двигател, скорости, кардан и заден мост от М5 на М5, що е то
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
двигател, скорости, кардан и заден мост от М5 на М5, що е то
Тъй, ся понеже иде време за проектУ
имам малко въпроси който тормозят, красивата ми, безформена главица
Целия проект е е28 М5 със двигател от е34 М5 3.8 със все скоростите кардана, задния мост и диф-а.
Въпросите ми са следните:
1. Някой има ли представа дали ще имам някакви по-сериозни проблеми с двигателя, като се има в предвид че е28-то трябва да е/било/ с S38. Става дума за ел инсталацията. Въпреки че ако някой се сети и за нещо друго на което трябва да обърна внимание нека каже.
2. Скорости. Идеята е да се прехвърлят е34-те на е28-те със все двигателя. Там проблеми някакви дали ще има? Като цяло дали ще трябва да има някакви преработки по купето, захващания, в тунела как ще влезнат такива работи.
3. Кардан, може би най-притеснителен. Въпроса ми при него е дали е34-ковия е със същата дължина като е28-вия и дали висящия лагер е със същото местоположение при двата модела. Мисълта ми е е34-вия да не дойде леко дълаг.
4. Заден мост, също притеснителен. Въпроса е дали задния мост от е34 пасва на е28. Става дума за захващането при тампоните. Ако някой знае и точно какво трябва да се преработва, нека сподели.
Та цялата идея е че трябва да си набавя информацията възможно най-бързо, защото ако всичко върви по-план, колата трябва да е на пистата за майския сЪбор.
Съответно няма време за спънки, и всичко трябва да мине строго по план
Темата принципно е стара и беше и с други въпроси, но реших вместо да пускам нова, така или иначе в тая не е писано, да не пълня раздела.
Оставил съм старите въпроси, за да не стават обърквания
старите въпроси:
тъй, ся въпроса е следния, някой има ли представа е28 520-ка 85-то лято С АБС, изодзадзе на дискове ли е или на барабани са по дифолт че ме гложди тоя въпрос
едит: за да не пускам нова тема реших да ви питам тук.
да си доидем на думата, заден мост от е34 седан, има ли шанс да легне на е28 без преправяния?
като се има в предвид че със задния мост си вървят и носачите, диф-а, амортисиорите и пружините



Целия проект е е28 М5 със двигател от е34 М5 3.8 със все скоростите кардана, задния мост и диф-а.
Въпросите ми са следните:
1. Някой има ли представа дали ще имам някакви по-сериозни проблеми с двигателя, като се има в предвид че е28-то трябва да е/било/ с S38. Става дума за ел инсталацията. Въпреки че ако някой се сети и за нещо друго на което трябва да обърна внимание нека каже.
2. Скорости. Идеята е да се прехвърлят е34-те на е28-те със все двигателя. Там проблеми някакви дали ще има? Като цяло дали ще трябва да има някакви преработки по купето, захващания, в тунела как ще влезнат такива работи.
3. Кардан, може би най-притеснителен. Въпроса ми при него е дали е34-ковия е със същата дължина като е28-вия и дали висящия лагер е със същото местоположение при двата модела. Мисълта ми е е34-вия да не дойде леко дълаг.
4. Заден мост, също притеснителен. Въпроса е дали задния мост от е34 пасва на е28. Става дума за захващането при тампоните. Ако някой знае и точно какво трябва да се преработва, нека сподели.
Та цялата идея е че трябва да си набавя информацията възможно най-бързо, защото ако всичко върви по-план, колата трябва да е на пистата за майския сЪбор.

Темата принципно е стара и беше и с други въпроси, но реших вместо да пускам нова, така или иначе в тая не е писано, да не пълня раздела.
Оставил съм старите въпроси, за да не стават обърквания

старите въпроси:
тъй, ся въпроса е следния, някой има ли представа е28 520-ка 85-то лято С АБС, изодзадзе на дискове ли е или на барабани са по дифолт че ме гложди тоя въпрос

едит: за да не пускам нова тема реших да ви питам тук.
да си доидем на думата, заден мост от е34 седан, има ли шанс да легне на е28 без преправяния?

като се има в предвид че със задния мост си вървят и носачите, диф-а, амортисиорите и пружините


Последна промяна VesoPesa на 09 Апр 2009, 22:49, променена общо 3 пъти
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Начи има два варианта единия е от 06.1981 до 12.1987 92кв 125кс без абс
другия е 08.1985 до 12.1987 95кв 129кс с абс
това излиза по текдок 2006та
другия е 08.1985 до 12.1987 95кв 129кс с абс
това излиза по текдок 2006та
Всички пътища водят към НАДИН 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
не е наличен ама донора чака зелена светлина да отпътува към бг
едит: ся като гледам май и въпросите не са ми много в час, за това съм ги коригирал малко

едит: ся като гледам май и въпросите не са ми много в час, за това съм ги коригирал малко

Задния мост е различен захвата. На стаб. щанга и на нея ще дойде различен захвата. По лесно би било да сложиш диф-а с капак от е28 и полуоски за е28 535, те май са същите като на е34 м5. И само може да подсилиш моста тук таме.
За мотора - м30 за е28/е23 има различна отливка за лапите от м30 за е34/е32. И тъй като с36/с38 са си понапудрени м30-ски, мисля че няма да е плъг&плей ами ще трябва да правиш лапи или да напаснеш моста отпред по мотора, което не е добра иея, че бега баланса.
Донора предполагам е англичанка, виж като дойде сравни с на Чочо какви са разликите, да ги сметнете в началото а не да пуснете мотора, да почнете да редите и да видите че някой маркуч не минава за 2-3 сантиметра. Отделно ако е десен волан, може да изскочат нови колектори или преправяне на моста заради сектора и подобни ляв/десен проблеми.
Отиди на mye28.com, там има доста такива направени и хората са много отзивчиви, поразпитай ги, да ти дадат челен опит, щот у БГ нема такова животно.
Един съвет - изрежи маската на е28-цата, да ти е по лесно да слагаш и вадиш мотора със все скоростите, за да видиш как ляга всичко и къде отива. Тя така или иначе ще си отиде заради радиатора или ел. перка.
П.С. Да не ти кърша хатъра ама тая работа като хората до май месец няма как да стане ако нямаш цял отбор майстори и собствен сервиз и не работите денонощно по това.
За мотора - м30 за е28/е23 има различна отливка за лапите от м30 за е34/е32. И тъй като с36/с38 са си понапудрени м30-ски, мисля че няма да е плъг&плей ами ще трябва да правиш лапи или да напаснеш моста отпред по мотора, което не е добра иея, че бега баланса.
Донора предполагам е англичанка, виж като дойде сравни с на Чочо какви са разликите, да ги сметнете в началото а не да пуснете мотора, да почнете да редите и да видите че някой маркуч не минава за 2-3 сантиметра. Отделно ако е десен волан, може да изскочат нови колектори или преправяне на моста заради сектора и подобни ляв/десен проблеми.
Отиди на mye28.com, там има доста такива направени и хората са много отзивчиви, поразпитай ги, да ти дадат челен опит, щот у БГ нема такова животно.
Един съвет - изрежи маската на е28-цата, да ти е по лесно да слагаш и вадиш мотора със все скоростите, за да видиш как ляга всичко и къде отива. Тя така или иначе ще си отиде заради радиатора или ел. перка.
П.С. Да не ти кърша хатъра ама тая работа като хората до май месец няма как да стане ако нямаш цял отбор майстори и собствен сервиз и не работите денонощно по това.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
тъй тъй, лоша работа
аз само пак да кажа че става дума за М5 е28, а не М535
в случея М5 е с с38 мотор т.е. лапите от с38-то от е28-та няма ли да стана на е34-то с38
за скоростната и кардана нищо не каза
ако скорстите от е34-та паснат, как да действам с кардана, и всъщност какъв ми е въбще избора там
а иначе до май месец, и аз не го виждам по-никакъв начин щото само купето да се подготви за работа май ще му трябват 2-3 седмици, но нищо не пречи да опитаме
проблема ся да не дойде от донора обаче
че ако трябва да търся и друг такъв лошо, много лошо

аз само пак да кажа че става дума за М5 е28, а не М535

в случея М5 е с с38 мотор т.е. лапите от с38-то от е28-та няма ли да стана на е34-то с38

за скоростната и кардана нищо не каза

ако скорстите от е34-та паснат, как да действам с кардана, и всъщност какъв ми е въбще избора там

а иначе до май месец, и аз не го виждам по-никакъв начин щото само купето да се подготви за работа май ще му трябват 2-3 седмици, но нищо не пречи да опитаме

проблема ся да не дойде от донора обаче

че ако трябва да търся и друг такъв лошо, много лошо

а с ква цел разваляш м5 да го напраиш повече м5 ли
а той тано си каза де че трябва да си имаш собствен сервиз цялото свободно време на паланетата земя . и страшно много кинти .
трябва да си спал в нагодиго.цоп малко инжинерна мисъл и богато воображение в което не се съмнявам .. като гледам кви ги пишеш
а аз си мислех че в главата ми е каша
долу алкохола пийте само кока кола ...
ше стане ма да няма после
кардана не дава искра на делкото
а той тано си каза де че трябва да си имаш собствен сервиз цялото свободно време на паланетата земя . и страшно много кинти .
трябва да си спал в нагодиго.цоп малко инжинерна мисъл и богато воображение в което не се съмнявам .. като гледам кви ги пишеш
а аз си мислех че в главата ми е каша


долу алкохола пийте само кока кола ...
ше стане ма да няма после
кардана не дава искра на делкото
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
denko написа:а с ква цел разваляш м5 да го напраиш повече м5 ли
а той тано си каза де че трябва да си имаш собствен сервиз цялото свободно време на паланетата земя . и страшно много кинти .
трябва да си спал в нагодиго.цоп малко инжинерна мисъл и богато воображение в което не се съмнявам .. като гледам кви ги пишеш
а аз си мислех че в главата ми е каша![]()
![]()
долу алкохола пийте само кока кола ...
ше стане ма да няма после
кардана не дава искра на делкото
ама на вас всичките нещо ви става

всички за разваляне мислят

в интерес на истината, е28-то, предпочитам да е без двигател и скорости, но ако в крайна сметка не намеря, двигателя ще чака друг проект, а колкото до кинтите, едни 12-13к евро мисля да стигнат

колкото до сервиза, все ще се намери къде

а иначе за каши в главите, не можете 10 човека ме биете

ианче ще стане де, въпроса е кога и колко сполучливо

а за искрите между кардана и делкото, дай няма си приказваме че, преди няколко часа ме удари ток от стъклото

- gogo_glavata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 1.01.2007
а
за 12-13к евра да ти докарам тази и да не те боли главата http://www.carzone.ie/search/BMW/M5/Rar ... 137/advert
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: а
gogo_glavata написа:за 12-13к евра да ти докарам тази и да не те боли главата http://www.carzone.ie/search/BMW/M5/Rar ... 137/advert
то ако това беше идеята, нямаше въобще да я пускам тая тема

иначе колата найстина е много добра, само дето е с десен волан

ако можеш да предложиш нещо с ляв волан, с читаво купе, и М оптика, било с S38 мотор(да за предпочитане е да е без мотор), очаквам предложенията ти.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Едно любителско мнение и от мен. Няма не възможни работи, просто в началото трябва да си представяш като легнеш вечер как стои новия мотор в коша, а не как се радват девойки на дясната седалка на изоставащите ГСИ-та. Кардана ти е най-малкия проблем. Такава кола човек прави за себе си, ако не можеш приготви мноо кинти и нерви. А и за моста не се притеснявай, щом от е28 и е34 стават на е21 значи................. 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Lenco написа:Едно любителско мнение и от мен. Няма не възможни работи, просто в началото трябва да си представяш като легнеш вечер как стои новия мотор в коша, а не как се радват девойки на дясната седалка на изоставащите ГСИ-та. Кардана ти е най-малкия проблем. Такава кола човек прави за себе си, ако не можеш приготви мноо кинти и нерви. А и за моста не се притеснявай, щом от е28 и е34 стават на е21 значи.................
еми то така или иначе друго не ми остана за кво да си мисля

иначе колата ще си я правя аз, естествено пошощ няма да откажа де.

еми сега само ми трябва да си намеря основа за работа, май май

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани