BMW Motorsport GmbH - гордостта на баварската компания
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
2002
3.0csl
охххх котиооооо

3.0csl
охххх котиооооо

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Много добра статия, макар и с няколко фактически грешки:
Обозначението е М535i ( Е12 ).///М5 обозначението за първи път се появява през 1985 на Е28 ///М5 -3.5л мотор с 286к.с, за база на който служи М88 на ///М1 ( първият , доработен от М вариант на Е28 е произвежданият от 1984 до 1985 М535i).
Тук явно имат предвид Е36 (тъй като говорят за 3-та серия след М3 Е30), което обаче е третото поколение тройка , след Е21 и Е30.
Като цяло обаче статията е доста добра и научих някои доста любопитни факти, които досега не бях срещал.
BAVARIA -
...Началото се поставя през 1974 г. с появата на обозначението М5...
Обозначението е М535i ( Е12 ).///М5 обозначението за първи път се появява през 1985 на Е28 ///М5 -3.5л мотор с 286к.с, за база на който служи М88 на ///М1 ( първият , доработен от М вариант на Е28 е произвежданият от 1984 до 1985 М535i).
...Второто поколение на тройката е още по-успешно...
Тук явно имат предвид Е36 (тъй като говорят за 3-та серия след М3 Е30), което обаче е третото поколение тройка , след Е21 и Е30.
Като цяло обаче статията е доста добра и научих някои доста любопитни факти, които досега не бях срещал.
BAVARIA -

BAVARIA,добра статия:yes:
Малко факти около 3.0 CSL Turbo Group 5 Racer...
- двигател 3.2 литра,Р6,с по 4 клапана на цилиндър, два турбокомпресора ККК К-27 работещи на ниско
налягане(~1.3 bar),Kugelfischer
- макс.мощност ~ 750кс при ~9000 об/мин
- макс.върт.момент ~ 740 Nm при ~ 7000 об/мин
- 5 степенна ръчна предавателна кутия Гетраг
- колела - предни/задни - 12Jx"16 / 14.5J x "19
- макс.скорост - ~330 км/ч
За да се добие реална представа за това,което е представлявала тази МАШИНА отвъд сухите цифри,ще споделя
един спомен на Мартин Браунгарт,един от създателите на Моторспорт..."дори пода се нажежаваше до
червено от топлината излъчвана от двигателя,беше забележително"
В ръцете на неудържимия Рони Петерсон,този звяр е бълвал пушек от гумите до 3-та скорост...
Трансмисията на автомобила едвам поемала огромната мощност генерирана от двигателя,като в повечето случаи
се повреждала тотално...създателите и били наясно с това още преди пускането на колата...
И все пак,този двигател сравнен с двигателите на Порше винаги имал едно преимущество - 4-те клапана на цилиндър.Това спомагало за формулата сравнително малък бууст = висока мощност.
Голям
за тази невероятна Машина
Отплеснах се малко...има още много да напиша по тази тема,ма...не и е дошло времето.
За сега - толкова...
Малко факти около 3.0 CSL Turbo Group 5 Racer...
- двигател 3.2 литра,Р6,с по 4 клапана на цилиндър, два турбокомпресора ККК К-27 работещи на ниско
налягане(~1.3 bar),Kugelfischer
- макс.мощност ~ 750кс при ~9000 об/мин
- макс.върт.момент ~ 740 Nm при ~ 7000 об/мин
- 5 степенна ръчна предавателна кутия Гетраг
- колела - предни/задни - 12Jx"16 / 14.5J x "19

- макс.скорост - ~330 км/ч
За да се добие реална представа за това,което е представлявала тази МАШИНА отвъд сухите цифри,ще споделя
един спомен на Мартин Браунгарт,един от създателите на Моторспорт..."дори пода се нажежаваше до
червено от топлината излъчвана от двигателя,беше забележително"
В ръцете на неудържимия Рони Петерсон,този звяр е бълвал пушек от гумите до 3-та скорост...
Трансмисията на автомобила едвам поемала огромната мощност генерирана от двигателя,като в повечето случаи
се повреждала тотално...създателите и били наясно с това още преди пускането на колата...
И все пак,този двигател сравнен с двигателите на Порше винаги имал едно преимущество - 4-те клапана на цилиндър.Това спомагало за формулата сравнително малък бууст = висока мощност.
Голям

Отплеснах се малко...има още много да напиша по тази тема,ма...не и е дошло времето.
За сега - толкова...


Driver's Racing Team
lowdriver написа:.....В ръцете на неудържимия Рони Петерсон,този звяр е бълвал пушек от гумите до 3-та скорост....
Поклон пред машината и поклон пред пилота!!! Рони Петерсон е бил истинско явление! В едно свое изкаване Колин Чапман (шефът на отбора, за който се е състезавал Рони във Ф1 - Лотус) казва:
"Той беше невероятен!!!Можехме да му променим настройките на колата напълно, при което той се качваше в болида и даваше еднакво добри времена с предишната перфектно настроена кола!При влизане в бокса го питахме: "Как се държи колата?", а той отговаряше:"Амиии, малко е нестабилна в завоите.." втори въпрос от наша страна "Нестабилна предница или задница???" и отговор на Рони : "Ъъъ, ами не знам.... Не мога да преценя..."!!!!!!!! Подлудяваше ме, но най-накрая излизаше и печелеше поул-позишън!!! Как можеше да му останеш сърдит задълго......."
Невероятен пилот, който, също както повечето велики пилоти на времето намира смъртта си на пистата, и то точно в годината, в която съотборникът му в Лотус Марио Андрети печели титлата.... За деня, в който Андрети печели титлата и в болницата умира Рони, Марио споделя : "Не можах да повярвам!!!Това беше едновременно най-хубавият и най-ужасният момент в живота ми......."
Поклон пред паметта му!

Последна промяна ISATIS на 02 Фев 2005, 13:27, променена общо 1 път
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
....Читателите на „Спорт Ауто” връчват наградата „Кола на годината” два пъти поред. „Ауто плюс” стига по-далеч, обявявайки М3 за „Автомобил на века”. ....







Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани