Бензинова помпа COMPACT
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бензинова помпа COMPACT
Здравейте,колеги!
Преди два дена както си карам компакта на 3-4 скорост,при натиснат педал на газта колата загуби мощност,оборотите паднаха на около 400-500 и започна да тресе.При опит за форсиране не ставаше нищо,все едно не натискам педала на газта.Спрях,угасих я,изчаках малко и пак запалих.Запалих и тръгнах нормално.Спрях колата за около 3 часа,защото имах работа.След това се качих отново,запалих нормално и потеглих.1-2-3-4,газ -никакви проблеми.И изведнъж пак в движение същата работа-паднаха оборотите.Изгасих,изчаках и пак потеглих и добре че бях близо до един маистор.Закарах му колата някакси и днес той ми каза че е сменил горивен филтър (сменял съм го преди по-малко от 10к км)и на компютъра му показва че няма достатъчно налягане в бензиновата помпа.
Искам да помоля по-компетентните за мнение-най-вече Liloff(следя неговите постове и смятам,че винаги са на място).Интересува ме дали тези симптоми са за бензинова помпа.Да кажа,че имах подобен проблем преди с мъркуча за картерните газове-тогава го смених с оригинален от Дару кар.Така че изключвам тази възможност-да влиза въздух и вода оттам.
Преди два дена както си карам компакта на 3-4 скорост,при натиснат педал на газта колата загуби мощност,оборотите паднаха на около 400-500 и започна да тресе.При опит за форсиране не ставаше нищо,все едно не натискам педала на газта.Спрях,угасих я,изчаках малко и пак запалих.Запалих и тръгнах нормално.Спрях колата за около 3 часа,защото имах работа.След това се качих отново,запалих нормално и потеглих.1-2-3-4,газ -никакви проблеми.И изведнъж пак в движение същата работа-паднаха оборотите.Изгасих,изчаках и пак потеглих и добре че бях близо до един маистор.Закарах му колата някакси и днес той ми каза че е сменил горивен филтър (сменял съм го преди по-малко от 10к км)и на компютъра му показва че няма достатъчно налягане в бензиновата помпа.
Искам да помоля по-компетентните за мнение-най-вече Liloff(следя неговите постове и смятам,че винаги са на място).Интересува ме дали тези симптоми са за бензинова помпа.Да кажа,че имах подобен проблем преди с мъркуча за картерните газове-тогава го смених с оригинален от Дару кар.Така че изключвам тази възможност-да влиза въздух и вода оттам.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Бензинова помпа COMPACT
Май и на теб не ти прехвърля между двете половини на резервоара.... сега ако ми кажеш и че на таблото ти е показвало че имаш 15 литра ?
Това е предположение само де... но съм го изпитал вече и симптомите са същите.
Това е предположение само де... но съм го изпитал вече и симптомите са същите.
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Да, това са типични симптоми за заминаваща (заминала) бензинова помпа, при условие че си сигурен за филтъра.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Да ви кажа по принцип имам доверие на майстора-ходил съм и друг път при него.Закачил я е на компа,така че...Не ми каза че е изгоряла помпата ,а че няма достатъчно налягане.За изгоряла помпа знам че дори няма да запали колата,без да претендирам,че съм спец.
Ако приемем ,че помпата е за смяна,може ли някой да ми препоръча от собствен опит на коя фирма да купя.Ако е възможно и цена,за да се ориентирам горе-долу.
Благодаря ви.
Ако приемем ,че помпата е за смяна,може ли някой да ми препоръча от собствен опит на коя фирма да купя.Ако е възможно и цена,за да се ориентирам горе-долу.
Благодаря ви.
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
moni80 написа:Да ви кажа по принцип имам доверие на майстора-ходил съм и друг път при него.Закачил я е на компа,така че...Не ми каза че е изгоряла помпата ,а че няма достатъчно налягане.За изгоряла помпа знам че дори няма да запали колата,без да претендирам,че съм спец.
Ако приемем ,че помпата е за смяна,може ли някой да ми препоръча от собствен опит на коя фирма да купя.Ако е възможно и цена,за да се ориентирам горе-долу.
Благодаря ви.
Точно така е, не е изгоряла, но не подава нужното налягане. Това имах впредвид под 'заминала'.
Китайска е от 120-150лв иначе Бош са над 200, в зависимост от отстъпките.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Мойта беше същата преди три години я смених. От любопитство я разглобих и видях какво е устройството. Моторчето върти едно метално зърно колело на ексцентрик като някои маслени помпи. Та в средата на това зъбно има едно пластмасово приводче което превърта и не прави нужните обороти и от там и необходимото налягане. Иначе моторчето работи перфектно.
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
имаш три варианта според бюджета:
1. рециклиране - около 50 лв
2. китайска - около 150 лв
3 'маркова' - около 250 лв
1. рециклиране - около 50 лв
2. китайска - около 150 лв
3 'маркова' - около 250 лв
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Да не пускам нова тема! При условие че помпата е сменена с чисто нова, филтъра и свещите са сменени. Колата пали и на 3-4 губи мощност, просто все едно не и достига бензин. Къде може да се търси проблема?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани