Въпрос за деференциал
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Аз без да имам профисионален 10г стаж мога да ти кажа че имаш проблем със скоростите 
			
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- dankata
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Това го прочетох вчера, но там не пише за моя двигател 325i (не говоря за таблицата, а за темата)dankata написа:Ако се поразровите във формуа ще намерите мноого подходящи теми...
Като тази например
Клинк
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
smoKing написа:ами аз до скоро бех с 3.64 и на сфетофарите доста ми се опъваха на 1ва и 2ра и чак на 3-та над 80/90 ги дърпах, а на 5-та - нула ускорение... и си викам ебати бавната кола. ама сега като турих 4.10 6пер на 5та набира както преди на 3-та, прай сметка

б2 не ти ли е мноого бавно с тоя диф
А как си с максималната скорост????
...Тез`  две бири  `що ги каза ...?
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
b2 написа:няма как ускорението да не се промерни и то доста чувствително, сега с какъв диф си? 3.73/3.45(или 3.46-не се сещам кое от 2те беше)?
Не че съм пробвал ама колегата Пенчев преди беше си сменял дифа от 3.45(6) на 4.10 и сподели че колата му се струва бърза като самолет всравнение с преди това.
Аз сега съм с 3.45(6) шпер и на трета стигам почти 160 и се чудя как ще е с някой по-късичак примерно 4.10 или нагоре, а това би трябвало да оказва голямо влияние особено при драг на 400 или 1000метра
На Дилян (брат ми) колата е с 4,27 - 25% sperrung,така я купи.Покара я така и след много кратни опити за "смазване" на автомобила като цяло,дифа се предаде.Тогава взе временно от Miller 3,64 нормален и така покара,докато случайно не намери пак същият диференциял.Значи докато караше с 3,64 казваше,че колата в сравнение с преди му дава голяма икономия,видна най-вече на дълго (извънградско) шофиране.Динамиката му беше "изчезнала"-говоря за старт.Развиваше по 210 на 4-та ! ... имаше и 5-та,но незнам защо "не я включваше"
 
 
Сега с 4,27 колата се изстрелва,но и икономията я няма и 210-те км/ч се развиват на 5-та при 6500 мин-1
Подобна е ситуацията при мен,доскоро трансмисията ми беше стандартната,но в един кофти ден си строших 2-та скорост и се наложи да сменя скоростите.Сложих скорости от незнайно какъв модел (3,64 ми е дифа) и сега колата ми стана значително по-тромава на старт.При 6500 мин-1 на 5-та скорост
 220 км/ч преди а сега 5500 мин-1 на 5-та
  220 км/ч преди а сега 5500 мин-1 на 5-та   230 км/ч
  230 км/ч   Икономия има и то значителна в сравнение с преди
  Икономия има и то значителна в сравнение с преди   
 
Георги Пенчев
- Един
- 
				Вече кара БМВ  
- 
				  
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
smoKing написа:пич, ела да ти дадем един ефтин и ла4ен диф за 90 кинта с предавателно число 3.64, да опита6 с неги, щи падне разхода ако си с по-къс
Ако имаш и преден ги зимам и двата!
 
  
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
		- ///Milen_bmw
- Drinker
- 
				  
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
- madpetio
- 
				Новият ПИКАСО  
- 
				  
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
 E30 320is - RIP,sold
 E24 635csi - sold
 E36 316i coupe - sold
 E46 320d sedan- sold
 E36 325i coupe - sold
 E36 318tds SW - sold
 E36 316i sedan - sold
 E39 525d sedan - sold
 E46 320d SW - sold
 E61 530xd LCI - sold
 E30 318is coupe - sold
 E46 320dA SW - sold
 MB CLK270-sold
 Е46 320Ci
 E87
 E30 320 cabrio
При мен случая е следния М20Б25 ориг. беше с 3.64 отворен
но му ебах мамата и тогава намерих шпер 3.46
разликата се усети само като съм на 3та скорост колата стана по-мудна
но Ве-Макса се промени от 210 на 240 
   при 5500-5600оборота...Незнам да се е влошил самия старт според мен се е подобрил все по друго си е да ти въртят и двете колела при старт
 при 5500-5600оборота...Незнам да се е влошил самия старт според мен се е подобрил все по друго си е да ти въртят и двете колела при старт  
 
иначе ИЗКУПУВАМ диф.3.73 или 3.64ШПЕР така бленуван 
  
А иначе предизвиквам всички с дифове 4. и кусур да ги видя какъв им е старта (като се оправи времето де)
 (като се оправи времето де)
			но му ебах мамата и тогава намерих шпер 3.46
разликата се усети само като съм на 3та скорост колата стана по-мудна
но Ве-Макса се промени от 210 на 240
 
   при 5500-5600оборота...Незнам да се е влошил самия старт според мен се е подобрил все по друго си е да ти въртят и двете колела при старт
 при 5500-5600оборота...Незнам да се е влошил самия старт според мен се е подобрил все по друго си е да ти въртят и двете колела при старт  
 
иначе ИЗКУПУВАМ диф.3.73 или 3.64ШПЕР така бленуван
 
  
А иначе предизвиквам всички с дифове 4. и кусур да ги видя какъв им е старта
 (като се оправи времето де)
 (като се оправи времето де)"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи моя дивгател е М20Б20... като взех колата когато беше "много лачена" преди да и видя сметката централно от карания на прекъсвач по 1 час, правене на Бърнаут на всеки светофар и ежедневно ходене по сбриките на "Стрийт рейсърите"   колата вървеше доста прилично... чак аз се учудвах.. с този диф (може би защото нямам много коне) при старт печелех много добра преднина дори и пред по мощни коли защото при самото тръгване на първа с около 4000 оборота гумите превъртаха точно толкова колкото трябва - а именно да не ми паднат оборотите там където нямам никаква мощност... и много бързо стигаше 6500 и като ръгна бърза втора и съм половин кола пред на един комшия доста вървежната Е36 320 без ванос, и на 400 метра права на трета ме застигаше бавно и като включи четвърта е вече половин кола пред мен... все пак е 150 коня
 колата вървеше доста прилично... чак аз се учудвах.. с този диф (може би защото нямам много коне) при старт печелех много добра преднина дори и пред по мощни коли защото при самото тръгване на първа с около 4000 оборота гумите превъртаха точно толкова колкото трябва - а именно да не ми паднат оборотите там където нямам никаква мощност... и много бързо стигаше 6500 и като ръгна бърза втора и съм половин кола пред на един комшия доста вървежната Е36 320 без ванос, и на 400 метра права на трета ме застигаше бавно и като включи четвърта е вече половин кола пред мен... все пак е 150 коня   
 
Пускал съм се с доста колици който по каталог им дават 1 до 2 сек по добро ускорение от 0-100 от това на мойта кола и общо взето само една Астра ми се е опъвала с Еко тек двигател 1,8 л 115 к.с. доста пъргава ... на първа му взимах половин кола благодарение на добрия старт и после сме равни чак до 4-та където почвам с скоростта на спринтиращ охлюф да го дърпам пусках се и ежедневно с на един приятел "Голф"-а за сверяване на часовника, колата му е доста запазена и наистина върви учудващо за 1,8... преди от старта му взимах 1 кола и на трета още 3
 пусках се и ежедневно с на един приятел "Голф"-а за сверяване на часовника, колата му е доста запазена и наистина върви учудващо за 1,8... преди от старта му взимах 1 кола и на трета още 3   след като си счупих шпер-а с 4,27 предавателно число и сложих 3,46 пакс е пусках с него и резултата беше следния: на първа равни, той включва втора преди мойта първа да е свършила и почва бавно да дърпа, включвам втора и като стигна 5500 почвам да го настигам и той включва трета и ме задържа и след като аз включа трета положението ставаше грозно почвах да го дърпам като спрял
  след като си счупих шпер-а с 4,27 предавателно число и сложих 3,46 пакс е пусках с него и резултата беше следния: на първа равни, той включва втора преди мойта първа да е свършила и почва бавно да дърпа, включвам втора и като стигна 5500 почвам да го настигам и той включва трета и ме задържа и след като аз включа трета положението ставаше грозно почвах да го дърпам като спрял  
 
Лошото при диференциала с по малко предавателно число е това че когато превключваш при ръчка от по ниска на по висока предавка оборотите ти падат повече и не са там където двигателя е най-силен! А когато е къс диф-а редиш скоростите и оборотите седят само в диапазона 5000 - 6500 като на някой предавки и в тесни граници и двигателя просто няма замисляне! Това беше при мойта кола при по мощните като на Пецата М20Б25-ката може би не се усеща толкова фрапиращо но мисля че пак има няква разлика 
 
След като се движих около 3 месеца с 3,46 диф и си намерих един счупен 4,27 и от моя и от тоя който купих сглобих един и го сложих имах чуството че съм си сменил двигателя 
   
   много се режеше пак... докато дойде прекрасния момент в който в момента моя приятел с голф-а 1,8 ме бие на права 400 метра с около 3-4 коли, не мога да дигна повече от 200 ... по нанадолно
 много се режеше пак... докато дойде прекрасния момент в който в момента моя приятел с голф-а 1,8 ме бие на права 400 метра с около 3-4 коли, не мога да дигна повече от 200 ... по нанадолно   не можех вече да въртя злобно на 2-ра в кръг... усетих че вече силата на шестака не е с мен и кончетата му са на паша а не под капака... пристъпих към основен, да не кажа "генерален" ремонт и в момента колата ми се готви за бокс-а като най-накрая събрах всичките нужни части
 не можех вече да въртя злобно на 2-ра в кръг... усетих че вече силата на шестака не е с мен и кончетата му са на паша а не под капака... пристъпих към основен, да не кажа "генерален" ремонт и в момента колата ми се готви за бокс-а като най-накрая събрах всичките нужни части  основни и биелно лагери, сегменти, колянов вал, бутала, биели, разпределителен вал, кобилици, имам и цилиндрова глава за всеки случай... и аз като Madpetio тука съм събрал един камион части и понеже вече много се ощавих като понапредна пак с "шумките" може би още неща ще взимам
 основни и биелно лагери, сегменти, колянов вал, бутала, биели, разпределителен вал, кобилици, имам и цилиндрова глава за всеки случай... и аз като Madpetio тука съм събрал един камион части и понеже вече много се ощавих като понапредна пак с "шумките" може би още неща ще взимам   
 
След като го разработя ще замервам времена и бегачки и пак ще пиша 
 
П.С. Лошото е че втората скорост си преебах и пак и трябва нов синхронизатор и като се пускам с що годе равни по сили автомобилчета при превключването от първа на втора ми взимат по един каЛник преднина... та и това засега ми рови в главата и ми трови душата пък по натам май ще ми бръкне и в джоба.... 
 
И след тази огромна инвестиция в тази кола и като направя сметка и с цялостното пребоядисване преди това тази кола си е вечно моя но какво да направя че си я обичам
 но какво да направя че си я обичам  За това ВИЕ не правете това ми направо си купете нова
 За това ВИЕ не правете това ми направо си купете нова   
 
P.S.2 Имаше и една 318-ка с М40 мотор на Еко идваше... е това беше с 4,45 диф... е нема да ти казвам с колко ме биеше на 400 метра 
 
Дилян Пенчев
			
		 колата вървеше доста прилично... чак аз се учудвах.. с този диф (може би защото нямам много коне) при старт печелех много добра преднина дори и пред по мощни коли защото при самото тръгване на първа с около 4000 оборота гумите превъртаха точно толкова колкото трябва - а именно да не ми паднат оборотите там където нямам никаква мощност... и много бързо стигаше 6500 и като ръгна бърза втора и съм половин кола пред на един комшия доста вървежната Е36 320 без ванос, и на 400 метра права на трета ме застигаше бавно и като включи четвърта е вече половин кола пред мен... все пак е 150 коня
 колата вървеше доста прилично... чак аз се учудвах.. с този диф (може би защото нямам много коне) при старт печелех много добра преднина дори и пред по мощни коли защото при самото тръгване на първа с около 4000 оборота гумите превъртаха точно толкова колкото трябва - а именно да не ми паднат оборотите там където нямам никаква мощност... и много бързо стигаше 6500 и като ръгна бърза втора и съм половин кола пред на един комшия доста вървежната Е36 320 без ванос, и на 400 метра права на трета ме застигаше бавно и като включи четвърта е вече половин кола пред мен... все пак е 150 коня   
 
Пускал съм се с доста колици който по каталог им дават 1 до 2 сек по добро ускорение от 0-100 от това на мойта кола и общо взето само една Астра ми се е опъвала с Еко тек двигател 1,8 л 115 к.с. доста пъргава ... на първа му взимах половин кола благодарение на добрия старт и после сме равни чак до 4-та където почвам с скоростта на спринтиращ охлюф да го дърпам
 пусках се и ежедневно с на един приятел "Голф"-а за сверяване на часовника, колата му е доста запазена и наистина върви учудващо за 1,8... преди от старта му взимах 1 кола и на трета още 3
 пусках се и ежедневно с на един приятел "Голф"-а за сверяване на часовника, колата му е доста запазена и наистина върви учудващо за 1,8... преди от старта му взимах 1 кола и на трета още 3   след като си счупих шпер-а с 4,27 предавателно число и сложих 3,46 пакс е пусках с него и резултата беше следния: на първа равни, той включва втора преди мойта първа да е свършила и почва бавно да дърпа, включвам втора и като стигна 5500 почвам да го настигам и той включва трета и ме задържа и след като аз включа трета положението ставаше грозно почвах да го дърпам като спрял
  след като си счупих шпер-а с 4,27 предавателно число и сложих 3,46 пакс е пусках с него и резултата беше следния: на първа равни, той включва втора преди мойта първа да е свършила и почва бавно да дърпа, включвам втора и като стигна 5500 почвам да го настигам и той включва трета и ме задържа и след като аз включа трета положението ставаше грозно почвах да го дърпам като спрял  
 
Лошото при диференциала с по малко предавателно число е това че когато превключваш при ръчка от по ниска на по висока предавка оборотите ти падат повече и не са там където двигателя е най-силен! А когато е къс диф-а редиш скоростите и оборотите седят само в диапазона 5000 - 6500 като на някой предавки и в тесни граници и двигателя просто няма замисляне! Това беше при мойта кола при по мощните като на Пецата М20Б25-ката може би не се усеща толкова фрапиращо но мисля че пак има няква разлика
 
 
След като се движих около 3 месеца с 3,46 диф и си намерих един счупен 4,27 и от моя и от тоя който купих сглобих един и го сложих имах чуството че съм си сменил двигателя
 
   
   много се режеше пак... докато дойде прекрасния момент в който в момента моя приятел с голф-а 1,8 ме бие на права 400 метра с около 3-4 коли, не мога да дигна повече от 200 ... по нанадолно
 много се режеше пак... докато дойде прекрасния момент в който в момента моя приятел с голф-а 1,8 ме бие на права 400 метра с около 3-4 коли, не мога да дигна повече от 200 ... по нанадолно   не можех вече да въртя злобно на 2-ра в кръг... усетих че вече силата на шестака не е с мен и кончетата му са на паша а не под капака... пристъпих към основен, да не кажа "генерален" ремонт и в момента колата ми се готви за бокс-а като най-накрая събрах всичките нужни части
 не можех вече да въртя злобно на 2-ра в кръг... усетих че вече силата на шестака не е с мен и кончетата му са на паша а не под капака... пристъпих към основен, да не кажа "генерален" ремонт и в момента колата ми се готви за бокс-а като най-накрая събрах всичките нужни части  основни и биелно лагери, сегменти, колянов вал, бутала, биели, разпределителен вал, кобилици, имам и цилиндрова глава за всеки случай... и аз като Madpetio тука съм събрал един камион части и понеже вече много се ощавих като понапредна пак с "шумките" може би още неща ще взимам
 основни и биелно лагери, сегменти, колянов вал, бутала, биели, разпределителен вал, кобилици, имам и цилиндрова глава за всеки случай... и аз като Madpetio тука съм събрал един камион части и понеже вече много се ощавих като понапредна пак с "шумките" може би още неща ще взимам   
 
След като го разработя ще замервам времена и бегачки и пак ще пиша
 
 
П.С. Лошото е че втората скорост си преебах и пак и трябва нов синхронизатор и като се пускам с що годе равни по сили автомобилчета при превключването от първа на втора ми взимат по един каЛник преднина... та и това засега ми рови в главата и ми трови душата пък по натам май ще ми бръкне и в джоба....
 
 
И след тази огромна инвестиция в тази кола и като направя сметка и с цялостното пребоядисване преди това тази кола си е вечно моя
 но какво да направя че си я обичам
 но какво да направя че си я обичам  За това ВИЕ не правете това ми направо си купете нова
 За това ВИЕ не правете това ми направо си купете нова   
 
P.S.2 Имаше и една 318-ка с М40 мотор на Еко идваше... е това беше с 4,45 диф... е нема да ти казвам с колко ме биеше на 400 метра
 
Дилян Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
smoKing написа:madpetio написа:А иначе предизвиквам всички с дифове 4. и кусур да ги видя какъв им е старта(като се оправи времето де)
кофти ми е старта, щото 1-ва ми е много къса стана и тряя потеглям от 2-ра
пък току виж тез ис-ки обрулят и некоя 325ца, пък после ако съм на твое местопарйм бартер


Може да брулиш 325 ци.... но повярвай ми тая нема да обрулиш
 
 
Дилян Пенчев
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
