Въпрос окачване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах
като видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останах

Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега това са интегралните носачи и при луфтове задницата може да сее наляво и надясно при дупки и др неравности, а и да е нестабилна в завои.Сменяй по възможност в оторизиран сервиз защото имат и 1 година гаранция.Поздрави!
mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останахкато видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен
Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Бацата написа:mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останахкато видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен
Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело
Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив
Ivo_Borisov написа:Бацата написа:mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останахкато видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен
Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело
Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив
Обезателно ли е да сменям интегрален носач или мога само лагера да сменя?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Бацата написа:Ivo_Borisov написа:Бацата написа:mad_presley написа:Аз ги смених, но не съм имал твоите симптоми.Смених ги, защото на реглажа ми казаха, че не можели да регулират задицата, защото имало малък луфт и нямало да стане точно,
И сега да ти кажа, в какъв филм се вкарах с тези шарнирни тампони.Купих едни, "УЖ" оригинални, сложих ги и точно след 1 седмица ми се появиха описаните от теб симптоми.Отивам в сервиз, вдигаме колата и останахкато видях какъв луфт имат тези "оригинални" нови шарнири.отидох във Варна Карс, купих си като пич нови по 80лв бр. и сега са чук.
Съветът ми е, вземи си от оторизиран сервиз, за да не ти излязат по-скъпо!
ВАЖНО: В никакъв случай не ги избивай с чук!!!
Ако в сервиза нямат инструмента с който се свалят и слагат, можеш да си направиш сам от тръба, шпилка и две шайби.
Тук можеш да видиш какъв е инструмента и как се сменят http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Имай предвид, че всичко по окачването на колата е алумин и удариш ли с чука да вадиш тампони или каквото и да е, разширяваш леглото, където влизат и оправия няма (има де, ама ще ти се завие свят).
Успех и дано съм ти бил полезен
Мерси за инфото! В Германия съм и ходих при един и ми обяви 210 Евро за оригинални части БМВ и работа.И 2.5 часа смяна. Струва ми се дебело
Колега цени в БГ:
1.интегрален носач-66 лв
2.селенова втулка-78 лв
3.зегерова шайба-3 лв
4 труд-45 лв
ТОТАЛ:192 лв
имай предвид че и стенд трябва-30 лв
Цените са в НАЙСИКАР-Пловдив
Обезателно ли е да сменям интегрален носач или мога само лагера да сменя?
Мисля че вървят комплект,но може и да греша

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Сменят се само шарнирните втулки, по 78лв са в оторизиран сервиз 2бр 156, демонтаж монтаж 80лв, реглаж преден-заден мост 120лв тотал 356лв във Варна Карс.
Това ми пишеше на фактурата, след като ги смених моите
Това ми пишеше на фактурата, след като ги смених моите

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
павката написа:реглажа е 120лв
Вярвай ми, струва си!
Като сложих първите ментаци, ходих при 3-ма за реглаж и ми вземаха по 30-40лв и все не ми харесваше.Като хвана електронната рулетка, спра колата на равно (иамам предвид наистина равна нивелирана повърхност) имаше по 1см разлика във височината.След реглажа във Варна Карс, симетрията ми е точна до милиметър.
Та така, вместо да се ходи по безброй сервизи, да ти вземат по 30лв, да не ти хареса и да търсиш следващия уж добър и препоръчан майстор излиза по-скъпо

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
само незнам каква е разликата в апаратурата на оторизирания сервиз и във всеки друг относно стенда са регулиране на преден и заден мост ..... оригинален бмв стенд нещо ме съмнява да е навсякъде където имат хубав стенд и добър майстор ще я свършат работата за 30-40 лева кви за тия 120 лева стенд ..
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ами явно аз съм по-взискателен
Разбира се, всеки може да си прави реглажа където смята, че ще му го направят добре.Тези при които ходих аз, не можаха да ми направят реглажа.Я едното задно колело ще е по-разкрачено, я колата ще дърпа на някъде....и докато намеря правилния сервиз щях да съм олекнал със солидна сума пари.Във Варна Карс ми го направиха един път и съм доволен.
В никакъв случай, не съм казал, че цената е ниска, просто го направиха както трябва да бъде и съм доволен.
Всеки е свободен да си слага каквито втулки иска и да си я регулира където смята за добре.Аз споделих моят опит от сервиза в който ги сменях

Разбира се, всеки може да си прави реглажа където смята, че ще му го направят добре.Тези при които ходих аз, не можаха да ми направят реглажа.Я едното задно колело ще е по-разкрачено, я колата ще дърпа на някъде....и докато намеря правилния сервиз щях да съм олекнал със солидна сума пари.Във Варна Карс ми го направиха един път и съм доволен.
В никакъв случай, не съм казал, че цената е ниска, просто го направиха както трябва да бъде и съм доволен.
Всеки е свободен да си слага каквито втулки иска и да си я регулира където смята за добре.Аз споделих моят опит от сервиза в който ги сменях

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
мад пресли да те питам само какво мери точно с тая рулетка височината на колата или аз не разбрах нещо защото при реглаж на заден мост мисля няма как да ти променят височината на колата може да се регулира положението на колелото ама нагоре надолу да има реглаж ми се струва малко странно защото на височината на колата оказва влияние амортисьора и пружината ....
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани