Датчик за малкия борд ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Датчик за малкия борд ?
Колеги възможно ли е да се закачи малкия борд към датчика за температура на дигиталния климатроник -тоест да дърпа инфо от него без да се налага да се купувам индивидуален за малкия борд ? Днес си купих такъв само че без датчика и сега се чудя дали може да стане това 


- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Колега не съм чул, някой да го е правил и незнам. Но оригиналния датчик е към 50-60 лв. нов, но има и аналог за 1.03 ст., температурен сензор HT502D1. Пригаждаш му един корпус и си готов
http://electroninvest.com/shop/search.p ... 502d1&ot=0

http://electroninvest.com/shop/search.p ... 502d1&ot=0
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
А този сензор на 12 волта ли е ?Да му се намира на някой схемичка за обозначенията на кабелите излизащи от малкия борд ? 13 кабела са общо-ще стане по лесно 


- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Не, колега не е на 12V. Единия кабел от сензора отива в борда, другия на маса
Ако си малкия борд, 8 бутонния: пин 12 - датчик, пин 16- 12V при включени светлини, пин 17- маса, пин 18 -12V постоянно, пин 14-12V когато си завъртял ключа на контакт.
Ако досега си бил със стрелковия часовник: маса, 12V осветление и 12V постоянно го имаш в буксата която влиза в него. Единствено ти трябва да включиш датчика и да вземеш 12V когато си на контакт. Зад касетофона или ЦД-то ти, има оранжев кабел с бяла ивица (мисля че беше бяла) той е кабела който ти трябва. Удължаваш закачаш го на пин 14 и си готов

Ако си малкия борд, 8 бутонния: пин 12 - датчик, пин 16- 12V при включени светлини, пин 17- маса, пин 18 -12V постоянно, пин 14-12V когато си завъртял ключа на контакт.
Ако досега си бил със стрелковия часовник: маса, 12V осветление и 12V постоянно го имаш в буксата която влиза в него. Единствено ти трябва да включиш датчика и да вземеш 12V когато си на контакт. Зад касетофона или ЦД-то ти, има оранжев кабел с бяла ивица (мисля че беше бяла) той е кабела който ти трябва. Удължаваш закачаш го на пин 14 и си готов

- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Моя датчик си го взех от една седмица на морга (Е23) за 10 лв и си работи перфектно. Ето така изглежда ако искаш да си с оригинален:
не забравяй да си вземеш и буксата към него. Кабелите са два: единия го даваш на маса, някъде по корпуса, другия минава под кутията с бушоните, влиза в кората под кормилото и от там на кафяво сивия кабел на борда. Сензора се закрепя в левия въздуховод на бронята

не забравяй да си вземеш и буксата към него. Кабелите са два: единия го даваш на маса, някъде по корпуса, другия минава под кутията с бушоните, влиза в кората под кормилото и от там на кафяво сивия кабел на борда. Сензора се закрепя в левия въздуховод на бронята
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
sobiss написа:Не, колега не е на 12V. Единия кабел от сензора отива в борда, другия на маса
Ако си малкия борд, 8 бутонния: пин 12 - датчик, пин 16- 12V при включени светлини, пин 17- маса, пин 18 -12V постоянно, пин 14-12V когато си завъртял ключа на контакт.
Ако досега си бил със стрелковия часовник: маса, 12V осветление и 12V постоянно го имаш в буксата която влиза в него. Единствено ти трябва да включиш датчика и да вземеш 12V когато си на контакт. Зад касетофона или ЦД-то ти, има оранжев кабел с бяла ивица (мисля че беше бяла) той е кабела който ти трябва. Удължаваш закачаш го на пин 14 и си готов
Бреййййй....
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Zlobil написа:sobiss написа:Не, колега не е на 12V. Единия кабел от сензора отива в борда, другия на маса
Ако си малкия борд, 8 бутонния: пин 12 - датчик, пин 16- 12V при включени светлини, пин 17- маса, пин 18 -12V постоянно, пин 14-12V когато си завъртял ключа на контакт.
Ако досега си бил със стрелковия часовник: маса, 12V осветление и 12V постоянно го имаш в буксата която влиза в него. Единствено ти трябва да включиш датчика и да вземеш 12V когато си на контакт. Зад касетофона или ЦД-то ти, има оранжев кабел с бяла ивица (мисля че беше бяла) той е кабела който ти трябва. Удължаваш закачаш го на пин 14 и си готов
Бреййййй....
Уча се и аз, кво да се прави

Добре че учителите си знаят матряла

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани