кои е наи-добрийа 4 цилиндров мотор?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

кои е наи-добрийа 4 цилиндров мотор?

Мнение от morales » 02 Фев 2005, 16:41

кой е наи-добрия
4 цилиндров мотор?марката е ясна
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 02 Фев 2005, 16:49

S14 :)
Последна промяна Dimitar на 02 Фев 2005, 16:51, променена общо 1 път

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 02 Фев 2005, 16:50

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :bcry:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 02 Фев 2005, 17:20

Dimitar написа:S14 :)


..Б25 :twisted: :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

4 цилиндара

Мнение от morales » 02 Фев 2005, 17:28

знам че вапроса звучи меко казано странно .по опеределени причини искам да сложа нов мотор на една 2002 /коша е по малак от е30 например /чудяя се дали да ремонтирм и тунинговам стария 1.8 карб или да купя друг по нов 4 цилиндров :help: които да бухана на моит си кутия.... благодаря за мненийята.
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

сьщо ако има оферти

Мнение от morales » 02 Фев 2005, 17:39

:mhihi: сьщо ако има оферти ... :D
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 02 Фев 2005, 17:51

Според мен най-разумното което можеш да нашравиш е да продадеш 2002 на Алпина///Машината или на брат му. Те ще се оправят от там татък. Ако пък не са ти симпатични МадПетьо ще я купи и без мотор :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

еееее

Мнение от morales » 02 Фев 2005, 17:58

аз я правя 2 година бе мои човек...кожени седалки металици джанти...няма начин мога да ремонтирам стария мотор или да слойа друг ако дадете жокер
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 02 Фев 2005, 18:51

Ми зависи!В какво състояние е твоя?Вариант е и до го смениш с друг, но пак зависи какво ще ти изпадне!М10,М42,S14 са едни от най добрите 4 цилиндрови!

Успех! ;)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

благодаря на симпле ман за

Мнение от morales » 02 Фев 2005, 18:56

благодаря на симпле ман за точния и конкретен отговор и на останалите де :lol:
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Фев 2005, 19:43

simple_man написа:Ми зависи!В какво състояние е твоя?Вариант е и до го смениш с друг, но пак зависи какво ще ти изпадне!М10,М42,S14 са едни от най добрите 4 цилиндрови!

Успех! ;)

А други кви има :roll:
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 02 Фев 2005, 20:15

За S14- може да използваш дори сегашната си скоростна кутия, иначе от Том съм чувал изключителни неща за М10/б20 със стромбергово пълнене - това са вариантитре без голямо преправяне.
Ати

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Фев 2005, 20:38

ati написа:За S14- може да използваш дори сегашната си скоростна кутия, иначе от Том съм чувал изключителни неща за М10/б20 със стромбергово пълнене - това са вариантитре без голямо преправяне.
Ати

Да, така е Ати, стрьомбергите дават голям въртящ момент от ниските обороти но дават зловещ :help: разход и лично аз предпочитам инжекциона. На моя М10Б20 пробвах кюгелфишер (130кс/5700 и 181 нм/4700) и стрьомберги. Много повече ми хареса с инжекциона.
А на това 2002 в какво състояние му е двигателя :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 02 Фев 2005, 22:58

Преди време "Апостола" :D е казал за М10Б18/Б20:
Роската написа: ... Лично моята класация за оптимална надежност,пауар и разход на кориво е следната:

1.Bosch L-Jetronic ,не се предлага за е21 ,но се слага върху нея без никво усилие или побългаряване.Върви много добре(помниш Ивчо Фаст енд ...кви чудеса правеше на събора,жалко че не остана време да премери сили и с DaWolf).Ако е от емисийте без ламбда сонда,прави чудеса с разхода на гориво.Разходи от 7-7.5 при кротко каране из града май не са упоменати в книжката,но са съвсем нормално нещо!
2.Bosch K-Jetronic,почти по нищо не отстъпва на горното.
3.Компютърният Солекс,мисла че беше 2В4-невероятен карбуратор,стига да не е разбазикван от българчета!Гори 9-9.5 из града!Варви малко по-малко от горните,но не се заблуждавай ,че не върви!За пример ще ти дам това ,че най обикновена Опелова Двойка 2.0 с 95 мм. бутало няма да ти бъде проблем нито на старт,нито на ластик,нито на V max.Върви люто и в това може да те убеди колегата Вайпър!

От чисто маниашка гледна точка на вървене ,обаче класията е друга:

1.Инжекция KUGELFISHER-не се предлага за е21,но се слага лесно от е12 примерно.Тази макина в комбинация с М10Б20 кърти мивки,вани и шадравани!
2.Двата хоризонтални карбуратора Stromberg(не им помна точната спецификация,но и не мога да кажа ,че бягат по-малко от горното).
3.Bosch K-Jetronic(май го има и в двете класаций и ако се обединят и двете,той ще е на първо място ) ...


и:

Роската написа:... От чисто маниашка гледна точка на вървене ,обаче класията е друга:

1.Инжекция KUGELFISHER-не се предлага за е21,но се слага лесно от е12 примерно.Тази макина в комбинация с М10Б20 кърти мивки,вани и шадравани!
2.Двата хоризонтални карбуратора Stromberg(не им помна точната спецификация,но и не мога да кажа ,че бягат по-малко от горното).
3.Bosch K-Jetronic(май го има и в двете класаций и ако се обединят и двете,той ще е на първо място )
...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Фев 2005, 23:48

мойто мнение е М42 по= лесен е за потдръжка от S14 пък и гори по-малко , е ако се пипне :) може да тръгне ,а ако му сложиш и турбинка както направих аз още по-добре :)





:пп мерси на Наско за поправката бях написал с 14 вместо S14 :uups:
Последна промяна ludiagsm на 03 Фев 2005, 13:35, променена общо 2 пъти

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook