Въпрос за деференциал

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 18:32

krika написа:Минаването на по горна/долна предавка се извършва от задкормилното устойство(изключение прави автомата) така че ти си бавния не БМВтата :idea:
С моя 10 годишен стаж като професионален шофьор съм минал праз доста превозни средства и мога да дам тази оценка.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Фев 2005, 18:36

Аз без да имам профисионален 10г стаж мога да ти кажа че имаш проблем със скоростите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Мнение от dankata » 01 Фев 2005, 18:40

Ако се поразровите във формуа ще намерите мноого подходящи теми...
Като тази например
:arrow: Клинк :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 18:44

dankata написа:Ако се поразровите във формуа ще намерите мноого подходящи теми...
Като тази например
:arrow: Клинк :!:
Това го прочетох вчера, но там не пише за моя двигател 325i (не говоря за таблицата, а за темата)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 01 Фев 2005, 19:35

smoKing написа:ами аз до скоро бех с 3.64 и на сфетофарите доста ми се опъваха на 1ва и 2ра и чак на 3-та над 80/90 ги дърпах, а на 5-та - нула ускорение... и си викам ебати бавната кола :mhihi: . ама сега като турих 4.10 6пер на 5та набира както преди на 3-та, прай сметка :mhihi: :lol:
б2 не ти ли е мноого бавно с тоя диф :confused:


А как си с максималната скорост????
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Фев 2005, 23:30

b2 написа:няма как ускорението да не се промерни и то доста чувствително, сега с какъв диф си? 3.73/3.45(или 3.46-не се сещам кое от 2те беше)?
Не че съм пробвал ама колегата Пенчев преди беше си сменял дифа от 3.45(6) на 4.10 и сподели че колата му се струва бърза като самолет всравнение с преди това.
Аз сега съм с 3.45(6) шпер и на трета стигам почти 160 и се чудя как ще е с някой по-късичак примерно 4.10 или нагоре, а това би трябвало да оказва голямо влияние особено при драг на 400 или 1000метра


На Дилян (брат ми) колата е с 4,27 - 25% sperrung,така я купи.Покара я така и след много кратни опити за "смазване" на автомобила като цяло,дифа се предаде.Тогава взе временно от Miller 3,64 нормален и така покара,докато случайно не намери пак същият диференциял.Значи докато караше с 3,64 казваше,че колата в сравнение с преди му дава голяма икономия,видна най-вече на дълго (извънградско) шофиране.Динамиката му беше "изчезнала"-говоря за старт.Развиваше по 210 на 4-та ! ... имаше и 5-та,но незнам защо "не я включваше" :mhihi:
Сега с 4,27 колата се изстрелва,но и икономията я няма и 210-те км/ч се развиват на 5-та при 6500 мин-1

Подобна е ситуацията при мен,доскоро трансмисията ми беше стандартната,но в един кофти ден си строших 2-та скорост и се наложи да сменя скоростите.Сложих скорости от незнайно какъв модел (3,64 ми е дифа) и сега колата ми стана значително по-тромава на старт.При 6500 мин-1 на 5-та скорост :arrow: 220 км/ч преди а сега 5500 мин-1 на 5-та :arrow: 230 км/ч :!: Икономия има и то значителна в сравнение с преди :idea:

Георги Пенчев
Изображение

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 02 Фев 2005, 7:25

smoKing написа:пич, ела да ти дадем един ефтин и ла4ен диф за 90 кинта с предавателно число 3.64, да опита6 с неги, щи падне разхода ако си с по-къс :!:


Ако имаш и преден ги зимам и двата! :mhihi: :mhihi:
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 02 Фев 2005, 8:52

На Дилян (брат ми) колата е с 4,27 [/quote] Да ми кажеш с какви двигатели сте ти и брат ти, и среща ли се често този 4.45 или само по таблиците :?:

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 02 Фев 2005, 11:59

А как си с максималната скорост????


Немеца не лъже.
220 ми пише на километража, 220 вдига.
:driving:
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 02 Фев 2005, 14:44

При мен случая е следния М20Б25 ориг. беше с 3.64 отворен
но му ебах мамата и тогава намерих шпер 3.46
разликата се усети само като съм на 3та скорост колата стана по-мудна
но Ве-Макса се промени от 210 на 240 :shock: :mhihi: при 5500-5600оборота...Незнам да се е влошил самия старт според мен се е подобрил все по друго си е да ти въртят и двете колела при старт :roll:
иначе ИЗКУПУВАМ диф.3.73 или 3.64ШПЕР така бленуван 8)

А иначе предизвиквам всички с дифове 4. и кусур да ги видя какъв им е старта :mhihi: (като се оправи времето де)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Фев 2005, 11:15

Значи моя дивгател е М20Б20... като взех колата когато беше "много лачена" преди да и видя сметката централно от карания на прекъсвач по 1 час, правене на Бърнаут на всеки светофар и ежедневно ходене по сбриките на "Стрийт рейсърите" :mhihi: колата вървеше доста прилично... чак аз се учудвах.. с този диф (може би защото нямам много коне) при старт печелех много добра преднина дори и пред по мощни коли защото при самото тръгване на първа с около 4000 оборота гумите превъртаха точно толкова колкото трябва - а именно да не ми паднат оборотите там където нямам никаква мощност... и много бързо стигаше 6500 и като ръгна бърза втора и съм половин кола пред на един комшия доста вървежната Е36 320 без ванос, и на 400 метра права на трета ме застигаше бавно и като включи четвърта е вече половин кола пред мен... все пак е 150 коня 8)
Пускал съм се с доста колици който по каталог им дават 1 до 2 сек по добро ускорение от 0-100 от това на мойта кола и общо взето само една Астра ми се е опъвала с Еко тек двигател 1,8 л 115 к.с. доста пъргава ... на първа му взимах половин кола благодарение на добрия старт и после сме равни чак до 4-та където почвам с скоростта на спринтиращ охлюф да го дърпам :lol: пусках се и ежедневно с на един приятел "Голф"-а за сверяване на часовника, колата му е доста запазена и наистина върви учудващо за 1,8... преди от старта му взимах 1 кола и на трета още 3 ;) след като си счупих шпер-а с 4,27 предавателно число и сложих 3,46 пакс е пусках с него и резултата беше следния: на първа равни, той включва втора преди мойта първа да е свършила и почва бавно да дърпа, включвам втора и като стигна 5500 почвам да го настигам и той включва трета и ме задържа и след като аз включа трета положението ставаше грозно почвах да го дърпам като спрял :lol:
Лошото при диференциала с по малко предавателно число е това че когато превключваш при ръчка от по ниска на по висока предавка оборотите ти падат повече и не са там където двигателя е най-силен! А когато е къс диф-а редиш скоростите и оборотите седят само в диапазона 5000 - 6500 като на някой предавки и в тесни граници и двигателя просто няма замисляне! Това беше при мойта кола при по мощните като на Пецата М20Б25-ката може би не се усеща толкова фрапиращо но мисля че пак има няква разлика :idea:
След като се движих около 3 месеца с 3,46 диф и си намерих един счупен 4,27 и от моя и от тоя който купих сглобих един и го сложих имах чуството че съм си сменил двигателя :lol: :lol: :lol: много се режеше пак... докато дойде прекрасния момент в който в момента моя приятел с голф-а 1,8 ме бие на права 400 метра с около 3-4 коли, не мога да дигна повече от 200 ... по нанадолно :mhihi: не можех вече да въртя злобно на 2-ра в кръг... усетих че вече силата на шестака не е с мен и кончетата му са на паша а не под капака... пристъпих към основен, да не кажа "генерален" ремонт и в момента колата ми се готви за бокс-а като най-накрая събрах всичките нужни части :arrow: основни и биелно лагери, сегменти, колянов вал, бутала, биели, разпределителен вал, кобилици, имам и цилиндрова глава за всеки случай... и аз като Madpetio тука съм събрал един камион части и понеже вече много се ощавих като понапредна пак с "шумките" може би още неща ще взимам :mhihi:
След като го разработя ще замервам времена и бегачки и пак ще пиша :D

П.С. Лошото е че втората скорост си преебах и пак и трябва нов синхронизатор и като се пускам с що годе равни по сили автомобилчета при превключването от първа на втора ми взимат по един каЛник преднина... та и това засега ми рови в главата и ми трови душата пък по натам май ще ми бръкне и в джоба.... :mhihi:

И след тази огромна инвестиция в тази кола и като направя сметка и с цялостното пребоядисване преди това тази кола си е вечно моя :mhihi: но какво да направя че си я обичам :shock: За това ВИЕ не правете това ми направо си купете нова :lol:

P.S.2 Имаше и една 318-ка с М40 мотор на Еко идваше... е това беше с 4,45 диф... е нема да ти казвам с колко ме биеше на 400 метра :uups:

Дилян Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Фев 2005, 11:16

smoKing написа:
madpetio написа:А иначе предизвиквам всички с дифове 4. и кусур да ги видя какъв им е старта :mhihi: (като се оправи времето де)

кофти ми е старта, щото 1-ва ми е много къса стана и тряя потеглям от 2-ра :mhihi:
пък току виж тез ис-ки обрулят и некоя 325ца, пък после ако съм на твое место :arrow: парйм бартер :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Може да брулиш 325 ци.... но повярвай ми тая нема да обрулиш :mhihi:

Дилян Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook