Проблем с 320 автоматик - моля за съвет!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Проблем с 320 автоматик - моля за съвет!

Мнение от Mecho Puh » 08 Фев 2009, 0:15

Имам 320ка купе '97ма Автоматик,колата е на жена ми ,но тя нея кара много много,и колата еи такаИзображение
си седи по няколко дена пред нас,...Днеска решихме да я раздвижиме и с изненада установих че нещо лоста за смяна на предавките се е*е...първо не искаше да включи на скорост,после с много зор и напъване включи но пък не иска да исключи или да застане на неутрална,досега не съм разглабял е36 и нямам идея как и къде може да е проблема,може би избирача на предавките,но маи просто налучквам....Бих се радвал ,ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет,обичаините тъпотии и малоумния спам не са препоръчителни,благодаря ви предварително! ;)
Последна промяна Mecho Puh на 08 Фев 2009, 0:47, променена общо 1 път
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Фев 2009, 0:23

Оправи си заглавието на темата,то трябва да подсказва съдържанието и :!: Не си от вчера във форума ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 08 Фев 2009, 19:59

Ебаси,51 човека са погледнали темата и никои не се е престрашил да даде разумно предложение... 8)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1681
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 08 Фев 2009, 20:11

Този превключвател не е ли само един плъзгач с ел.контакти,за да се определя желаната скорост?Т.е. би трябвало само механично да запъва самия той,а не някакви лостови предавки както при другите ск.кутии.Или бъркам нещо?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 08 Фев 2009, 20:23

Май и жило има....но не съм сигорен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 08 Фев 2009, 23:43

ildivvy написа:Този превключвател не е ли само един плъзгач с ел.контакти,за да се определя желаната скорост?Т.е. би трябвало само механично да запъва самия той,а не някакви лостови предавки както при другите ск.кутии.Или бъркам нещо?


Не е! Има си жило.
Карал съм известно време и Рено-автомат. Там си беше проблем като го оставя на сравнително голям наклон на Р без да е опъната ръчната (или не до края), Доста трудно изключваше от "паркинг". Сега на БМВ-то пак забелязвам такъв (д)ефект, но е толкова слабо изразен, че е трудно да се усети от лаик. Но това е само при преместване на лоста от Р до R - няма логика при обратното или всякакви други движения на лоста да се проявява.
Понеже приводът е с жило и подобни симптоми са се случвали зимата - ако въжето замръзне, както се случва и с ръчната, и със съединителите и скоростите при други марки...
Та евентуално самото жило да се движи трудно - освен замръзнало, може и да е: закъсано; неестествено пречупено някъде (не че е много дълго, но все пак...); пълно с кал или други боклуци...
Ако е това - смятам, че е малкия дявол!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 10 Фев 2009, 0:25

със жило е избирача имам и жилото и всичко останало ако не си се еправил обадисе може да го оправиме няма проблеми 0899104840
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 1:36

На компакта в подписа ми преди време лоста на автоматика се плъзгаше по трудно от P към R , N , D и другите степени , и той повече стои паркиран отколкото да се кара , и след смяната на жилото , лоста се плтъга с лекота. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 10 Фев 2009, 10:07

///sasho написа:На компакта в подписа ми преди време лоста на автоматика се плъзгаше по трудно от P към R , N , D и другите степени , и той повече стои паркиран отколкото да се кара , и след смяната на жилото , лоста се плтъга с лекота. :D
:yes: :yes: :yes: .....явно така се получава,щото нямам много време сега да се занимая с нея,но снощи се качих да да го поръчкам лоста,свалих панела отгоре на барчето,и се заиграх,понапънах го маи повечко и :mhihi: сега вече се мести толкова свободно че съм убеден че или се е скъсало или се е откачило,не знам....днеска,утре ще се заиграя по-обстоино
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook