Въпрос окачване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.10.2007

Въпрос окачване

Мнение от Бацата » 06 Фев 2009, 15:57

Става въпрос за окачването на задното дясно колело(виж червената стрелка).Вътре е един лагер, който е разбит и по време на движение, като минавам през шахти или е заледено ми мята задницата на ляво.За това нещо ли става на въпрос (виж жълтата стрелка)?
Имал ли е някой подобен проблем?


Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 06 Фев 2009, 16:23

Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,

И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах :shock: като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!

ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).

Успех и дано съм ти бил полезен :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Фев 2009, 20:11

Колега това са интегралните носачи и при луфтове задницата може да сее наляво и надясно при дупки и др неравности, а и да е нестабилна в завои.Сменяй по възможност в оторизиран сервиз защото имат и 1 година гаранция.Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от Бацата » 06 Фев 2009, 20:16

mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,

И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах :shock: като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!

ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).

Успех и дано съм ти бил полезен :winky:



Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Фев 2009, 20:21

Бацата написа:
mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,

И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах :shock: като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!

ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).

Успех и дано съм ти бил полезен :winky:



Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело

Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от Бацата » 07 Фев 2009, 13:05

Ivo_Borisov написа:
Бацата написа:
mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,

И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах :shock: като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!

ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).

Успех и дано съм ти бил полезен :winky:



Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело

Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив



Обезателно ли е да сменям интегрален носач или мога само лагера да сменя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Фев 2009, 13:51

ми те цените почти еднакви,само паричните единици различни..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 07 Фев 2009, 13:58

Бацата написа:
Ivo_Borisov написа:
Бацата написа:
mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,

И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах :shock: като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!

ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).

Успех и дано съм ти бил полезен :winky:



Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело

Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив



Обезателно ли е да сменям интегрален носач или мога само лагера да сменя?

Мисля че вървят комплект,но може и да греша :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от Бацата » 07 Фев 2009, 15:35

Ivo_Borisov написа:
Обезателно ли е да сменям интегрален носач или мога само лагера да сменя?

Мисля че вървят комплект,но може и да греша :roll:[/quote]

В понеделник ще стане ясно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Фев 2009, 21:03

Сменят се само шарнирните втулки, по 78лв са в оторизиран сервиз 2бр 156, демонтаж монтаж 80лв, реглаж преден-заден мост 120лв тотал 356лв във Варна Карс.
Това ми пишеше на фактурата, след като ги смених моите :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Фев 2009, 23:39

реглажа е 120лв :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 08 Фев 2009, 12:17

павката написа:реглажа е 120лв :shock:

Вярвай ми, струва си!
Като сложих първите ментаци, ходих при 3-ма за реглаж и ми вземаха по 30-40лв и все не ми харесваше.Като хвана електронната рулетка, спра колата на равно (иамам предвид наистина равна нивелирана повърхност) имаше по 1см разлика във височината.След реглажа във Варна Карс, симетрията ми е точна до милиметър.
Та така, вместо да се ходи по безброй сервизи, да ти вземат по 30лв, да не ти хареса и да търсиш следващия уж добър и препоръчан майстор излиза по-скъпо :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Фев 2009, 13:39

само незнам каква е разликата в апаратурата на оторизирания сервиз и във всеки друг относно стенда са регулиране на преден и заден мост ..... оригинален бмв стенд нещо ме съмнява да е навсякъде където имат хубав стенд и добър майстор ще я свършат работата за 30-40 лева кви за тия 120 лева стенд ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 08 Фев 2009, 13:52

Ами явно аз съм по-взискателен :D
Разбира се, всеки може да си прави реглажа където смята, че ще му го направят добре.Тези при които ходих аз, не можаха да ми направят реглажа.Я едното задно колело ще е по-разкрачено, я колата ще дърпа на някъде....и докато намеря правилния сервиз щях да съм олекнал със солидна сума пари.Във Варна Карс ми го направиха един път и съм доволен.
В никакъв случай, не съм казал, че цената е ниска, просто го направиха както трябва да бъде и съм доволен.

Всеки е свободен да си слага каквито втулки иска и да си я регулира където смята за добре.Аз споделих моят опит от сервиза в който ги сменях ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Фев 2009, 14:35

мад пресли да те питам само какво мери точно с тая рулетка височината на колата или аз не разбрах нещо защото при реглаж на заден мост мисля няма как да ти променят височината на колата може да се регулира положението на колелото ама нагоре надолу да има реглаж ми се струва малко странно защото на височината на колата оказва влияние амортисьора и пружината ....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook