Смяна фарове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Смяна фарове

Мнение от Niki_se_smee » 03 Фев 2009, 19:17

Здравейте колеги!
Пиша защото бих искал да събера мнения и да преценя кое е по удачното в случая. Фаровете на моята кола започнаха да светят като свещи по обясними причини и процеса е необратим трябва да бъдат сменени. Бихте ли ми дали мнение за марките SONAR и DECTANE и тяхните Angel eyes. Според вас кои са по добри и заслужава ли си въобще. Или третия вариант е да си взема обикновенни фарове.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 03 Фев 2009, 19:19

според мен обикновени фарове + CCFL ;)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 03 Фев 2009, 19:24

обикновени оригинални фарове с лупи + CCFL + xenon :D
Beautiful Mechanical Wonder

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Фев 2009, 21:19

Ако искаш по-свестен AE - DEPO/FK, InPro или CCFL... разните Sonar-ки и всякви други подобия на "Очите на Геле" са някви долопробни изцепки... много са зле.. според мен InPro-то като завършен фар е най-добрият избор... DEPO-то също става, лупата е по-силна и ринга свети по-силно, но има светли участъци... CCFL-а е най-силното като интензитет и осветеност решение, но пък не се предлага "фабрично" с фар... трябва да го сложиш на някакви хубави фарове...

Според мен лично CCFL-а свети малко повече от необходимо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 03 Фев 2009, 21:28

колеги неска си монтирах моите много добри с ангески а как светят мали мали :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Фев 2009, 21:36

Земи си едно ДЕПО и си купи допълнително очички и си ги монтирай и готово .... лесно , евтино , ефективно .... от опит ти го казвам....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 03 Фев 2009, 21:40

методи брат как се по4истват фаровете с лупа 4е стария ми фар ватре е мрасне ,прашен такав

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 03 Фев 2009, 21:49

jibo написа:методи брат как се по4истват фаровете с лупа 4е стария ми фар ватре е мрасне ,прашен такав


Нека не звучи грубо, но начина е следния:
Сваляш фара, разглобяваш го като гледаш да не счупиш нещо, почистваш го и го изсушаваш много добре преди да го сглобиш. След като го сглобиш, го монтираш на колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Фев 2009, 23:51

jibo написа:методи брат как се по4истват фаровете с лупа 4е стария ми фар ватре е мрасне ,прашен такав


Значи , почистването наистина е свързано със разглобяване на фара ... трябва да свалиш предносто стъкло , за да стигнеш до рефлектор , лупи и вообще вътрешността на фара. Трябва да се свалят металните скоби (които са от долу и от горе на фара и притискат стъклото към корпуса на фара , общо четири са ) , след това има щипки от страни , освобождават се и те и стъклото е свободно ..... Не е много сложно , не е и просто . Вероятност да се повреди фара при разглабянето изобщо не е малка - около 20% , ако мога така да се изразя ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 04 Фев 2009, 0:20

Kambe написа:според мен обикновени фарове + CCFL ;)


:ok:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 4.03.2008

;

Мнение от blek_beist » 04 Фев 2009, 0:27

аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно тай като мояе с нормален ляв а фаровете ги набарах от една англиска

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: ;

Мнение от metodi80 » 04 Фев 2009, 0:29

blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно


Е за какво ти е да обръщаш фаровете ... отиди на реглаж и просто ще кажеш да ти вдигант повече десния фар а левия да го смъкнат .... И честно казано не знам какво имаш предвид като казваш да обърнеш фаровете ...(то това по принцип е невъзможно ...каквото и да имаш предвид)....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Re: ;

Мнение от dinkomg » 04 Фев 2009, 0:38

blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно тай като мояе с нормален ляв а фаровете ги набарах от една англиска

Пробвай, и ще разбереш че не става, та нали понякакъв начин трябва да се захванат тези фарове, а те болтовете няма да паснат, а си нисля че и фара няма да влезе в гнездот. То затова си има десен и ляв фар
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: ;

Мнение от stony1 » 04 Фев 2009, 1:07

metodi80 написа:
blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно


Е за какво ти е да обръщаш фаровете ... отиди на реглаж и просто ще кажеш да ти вдигант повече десния фар а левия да го смъкнат .... И честно казано не знам какво имаш предвид като казваш да обърнеш фаровете ...(то това по принцип е невъзможно ...каквото и да имаш предвид)....


Има значение за кой пазар са правени фаровете. Ако обърнете внимание ще видите, че самия сноп светлина е насочен по различен начин при колите с десен волан. Реглажа помага, но в ограничени граници. Повечето стокови фарове имат възможмост за котекция в зависимост от това дали колата се движи в Европа или в Англия да речем.
Изображение
Не съм сигурен дали всички са така, но на тези с лупите трабва да става.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 04 Фев 2009, 1:13

Това упътване незнам от кой модел е, но в е36 не е така :idea: Може да се регулира в някакви граници и от пластмасите в които са завити винтовете на фаровете.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook