джанти-размери-тежест

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

джанти-размери-тежест

Мнение от gotcha » 07 Фев 2009, 11:17

Видях, че все повече има интерес към това да се слагат по-леки джанти на колите с цел по-лесно развъртане и т.н.
Предполагам всички си обясняват плюсовете от това да обуем колата си с по-леки джанти.
За това пускам тази табличка, за да може да се ориентирате какви са тежестите на джантите спрямо размера и марките.
Таблицата не е супер подробна, но има доста модели.
Mens sana in corpore sano

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: джанти-размери-тежест

Мнение от krika » 08 Фев 2009, 3:56

gotcha написа:Видях, че все повече има интерес към това да се слагат по-леки джанти на колите с цел по-лесно развъртане и т.н.
Предполагам всички си обясняват плюсовете от това да обуем колата си с по-леки джанти.
За това пускам тази табличка, за да може да се ориентирате какви са тежестите на джантите спрямо размера и марките.
Таблицата не е супер подробна, но има доста модели.
Много яко инфо :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 08 Фев 2009, 13:11

Леките джанти освен по бързо развъртане на мотора спомагат най вече за по добър хандлинг. Има явление наречено unsprung mass , т.е. всичко което не стои върху пружините - носачи спирачки джанти и гуми и тн... влияе върху ефективността на окачването - колкото по тежки са тези неща толкова по бавно реагира окачването към неравности и към промяна на посоката.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 08 Фев 2009, 13:34

Oyama написа:Леките джанти освен по бързо развъртане на мотора спомагат най вече за по добър хандлинг. Има явление наречено unsprung mass , т.е. всичко което не стои върху пружините - носачи спирачки джанти и гуми и тн... влияе върху ефективността на окачването - колкото по тежки са тези неща толкова по бавно реагира окачването към неравности и към промяна на посоката.


:yes:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook