И аз вече в клуба с 318ИС :) +няколко въпроса , важно!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
fANTONa написа:мерси колега, надявам се само това да са проблемите по колата. като се прибера в БГ ще разбера ... иначе за фаровете, за сега може да ги оставя че има и по-важни неща ... продават ли подобни по-качествени? и каква цена са ... че все още идея си нямам кое колко струва ...
Читави фарове от форума ще си вземеш за 200-250лв(и по-евтино дори изпадат).За вибрацийте при спиране може да има няколко прчини,крив диск,разбит накрайник,тампони..,но не може да гадаем от тук....АБС-да би се включил само ако спираш на хлъзгав път,иначе не би трябвало да има ефект на спиране не пресекулки ... тъй,че това отпада като вариант.И аз карах алко време с разкачен датчик и не ми се е случвало да вибрира волана при спиране....Преди дългото пътуване колегите са ти казали основните неща да прегледаш и газ към бг....
Ако толкова те дразни ойл сървиса тази тема ще ти бъде полезна

Айде честито и добре дошъл отбора


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Много е хубава,честито,със здраве да си я караш и слушай колегите какво ти препоръчват-успех в похода.. 

fANTONa написа:GOGY написа:колега караи я колата максимално 4есто и по дълго докато си там щото ако има некаф проблем ще изкочи мигновенно.![]()
другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитиятаще е грешка ако не я прегледат там наи запознатите с този тип автомобили да си кажат и те думата
![]()
здрасти, аз си мислех същото , но съм студент все пак и след тази покупка съм доста назад с финансите. един познат ми каза че си е водил аудито (А4 2002) на сервиз и са го цакали 500 евро само за прегледа. аз предпочитам в Дарукар в София
Честито колега мн хубава кола, със здраве да си я караш...за маслото и и индикаторите, когато си взех и мята беше така има масло, а свети само една зелена черта, другие червени...проблема е че при смяната на маслото има едно апаратче с което се нулирва един вид компятъра и всички светват зелено и така със времето и захабяването на маслото стават червени, до колкото за трептенето на волана и аз като другите колеги мисля че е или от диска или тампони, съвета ми е само един сервиз да обслужва колата, не ги сменяй...лека и безаварийна
Fuck off...live
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Честито !
Много безаварийни км. ти пожелавам.
Много си се притеснил ти ,спокойно тя 2к км ако не изкара
Карай по полекичка и гледай стрелката на температурата да не те изненада и това е,щом е с ново масло няма страшно.
Всичко друго ще го оправиш в България .
Вземи си един куфар с инструменити и газ
Много безаварийни км. ти пожелавам.
Много си се притеснил ти ,спокойно тя 2к км ако не изкара

Карай по полекичка и гледай стрелката на температурата да не те изненада и това е,щом е с ново масло няма страшно.
Всичко друго ще го оправиш в България .
Вземи си един куфар с инструменити и газ


- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
сега видях че съм се объркал относно лампата която свети. не е на АБС-а , подобна е , само че вътре не пише абс. проверих коя лампа какво значи и тази е за износени накладки - лампата изглежда така (о) - но скобите са прекъсната линия. дали има нещо общо с въбрациите в волана?
БМВ
:
Честито колега!Колата изглежда много яка!Със здраве да си я караш!Много колеги са ти писали и не ми се четяха всички мнения,но дано не се повторя!
Значи за тресенето при натискане на спирачки:имам приятел,който имаше същия проблем с неговата ис-ка,и се оказа че дисковете му бяха спукани!Съветът ми е:огледай добре дисковете и от вътре(нали са вентилирани)да нямат спукано!
А за пружините ти давам съвет от личен опит:значи две БМВ-та карах предишното 318 ТДС,а сега 318 ИС и двете бяха с червени пружини.ТДС-а не можех да го карам въобще.През най-малкия легнал полицай и беще ужасно,а ис-ката беше добре и нямах проблеми,но си ги смених и тях!Откакто си сложих нормални пружини и повече ми доставя удоволствие да я карам(по-плавно вози).Тук в БГ не е за спортни пружини поне според мен!Иначе с тях стойката на колата е уникална,но уви не е за нашите пътища(ако не искаш всеки месец да си по сервизите де)!Успех!
Значи за тресенето при натискане на спирачки:имам приятел,който имаше същия проблем с неговата ис-ка,и се оказа че дисковете му бяха спукани!Съветът ми е:огледай добре дисковете и от вътре(нали са вентилирани)да нямат спукано!
А за пружините ти давам съвет от личен опит:значи две БМВ-та карах предишното 318 ТДС,а сега 318 ИС и двете бяха с червени пружини.ТДС-а не можех да го карам въобще.През най-малкия легнал полицай и беще ужасно,а ис-ката беше добре и нямах проблеми,но си ги смених и тях!Откакто си сложих нормални пружини и повече ми доставя удоволствие да я карам(по-плавно вози).Тук в БГ не е за спортни пружини поне според мен!Иначе с тях стойката на колата е уникална,но уви не е за нашите пътища(ако не искаш всеки месец да си по сервизите де)!Успех!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани