КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ-ПРОБЛЕМ С ХИДРАВЛИКАТА
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dimdimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.03.2008
КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ-ПРОБЛЕМ С ХИДРАВЛИКАТА
Проблема е следният-реших да си направя маркучите на хидравликата,купих и масло от Вари ЦХФ 7.1 каквото пише на капачката.След като я сглобих и обезвъздуших с пълен ляв и пълен десен взе малко да вие.Покарах я,но не се оправи виенето,дори се увеличи.На какво може да се дължи.Да добавя и още нещо,като издарпах маслото от казанчето то беше черно
Re: .
Наливай масло и върти волана докато спре да излиза пяна НА ОТВОРЕНА КАПАчКАdimdimitrov написа:като отвия капачката има пяна


by ''kompleksa''
- dimdimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.03.2008
.
по черти4ките за мин и мах на капачката е една идея преди мах-а.т.е. да го напалня до горе и да въртя
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ddddk написа:Колега,
Незнам какво пише на капачката ти, НО маслото трябва да е ATF и никакво друго...
ади ве


- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
колега имах същия проглем като твоя и аз се мъчих с какво ли не накрая се оказа че мъркучите са за смяна след смяната се оправи проглема а и друго след смяната на маслото проми ли си системета това също моге да е проглем ако си сменил и маркучите значи не ти е обезвъздушена добре системата отвори къпачката на къзанчто да се обезвъздуши хубаво .
- dimdimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.03.2008
.
колега,маркуите са сменени заедно с чашките на маркучите,там от където ми сълзаше.а и маслото като го сипах беше зелено в момента в които я запалих стана кафяво.системата сам я продухал само с въздух
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
обезвъздушаването е просто елементарно - ясно е, че си го извършил добре.
Или си сбъркал маркучите или маслото...
Да сбъркаш маркучите е невъзможно, защото накрайниците са с различни диаметри два по два, пък и просто няма да имаш управление, ако си сбъркал връзките.
... е, какво остана да е...?...
От мене толкова.
Стискам палци да оправиш проблема с минимум средства.
Успех и Поздрави
Д
Или си сбъркал маркучите или маслото...
Да сбъркаш маркучите е невъзможно, защото накрайниците са с различни диаметри два по два, пък и просто няма да имаш управление, ако си сбъркал връзките.
... е, какво остана да е...?...
От мене толкова.
Стискам палци да оправиш проблема с минимум средства.
Успех и Поздрави
Д

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Още нещо се сетих,ПОСЛЕДНО.
Ако си запалил преди да завъртиш няколко пъти ляв-десен има опасност да си скапал винтовата двойка на компресора (помпата му викат някои)...
Ако си запалил преди да завъртиш няколко пъти ляв-десен има опасност да си скапал винтовата двойка на компресора (помпата му викат някои)...

- dimdimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.03.2008
.
не съм въртял преди да я запаля.но излизаха мехурчета като наливах маслото.сега пак я обезвъздушавах,няма пяна както вчера и виенето на отворен капак не се чува(или аз не го чувам от двигателя),но като сам вътре на затворена врата има леко виене
- dimdimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.03.2008
.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ,КОИТО МИ ПОМОГНАХА СЪС СВОЙТЕ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ






13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани