирани ,освен ако не са тотално скъсани при което колата ще е невъзможна за управление и държане на права посока на скорост


Всеизвестна е закономерноста ,че в движение направо при абсолютно всички видове автомобили без оглед на компоновка на задвижване, колелата на предния мост се опитват да се разтварят "лявото наляво,дясното надясно" , затова ъгъла на сходимост е в отрицателни величини ,колелата са леко събрани по закон.Пак ще кажа ,че цялото услилие при движение пада именно върху т.нар. коси рамене
'горните носачи" които се стремят да се разтворят.Когато единия тампон започва да омеква точно там носача се опитва да мине назад и започват вибрации ... Ако всички точки по качването отпред (носачи,биалетки,накрайници) са здрави аз лично не виждам причина защо не са пожелали да сменят въпросните тампони при положение ,че ти им ги носиш и ще си платиш за труда

Моята кола от 2005 година след смяната няма помен от каквито и да било вибрации и сеене ,само колелата да са балансирани и чисти отвътре.Летите джанти нямат проблем с измиване на автомивката ,но стоманените са отврат

Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 05 Фев 2009, 12:53, променена общо 1 път
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Postman написа:......
Да,колега,всичко това е сменено и играенето си остана. За това се съмняват,че е от дебалансиран диск. Тя колата като я ускоря над 100 и го няма проблема, ако ще и по черен път да я карам.
Съветвам те да пробваш с други гуми отпред (примерно сложи задните отпред ако не са твърде широки) - възможно е някакъв малък локален балон на една от предните гуми, който не влияе на баланса, но поражда тези вибрации. Ако е от това, вибрациите ще се "преместят" отзад.
П.П. Брей, тук направих грешка и вместо да цитирам, натиснах модераторския бутон ПРОМЕНИ. Извинения!
Postman
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Postman, това с гумите го направих. Обадих се в магазина и си поръчах два тампона за горните носачи Лемфьордер. Утре ще ги сложим тях и ще видим какво ще стане. Щом казвате че не е възможно да е от дискове няма да бързам да ги поръчвам.
Barovski написа:... Цялата предница е сменена, сложени са нови гуми,направен е реглаж на предницата и биенето м/у 90 и 100 си остана. ...... Не знам какво да правя вече - пълен ремонт на предница и проблема си остана
Postman написа:Ето това са частите за пълен ремонт на предницата:
Ето и линк към EBAY
Ти всичко това ли смени?
Barovski написа:...Обадих се в магазина и си поръчах два тампона за горните носачи Лемфьордер. Утре ще ги сложим тях и ще видим какво ще стане.



Колега, не схващам логиката - сменил си всичко, но понеже тампоните са Corteco и според теб те са причината, сега си поръчал Лемфьордер и разчиташ да решат въпроса... не вярвам...
От скромния ми опит според мен проблема ти е в кормилните щанги - при разбит кормилен накрайник и определен релеф на пътя е възможно да има такива вибрации, както и от прекомерна аксиална хлабина на хебела на кормилната кутия. Имал съм ги и двата случая до момента, но и двете повреди се хващат при преглед на предницата - те са очевидни дори за нискоразрядни майстори.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Същата тази вибрация, я има и колегата Saso. При 90 км/ч колата му се тресе страшно и той става, като картечар в ръцете.
При него е от криви гуми (зимни). С летните му гуми такова нещо няма. А щом си сменил тампоните на горните носачи, не ги барай пак. Остават ти кормилни накрайници, гуми или джанти (криви).
При предишната ми кола (орел вектра А), задна дясна джанта ми беше крива и от там такива вибрации идваха във волана, че направо умирах от яд. Провери всички джанти дали са ти прави.
Поздрави

При предишната ми кола (орел вектра А), задна дясна джанта ми беше крива и от там такива вибрации идваха във волана, че направо умирах от яд. Провери всички джанти дали са ти прави.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Значи колеги след като сложихме тампоните лемфьордер вибрацията значително намаля (да не кажа даже че изчезна). Днеска ходих до София. На отиване никакви проблеми. Нямах само време да мина пак реглаж на предния мост след смяната на тези тампони. Единствения проблем на отиване беше,че дърпаше колата леко наляво. На връщане обаче пак почна да се тресе яко колата. Значи на 100% проблема не е в гумите нито в джантите. Ако в понеделник след като мина пак реглаж на преден мост не се оправят нещата направо нз какво да правя. Приятеля, с който ходихме днеска до София се има с Румен Тонков. Каза, че можело да е от тампон на скоростната кутия и от там да идвала вибрацията при определена скорост.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Колеги,
Не писах до сега, защото исках да проверя... и проверих... та, сега:
Като взех колата ей така чаткаше точно м/у 90 и 120. Допуснах, че е от небалансирани гуми - хвърлих ги старите и купих нови - ЗАСПА!
Не бях излизал извън града дълго време, но преди месец ми се наложи и забелязах, че пак чука - побеснях... викам няма да ми се размине ремонта, но нали зима хвана и нищо не направих.
Като прочетох, какво е написал Пенчев и си викам бързо на автомивката и газ към Шумен. ЗАСПА, колеги - няма чат - няма пат - случаят на Пенчев за мръсотията в джантите се потвърди и при мен.
Та в заключение - проверете си джантите и гумите преди да почнете ремонта!
Поздрави
Д
Не писах до сега, защото исках да проверя... и проверих... та, сега:
Като взех колата ей така чаткаше точно м/у 90 и 120. Допуснах, че е от небалансирани гуми - хвърлих ги старите и купих нови - ЗАСПА!
Не бях излизал извън града дълго време, но преди месец ми се наложи и забелязах, че пак чука - побеснях... викам няма да ми се размине ремонта, но нали зима хвана и нищо не направих.
Като прочетох, какво е написал Пенчев и си викам бързо на автомивката и газ към Шумен. ЗАСПА, колеги - няма чат - няма пат - случаят на Пенчев за мръсотията в джантите се потвърди и при мен.
Та в заключение - проверете си джантите и гумите преди да почнете ремонта!

Поздрави
Д

- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ами те са два в задния край стоят.Това аз лично не мога да кажа категорично ,мисля си ,че ако са дефектирали кутията ще застане в друго положение и може да излезе малко проблем с превключването на скоростите ,но не съм сигурен в това
Знаеш ли какво да направиш - докато караш и усещаш тресенията си протегни дясната ръка назад и си сложи дланта на основата под задното седло ,която е облечена в подовата настилка
Казвам ти го за да усетиш дали със сигурност вибрацията идва отпред ...
Тампоните имат едни малки белези - триъгълничета ,които при запресоването към носачите трябва да сочат едно към друго ,един вид двата тампона да се сочат един друг ,като е вдигната колата на крик и ги гледаш отдолу , по този начин ли са набити ? Това принципно няма особенна връзка с вибрациите ,но има с продължителноста на живота им
Георги Пенчев

Знаеш ли какво да направиш - докато караш и усещаш тресенията си протегни дясната ръка назад и си сложи дланта на основата под задното седло ,която е облечена в подовата настилка

Тампоните имат едни малки белези - триъгълничета ,които при запресоването към носачите трябва да сочат едно към друго ,един вид двата тампона да се сочат един друг ,като е вдигната колата на крик и ги гледаш отдолу , по този начин ли са набити ? Това принципно няма особенна връзка с вибрациите ,но има с продължителноста на живота им

Георги Пенчев
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани