И аз вече в клуба с 318ИС :) +няколко въпроса , важно!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

И аз вече в клуба с 318ИС :) +няколко въпроса , важно!!!

Мнение от fANTONa » 03 Фев 2009, 16:39

Здравейте ... от днес и аз съм горд притежател на представител от нашата любима марка !!! БМВ Е36 318ИС 1993 година

красавицата е с много добре запазена боя, мисля че е била гаражна кола. няма никаква ръжда , всичко е идеално. дотук с хвалбите :) има доста забележки , за щастие повечето лесно поправими. фаровете са измислени някви ... колата е на 240 000 км , което мисля че е много, но взех колата малко на риск заради добрата външност. според мен окачване се оправя, двигател се оправя , но ръждата тръгне ли и няма спиране ... как мислите ?

имам няколко важни въпроса:

1) при запалване на таблото свети "oil inspection i service" лампата и има една скала с една червена и 4-5 жълти лампички, свети само една жълта и червената. 5-6 сек след като запаля и изгасва. малсото е сменяно, проверих, чисто е и е на линията на максимума. има ли причина за притеснение ? след няколко седмици ще се прибирам 2000км до БГ

2) свети лампичката , мисля на АБС-а , и когато спирам и волана трепери. един познат каза че е развален датчика на абс-а ? възможно ли е? и сериозно ли е ? може ли да се направи нещо , поне да не ми трепери волана като спирам ? все едно единия абс работи , другия - не!

3) одеве сложих зимни гуми с метални джанти и видях че пружината е червена. това най-твърдото окачване ли е ? и от снимките си личи че колата е свалена с няколко см. но имате ли идея колко горе-долу? и ако окачването е твърдо, дали ще може да се кара с него в БГ , гумите са 215/45 17. мисля че щом в Германия ми друса , в БГ ще ми изпопадат пломбите ... а може би и носачите или знам ли какво ....

4) след 2 седмици се прибирам , 2000 км. да препоръчате да проверя нещо по сециално преди дългия път? нещо което може да доведе до проблем? нещо което редовно се разваля при толкова стара кола ?

благодаря ви предварително за помощта !!!!

ето малко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 03 Фев 2009, 17:00

колега караи я колата максимално 4есто и по дълго докато си там щото ако има некаф проблем ще изкочи мигновенно. :idea:

другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитията :D ще е грешка ако не я прегледат там наи запознатите с този тип автомобили да си кажат и те думата :idea: :)
jba jbu jbadu jmuc bajuu

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 03 Фев 2009, 17:03

Честито и с здраве да си я караш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 03 Фев 2009, 17:13

GOGY написа:колега караи я колата максимално 4есто и по дълго докато си там щото ако има некаф проблем ще изкочи мигновенно. :idea:

другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитията :D ще е грешка ако не я прегледат там наи запознатите с този тип автомобили да си кажат и те думата :idea: :)


здрасти, аз си мислех същото , но съм студент все пак и след тази покупка съм доста назад с финансите. един познат ми каза че си е водил аудито (А4 2002) на сервиз и са го цакали 500 евро само за прегледа. аз предпочитам в Дарукар в София
БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от dimov_ » 03 Фев 2009, 17:20

Честито за придобивката колега. Верно красавица е :yes:

А според мен 240 000 км изобщо не са много. Остави ги ти тука е36-ците на " по 150 000 км. " :nono:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 03 Фев 2009, 17:23

Честито колега, със здраве да я караш
1. Това със инспекшъна се занулява в сервиз и престава да свети, први се при смяна на маслото
2. Проблема може да ти е от криви дискове на спирачките, поне по това което описваш, най-вероятно са криви предните.
3. Тука нека се изкажат колегите които са сменяли пружини
4. Првери си маслото антифриза и хидравличното насло (нива). Ако не си сменял филтри сменяй
Има много коли и ....BMW
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 03 Фев 2009, 17:48

dinkomg написа:Честито колега, със здраве да я караш
1. Това със инспекшъна се занулява в сервиз и престава да свети, први се при смяна на маслото
2. Проблема може да ти е от криви дискове на спирачките, поне по това което описваш, най-вероятно са криви предните.
3. Тука нека се изкажат колегите които са сменяли пружини
4. Првери си маслото антифриза и хидравличното насло (нива). Ако не си сменял филтри сменяй


2. ами обсъждахме този въпрос, но когато натисна по силно спирачките и вибрациите утихват ... ако е изкривен диска, би трябвало да е точно обратното , да се усеща по-силно (имах такъв проблем с една друга кола, беше крива главината с 0.5мм)
имам чувството че като спирам и едната спирачка захапва диска и държи постоянно , а другата на пресекулки като АБС ....
как мога да проверя дали е крив диска ? ако беше удряна в бордюр, мисля че джантите щяха да са наранени ... а те са си ок...

4. Въздушен филтър ли ?
иначе продавача ми каза че са сменяни масло, ремък и ролки ...
ще проверя дали въздушния филтър е мръсен и може да го сменя.
БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 03 Фев 2009, 17:55

още едно въпросче , нормално ли е да ми дадат колата с 4 ключа ? :shock:

един с пластмасова глава , видимо с чип вътре (имобилайзер)
още един с пластмасова, без видимо капаче.
два железни с малки глави, единия с кръгла , другия триъгънла

има ли някаква прчина или са правени допълнително ?
БМВ

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 03 Фев 2009, 18:01

fANTONa написа:още едно въпросче , нормално ли е да ми дадат колата с 4 ключа ? :shock:

един с пластмасова глава , видимо с чип вътре (имобилайзер)
още един с пластмасова, без видимо капаче.
два железни с малки глави, единия с кръгла , другия триъгънла

има ли някаква прчина или са правени допълнително ?

Споко, и мойта в Германия ми я дадоха с 4 ключа.

Ей в тая тема ги обсъждат тия работи:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=125781&postdays=0&postorder=asc&start=30
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 03 Фев 2009, 19:07

Честито колега. Много е хубава, и ако всичко останало и е на ред. Тези проблеми които си описал са нищо.
И 240000 км. за 16 годишно БМВ са нищо...и да не мислиш,че като на нашите пише по 130000 и са на толкоз :mhihi:
...на пръв поглед имаш нужда само от едни хубави фарчета, че тези са :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: sofiq мировяне
Пол: Мъж
Кара: БАГЕР
Детайли за колата: 4 ВРАТА

бмв

Мнение от m3 metanoviq » 03 Фев 2009, 19:13

тръгваи или ще се прибере или няма вси4ко е въпрос на касмет.да но да няма проблеми ,да тие жива здрава и само масло и гуми да сменяш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 03 Фев 2009, 19:13

sobiss написа:Честито колега. Много е хубава, и ако всичко останало и е на ред. Тези проблеми които си описал са нищо.
И 240000 км. за 16 годишно БМВ са нищо...и да не мислиш,че като на нашите пише по 130000 и са на толкоз :mhihi:
...на пръв поглед имаш нужда само от едни хубави фарчета, че тези са :uups:


мерси колега, надявам се само това да са проблемите по колата. като се прибера в БГ ще разбера ... иначе за фаровете, за сега може да ги оставя че има и по-важни неща ... продават ли подобни по-качествени? и каква цена са ... че все още идея си нямам кое колко струва ...
БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 03 Фев 2009, 19:21

колега карай я със здраве много добре изглежда наистина ! :shock: а отностно километрите моята я взех на 230 000 и е 92-ра година нямам никакви проблеми с нея, всичко зависи от това как е поддържан автомобила !
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 03 Фев 2009, 19:57

fANTONa написа:...аз предпочитам в Дарукар в София
там отсега ти препоръчвам да не стъпваш, понеже ще ти вземат 80лв и нищо няма да направят. Друг мой съвет е продай М-лайстните и за парите си вземи оригинал фарове с лупи, ЦЦФЛ ейнджъл айс и нормални лайстни че иначе ако нямаш гараж ще им кажеш чао много бързо.


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 03 Фев 2009, 20:08

леле на 240 ако са реални това е нищо бе брато тва ли те плаши ? :winky: сменяй масло / филтри / свещи / термостат и давай газзззз , бтв мойта е на 270 вече да ти кажа реални . докато е намеря на тез обиколих 5 по 120 ако като идеш на сервсиз ти казват че епо на половин милион :mhihi: :mhihi:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook