Ичезна ми центарлното и ел.стъклата.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Ичезна ми центарлното и ел.стъклата.
На кратко,в неделя си заключих колата с централното без проблем.Отивам вчера да си отворя колата,но се отвори само мойта врата.
Не работи плафона,централното,и ел.стъклата.
Плафона работи само в една позиция,когато се пуска принудително и свети постояно.Когато е в позиция на отворена врата не свети.
Проверих предпазителите отговарящи за тези неща но са здрави.
Смених от друга кола,модула за централното заключване и управляващото реле,намиращо се под волана(синьото),но нищо проблема си остава.

Не работи плафона,централното,и ел.стъклата.
Плафона работи само в една позиция,когато се пуска принудително и свети постояно.Когато е в позиция на отворена врата не свети.
Проверих предпазителите отговарящи за тези неща но са здрави.
Смених от друга кола,модула за централното заключване и управляващото реле,намиращо се под волана(синьото),но нищо проблема си остава.



- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Както споменах,мерил съм всички предпазители един по един,и най вече F43 5A:F35 25A:F7 5A
Не от тях със сигорност.
Колата е 92г.без комфорт модул.
От това реле(синьото)под волана бях хванал захранване за една история при 1во.положение на контактния ключ.Сега и тя не работи.
Също така сега релето не се задейства.Когато затворя котвата на принудително(в релето става въпрос)стъклата тръгват,но централното и плафона ги няма никакви.
Багажника е заключен и не може да се отвори,забелязъл съм,че като отварям и затварям плафона премигва.Често срещан проблем при Е36.Кабелите се прокъсват с времето от отваряне и затваряне.
Да отбележа и друго нещо,че когато всичко си работеше,при затваряне с ключа трябваше да затварям два пъти а когато с алармата си затваряше от първия път.
Не от тях със сигорност.
Колата е 92г.без комфорт модул.
От това реле(синьото)под волана бях хванал захранване за една история при 1во.положение на контактния ключ.Сега и тя не работи.
Също така сега релето не се задейства.Когато затворя котвата на принудително(в релето става въпрос)стъклата тръгват,но централното и плафона ги няма никакви.
Багажника е заключен и не може да се отвори,забелязъл съм,че като отварям и затварям плафона премигва.Често срещан проблем при Е36.Кабелите се прокъсват с времето от отваряне и затваряне.
Да отбележа и друго нещо,че когато всичко си работеше,при затваряне с ключа трябваше да затварям два пъти а когато с алармата си затваряше от първия път.
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Та пак да отбележа,че предпазителите са здрави,а това за снопа кабели на задния капак Ок.ама е затворен и не мога да го отворя???
Да спомена отново,че смених модула за управление на ЦЗА + релето под волана и проблема си остава.
Някой би ми казал,на кой кабел трябва да подам импулс за да си оворя поне отворя багажника?

Да спомена отново,че смених модула за управление на ЦЗА + релето под волана и проблема си остава.
Някой би ми казал,на кой кабел трябва да подам импулс за да си оворя поне отворя багажника?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Купе или седан си ? ако си седам инаше един пиниз с отварянето ...иначе за кабелите виж в реал оема кой е точния кабел ако го пише ..ако не ръчно прави опити

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
BMW-M3-GAZE написа:Та пак да отбележа,че предпазителите са здрави,а това за снопа кабели на задния капак Ок.ама е затворен и не мога да го отворя???
Да спомена отново,че смених модула за управление на ЦЗА + релето под волана и проблема си остава.
Някой би ми казал,на кой кабел трябва да подам импулс за да си оворя поне отворя багажника?
Извинявак колега, но твоя багажник не може ли да се отключи нирмално с ключа, с който си отключваш шофьорскакта врата? Я пробвай да си го отключиш с ключа и после може да провериш снопа кабели. След като си проверил предпазителите и са здрави, а ти се губи захранването предполагам, че имаш някъде лоша връзка или откачен проводник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
ре
Махни кората под волана (мисля че се държи на 3 болта) отдолу също минават бая кабели, като някой от тях са с предпазители. виж там
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
След цял ден ходене по мъките поне отворих багажника.
Отворих буксата на лявата врата,но никъде не намерих постоянен +.
На един кабел (зелен-червен)ми идват 1.5V.като подам постоянен + на този кабел всичко тръгва.
Отключва,заключва и т.н.но за да ми работят и ел.стъклата трябва да затворя котвата на синьото реле(намиращо се под волана) принудително.Като гледах в ел.схемите това реле се управлява от модула за ЦЗА като от 9пин.на този модул отива кабел(виолетов-жълт)в 9пин.на това реле.напрежението със сигорност не е 12V а някакво честотно,защото управляващата верига на това реле се задйства честотно.
По всичко машинки има три основни кабела бял,черен и светло син с по тъмна синя ивица на него.
Проверих ги и никъде не са прекъснати.
Също така на всички управляващи машинки а имено двете предни врати и багажника си върви и онзи кабел (зелен-червен),който също мерих и не е прекъснат.
Като подам на него постоянен + си тръгва централното и си заключва и отлкючва от двете предни врати,както от алармата.
Но тази идея не ми се нрави да подавам кабели с постянни плюсове за да работи,искам да си стане както си му е реда.
Някъде със сигорност имам прекъсване амммммм......къде ли е???
Отворих буксата на лявата врата,но никъде не намерих постоянен +.
На един кабел (зелен-червен)ми идват 1.5V.като подам постоянен + на този кабел всичко тръгва.
Отключва,заключва и т.н.но за да ми работят и ел.стъклата трябва да затворя котвата на синьото реле(намиращо се под волана) принудително.Като гледах в ел.схемите това реле се управлява от модула за ЦЗА като от 9пин.на този модул отива кабел(виолетов-жълт)в 9пин.на това реле.напрежението със сигорност не е 12V а някакво честотно,защото управляващата верига на това реле се задйства честотно.
По всичко машинки има три основни кабела бял,черен и светло син с по тъмна синя ивица на него.
Проверих ги и никъде не са прекъснати.
Също така на всички управляващи машинки а имено двете предни врати и багажника си върви и онзи кабел (зелен-червен),който също мерих и не е прекъснат.
Като подам на него постоянен + си тръгва централното и си заключва и отлкючва от двете предни врати,както от алармата.
Но тази идея не ми се нрави да подавам кабели с постянни плюсове за да работи,искам да си стане както си му е реда.
Някъде със сигорност имам прекъсване амммммм......къде ли е???
ре
под кората на волана имаш ли една черна кутийка? Като я отвориш вътре има два еднакви блока. Там има едни диодчета, измери ги, сигурно са изгорели, сменяш ги с по-мошни. ама да ти кажа честно това си е борба с духове... трябва ти ел. схема и по нея проследяваш всичко...
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Да имам такъв модул,но той май не е за ЦЗА.
Модула за ЦЗА е зад жабката отдясня до компа на АБС-а.Тези модули имат ли нещо общо?
Никъде не можах да видя да имам препазители по проводниците под волана.
колата е 92г.седан.
Модула за ЦЗА е зад жабката отдясня до компа на АБС-а.Тези модули имат ли нещо общо?
Никъде не можах да видя да имам препазители по проводниците под волана.
колата е 92г.седан.
BMW-M3-GAZE написа:Да имам такъв модул,но той май не е за ЦЗА.
Модула за ЦЗА е зад жабката отдясня до компа на АБС-а.Тези модули имат ли нещо общо?
Никъде не можах да видя да имам препазители по проводниците под волана.
колата е 92г.седан.
та отвори я кутийката и ще видиш че са два еднакви ел модула вътре. имат и нещо като лампички вътре едни стъклени, точно до тях има диодчета... най-верочтно са заминали - за да провериш - разпояваш ги и ги мериш в правя и обратна посока. преди да ги свалиш виж къде е анода и къде катода. слагаш по-мощни и си готов. Ако не разбираш от електроника иди при някой, който разбира зада го направи за 10мин.
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Да и този модул отварях,действително въре има два еднакви елемента(чипа) и някакви алуминиеви(мисля)ламели запоени за платката,прдполагам за охлаждане.
За този модул ли става въпрос?и ако е така той какво общо има с ЦЗА?
За този модул ли става въпрос?и ако е така той какво общо има с ЦЗА?
това ти е блока за отключването и заключването на вратите. ще видиш че има и реленца вътре. свали си този файл http://free.data.bg/theboss/BMW/BMW3_90 ... %20rus.PDF и виж към 180-та страница (незнам точно коя) отделните блокове.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани