Поставяне на Малък БОРД на мястото на Обикновения часовник
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Поставяне на Малък БОРД на мястото на Обикновения часовник
Здравейте колеги..имам въпрос дали е възможно да се постави малък борд,на мястото на мех.часовник....каква букса трябва да имам? отворих часовника но отзад него имаше само обикновенна буксичка за часовника и толкова....трябва ли да имам спец.букса за малък борд и къде се намира тя?Ако ли нямам как бих моггъл да свържа такава....моляви да ме опътите,как да разбера дали имам термо датчик за външна температура ? ако има компетентни моля да ми пишат!лека и без аварийна колеги!
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Ако ще си вземаш малък борд, ще ти трябва и буксата колега. Има малко повече от трите кабела на часовника, ще ти трябва и датчик за температурата, за свързването изполвай търсачката, писано е страшно много по тази тема, или на пиши на ЛС
Колега, за да можеш да го монтираш ще ти трябва буксата - тя е черна и е специална (затова не купувай борда без тази букса), ако си купил борда си търси букса, тук във форума върви между 15-25 лв.
Няма много подробна тема тук във форума за този вид конверсия, но пък има за големия борд а тя ще ти свърши работа общо взето:
Голям борд- конверсия
В крайна сметка кабелите, които трябва да прекараш допълнително не са много. Малко по-надолу (4-5 теми по-надолу от твоята) има тема, в която стана дума за този вид конверсия и колегата Sobiss горе долу е описал метода :
[url=http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=131944]Датчик за малкия борд
[/url]
Друг съвет, на който съм попадал във форума, при подобни на твоя въпроси - потърси Lacho , той е едни от знаещите, можещите и опитните като става дума за подобни ъпгрейди.
И не на последно място прерови търсачката + чуждите форуми:
Това го имах save-нато на компютъра, но нямам идея откъде съм го копирал. В него общо взето е описан конкретно и ясно какъв е метода, кое с кое се свързва, та дори кой кабел какъв цвят е и за какво е (ест. става дума за същата конверсия за която питаш), надявам се да ти свърши работа ако се наемеш сам да го правиш.
ПС: ако си с аналоговия часовник 99,9999% нямаш температурен датчик за бордови компютър. Останалия 0,0001% е варианта в който предишния собственик е махнал бордкомп-а и е сложил този часовник :-)
Няма много подробна тема тук във форума за този вид конверсия, но пък има за големия борд а тя ще ти свърши работа общо взето:
Голям борд- конверсия
В крайна сметка кабелите, които трябва да прекараш допълнително не са много. Малко по-надолу (4-5 теми по-надолу от твоята) има тема, в която стана дума за този вид конверсия и колегата Sobiss горе долу е описал метода :
[url=http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=131944]Датчик за малкия борд
[/url]
Друг съвет, на който съм попадал във форума, при подобни на твоя въпроси - потърси Lacho , той е едни от знаещите, можещите и опитните като става дума за подобни ъпгрейди.
И не на последно място прерови търсачката + чуждите форуми:
Цитат копиран от някъв чужд форум, незапомнен написа:The original clock connector has 3 connections, 1 gnd(brown) 1 permenant
+ve (Red/Yellow)
and 1 interior lighting connection(Grey/Red), the colours are the same so
they should match up to the connector
The two connections to the chime/gong are white/blue and white/red, (pins 10
and 11) (There are also 2 separate power connections +ve and gnd to the
gong,)
The Temp sensor has one connection to pin 12, the other end goes to gnd.
The violet/white (pin 14 is connected to switched +ve I think, and possibly
green /blue(pin 9), both are fused,can't remember offhand if both are
required, definitely pin 14.
I think they need to be ignition switched +ve otherwise the display stays
on permenantly.
Think that's all that's needed. I did bench test it all using a 12v battery
before I connected it up, so interiori lights, switched and permenant +ve
all connected together. Did it to make sure it all worked before I started
hacking in to the wiring!
Това го имах save-нато на компютъра, но нямам идея откъде съм го копирал. В него общо взето е описан конкретно и ясно какъв е метода, кое с кое се свързва, та дори кой кабел какъв цвят е и за какво е (ест. става дума за същата конверсия за която питаш), надявам се да ти свърши работа ако се наемеш сам да го правиш.
ПС: ако си с аналоговия часовник 99,9999% нямаш температурен датчик за бордови компютър. Останалия 0,0001% е варианта в който предишния собственик е махнал бордкомп-а и е сложил този часовник :-)
Последна промяна PeReZ на 08 Фев 2009, 1:38, променена общо 1 път
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани