История с резервоар

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 12.06.2007
Местоположение: Айтос

История с резервоар

Мнение от PIAGI » 02 Юли 2007, 18:16

Резервоара, или както го наричаха две блондинки от един стар виц - презервоар и резерватив,човек да не повярва какви ядове може да му докара на главата.Историята с моя е следната, но остана и един въпрос неразгадан:
Отивам на сбирка на форума в Бургас.На тръгване обратно колата запали трудно.Ходих каде ходих и изгасна.Еми паникьосах се верно.Тук още 1 път да благодаря на хахо и другите момчета,които помогнаха.Няма палене и тва е.След консултация по телефона се спрегна идеята за помпата и 20-те литра. Сипах аз съответно, въртя и псувам, псувам и въртя ама няма.Свалям филтъра-празен.Духнах на компресор горивопровода, който първо едва едва, а после "мощно" избълбука в резервоара.Оттадох всичко на боклуци по цедката и оттам недостиг но гориво. С това заблуждение живях още около седмица. По-точно 200 километра.Историята се повтори, пак духах, балбуках и какво ли още не.На третия път реших, че ще се отваря резервоара и ще се чисти.Махам фланеца с маркучите и помпата и омг :shock: :shock: какво да видя - вътре имало нафта :mhihi: Ето къде отивали паричките ми - под дупетата на седящите отзад :mhihi: Това в кръга на майтапа.Като отворих и ми светна, че онова качване на бордюра пред морската градина, ден преди да ми почнат проблемите е виновно за всичко. Първо реших, че съм остъргал праг, ама не.Резервоара го отнесъл.Помпата изкочила от тампончетата и пречупила маркуча си, който не пуска гориво напред към гнп-то.даже като се озорила изпаткала и бушона си.Как съм карал така 200 км на фантазия-незнам :shock:
Извода, колеги, от всичко това - внимавайте къде се чекнете с колите си :mhihi: :mhihi:
Сега сериозно по неразгаданите неща. Преди да фиксирам проблема правеше зверски вакуум в резервоара, едва свалях капачката.след като оправих всичко вакуума остана, значително по- слаб но пак го има.Трябва ли да има?Не е ли отворена система с отдушник и ако да къде се намира той?И защо в дясната част на резервоара има доста нафта, а отляво мого по малко?Защо има 2 поплавъка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 02 Юли 2007, 21:28

не знам как требе да е но при мене няма вакуум

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.11.2004

За резервоара

Мнение от m_tcekov » 03 Юли 2007, 8:59

Здравей те! Пич и при мене е съща та работа.Вакуум прави кога то нивото падне под половината и започва да пали по трудно/вътя повече от колкото когато е пълен резервоара.Аз също съм го отварял и имам два поплавака,десния резервоар имаше нафта а левия не,маркучите м/у двата резервоара ми бяха мокри иси мислих че дърпа въздух и смених скобите но си е същата работа и вече го карам само пълен.Ако някой знае каква е причината не ка помага.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Re: За резервоара

Мнение от NS325TDS » 19 Апр 2008, 23:23

m_tcekov написа:Здравей те! Пич и при мене е съща та работа.Вакуум прави кога то нивото падне под половината и започва да пали по трудно/вътя повече от колкото когато е пълен резервоара.Аз също съм го отварял и имам два поплавака,десния резервоар имаше нафта а левия не,маркучите м/у двата резервоара ми бяха мокри иси мислих че дърпа въздух и смених скобите но си е същата работа и вече го карам само пълен.Ако някой знае каква е причината не ка помага.


айде и аз в този филм...
20 литра има в резервоара -вакуум и даже гасне поради липса на гориво към двигателя......
Пълня на макс и всичко си е на мястото...
Прави го на моменти...
няколко цикъла си светва лампата на резервата и всичко е ОК...
и изведнъж гориво над 20 литра, а тръбопровода сух...
и аз като колегата вече само пълен... :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 20 Апр 2008, 23:21

тааа да ви кажа за вакума :) Има едно клапанче което се намира отпред при двигателя.то е за парите на резервара.таа като спре да работи и започва вакума. Това малко пикливо клапанче струва 240 лв в дарукар :mhihi: моля не ми се смейте,но аз си го купих :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 21 Апр 2008, 4:03

вадите дрелката, 1-2 дупки отгоре на резервоара и всичко е ток и жици free няма 240лв няма грижи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 24 Апр 2008, 17:02

:shock:
"разхлопа ми се сърцето" ,както казваше тоз от Ало Ало...
240 пари....ц ц ц ц ц ц :shock:

а на дизела дали е отпред и той ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 24 Апр 2008, 23:07

предполагам да

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 05 Фев 2009, 0:25

Хайде някой да каже къде се намира това клапанче за дизела!? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 05 Фев 2009, 0:34

Nasko_325TD написа:Хайде някой да каже къде се намира това клапанче за дизела!? :roll:


Добре де ти сигурен ли си в крайна сметка, че имаш вакум в резервоара ?

Значи аз като ти чета постовете и си правя заключение, че си с следните проблеми:
1. не ти прехвърля гориво от едната половина в другата... падне ли ти горивото на 15 л. и все едно нямаш, защото нали не ти прехвърля и закъсваш.
2. вакум... ама вакума май се усеща като пълниш до горе или почти до горе и после поизгориш доволно гориво.
3. сега пък направо ти връща горивото по тръбопровода... как става тая работа..

Дай малко по-подробно за всичките тия неща, че аз вече почнах да се обърквам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 05 Фев 2009, 0:48

Оффф,ами колега направо незнам и аз какво може да е!? :roll:
Значи ,че не прехвърля и не изравнява нивата спор няма!Ама от скоро взе и да ми връща гориво от капачката!
Тази вечер отидох и сипах 15 литра и покарах около 1-2км от ОМВ в Пловдив на кукленско шосе до стадион Христо Ботев.Както и да е.
И излизам аз от колата,за да си купя биричка! :mhihi:
И жената ми вика абе тука ела да видиш нещо тече,и аз викам - Ъъъъъъъ тва па ся к'во е аман от проблеми майна.
И се наведох да видя да не е спукан резервоара,ама не е-поне не се виждаше.Направо си течаха "вадички" нафта по калника и бронята.После я карам до вкъщи(още около 1-2 км) и я оставям долу.След което слизам след около 30 мин някъде и беше спряло да тече.Поне нямаше такива "рекички" от нафта,ако може така да се изразя! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 05 Фев 2009, 0:49

Друго нещо....

За дизел си нямам на представа, нека колегите кажат... но на бензиновите нещата седят така:

1. Не прехвърля от едната половина на резервоара в другата.
- първата пречина може да е бензиновата помпа, може да е на доизживяване вече и да не прави нужното налягане, което трябва да е според зависи мощността на двигателя.
- на тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 клапана за налягането, който е номер 9... той също трябва да отваря на определено налягане, пак според зависи мощността (на него си пише на колко бара отваря). Също така ако има проблем в него мисля, че се появява и ефекта "бензин в маслото", но не съм на 100% сигурен.

2. Вакум в резервоара.
- на тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 номер 1... това е електронен клапан и е на принципа да отваря... тоест ако той е заминал и не отваря се получава вакум в резервоара. Може да се изпробва като се свали и му се даде ток... примерно 12 волта... ако отваря значи причината е другаде... ако не се сменя.

Това е което се сещам в момента дано поне малко съм помогнал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 05 Фев 2009, 0:51

Ами незнам колега,дано!При дизела незнам дали е така!? :uups: :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 05 Фев 2009, 8:35

Колега Zlobil, а какво е това, което е закачено за мъркуч № 4, не клапана №1 а от другата страна - дългото кръглото?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook