Псевдо шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
biko написа:http://vbox7.com/play:729af69a
добре де ето го в деиствие
хаха луд човек тоя ей,ся ще го видим с 28цата

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
E30_M_Tech_ll написа:S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...
кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Доста интересно трябва да се пробва
Имам един Диф който ми седи в гаража ако стане направо ще си искефя на макс

Имам един Диф който ми седи в гаража ако стане направо ще си искефя на макс

Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Понеже в другата тема за шперовете никой не ми даде отговор го поствам тука
Също така някакви чертежи, размери и т.н. за тея пластини може ли да даде някой

SuPeR_FLY написа:В крайна сметка откъде могат да се вземат фрикциони освен ремонтния кит от 800лв и колко беше... Стават ли от нещо друго, изработват ли се не ми е ясноМоя вие при завой - от фрикционите ли е или от някви лагери? Дайте по-подробно инфо как сте ремонтирали вашите, защото от 2 снимки и "става" нищо не се разбира
Също така няколко човека питаха дали може да се увеличат процентите, но нямаше никакъв отговор - та въпроса е как става?
Също така някакви чертежи, размери и т.н. за тея пластини може ли да даде някой


S-stail написа:E30_M_Tech_ll написа:S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...
кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.
тва би трябвало да значи че за отключване при нормално каране и дума да не става,което си е като заварен диф което е малко опасничко при каране на дъго в завой

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
дам и на мен товая ми е много интересно... как като не му даваш зор применро в завой ще е отключен а като му стъпиш на врата ще се заключва и ще почне да върши работа чак тогава... щото ако не е така в пъти по добре е да си завариш дифа хем знаеш че винаги ще е заключен и ако ефекта е същия и при двата при нормално каране просто няма никъв смисъл от това...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- NLefterov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 19.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320is touring
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855&highlight=%F8%EF%E5%F0
Има направени диференциали и се представят много добре
Има направени диференциали и се представят много добре
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
SuPeR_FLY написа:Понеже в другата тема за шперовете никой не ми даде отговор го поствам тука
SuPeR_FLY написа:В крайна сметка откъде могат да се вземат фрикциони освен ремонтния кит от 800лв и колко беше... Стават ли от нещо друго, изработват ли се не ми е ясноМоя вие при завой - от фрикционите ли е или от някви лагери? Дайте по-подробно инфо как сте ремонтирали вашите, защото от 2 снимки и "става" нищо не се разбира
Също така няколко човека питаха дали може да се увеличат процентите, но нямаше никакъв отговор - та въпроса е как става?
Също така някакви чертежи, размери и т.н. за тея пластини може ли да даде някой
За тея фрикциони бат Кольо се занимава с тех,направил си е усталък с който ги прави ги,донатяга също стари такива след тва закалка кат си му е реда и така нататък.

Моя щпер ще му го пращам за смяна на предавателно число и да го натегне.
Последна промяна S-stail на 03 Фев 2009, 12:52, променена общо 1 път
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
KIM написа:S-stail написа:E30_M_Tech_ll написа:S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...
кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.
тва би трябвало да значи че за отключване при нормално каране и дума да не става,което си е като заварен диф което е малко опасничко при каране на дъго в завой
Пич няма такова нещо,с пластините на обратен завой с малко газ се държи като отключен,на вдигната едната гума не можеш да я помръднеш на ръка.Държи се точно като щпер,въпроса е да се догоди.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
NLefterov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855&highlight=%F8%EF%E5%F0
Има направени диференциали и се представят много добре
оня ден приакзвах няколко часа с човека ... проблема при него е че дисковете издържат около 1000 км и се износват и става като отворен

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- MoToRsPoRtS_VT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 2.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: С 240 Бавно През Града
- Детайли за колата: Е30 318 Coupe;190e 3.2
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
я дай снимки да ги видим ?
и от какъв матерял са? от къде да сме сигурни че и тоя няма сдаде багажа след една седмица който е основния проблем до момента...
ти защо не си си ги сложил?
и от какъв матерял са? от къде да сме сигурни че и тоя няма сдаде багажа след една седмица който е основния проблем до момента...
ти защо не си си ги сложил?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани