Смяна на мотор!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Смяна на мотор!

Мнение от Игнатов » 02 Фев 2009, 12:21

Здравейте колеги,
мисля да сложа на моя компакт 316i мотор от 318ti, доколкото знам скоростните кутии са еднакви и е необходимо единствено и елекрониката да сменя. Знае ли някой какви пари горе долу излиза озаконяването на новия мотор в КАТ и каква е точно процедурата!

П.П. Мислех да продам колата и да си взема 318ti, ама няма как да стане, освен да я подаря на някого за някакви смешни пари (толкова пари съм инвестирал в нея, а пък и сега с тая криза)!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2009, 12:55

Принципно ,ще те накарат да минеш техно тест ,после каналите в КАТ и си готов ,незнам колко точно е в момента технотеста.
Но можеш спокойно да си караш без да се занимаваш с озаконяване.
Колко пъти досега са ти проверявали мотора?
А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 02 Фев 2009, 13:31

vld написа:Принципно ,ще те накарат да минеш техно тест ,после каналите в КАТ и си готов ,незнам колко точно е в момента технотеста.
Но можеш спокойно да си караш без да се занимаваш с озаконяване.
Колко пъти досега са ти проверявали мотора?
А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми ;)


моята я карам вече 2-3-4 г. не съм я узаконил :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 02 Фев 2009, 14:10

vld написа:А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми ;)


Нямам номер, щото като я внасях миналата година в КАТ не можаха да го прочетат (не се виждаше целия), ама те двата мотора бая се различават и ако решат при прегледа могат да се заядат с мене!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2009, 14:16

Denev написа:
vld написа:А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми ;)


Нямам номер, щото като я внасях миналата година в КАТ не можаха да го прочетат (не се виждаше целия), ама те двата мотора бая се различават и ако решат при прегледа могат да се заядат с мене!

При кой преглед :?: при техническия?
Едва ли ,а те по сервизите са толкова запознати,че и 6так да сложиш няма да направят разлика вярвай ми :mhihi:

П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 02 Фев 2009, 14:26

vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям :roll:


Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 02 Фев 2009, 16:29

Бате до колкото знам на 316,318 320 всичко е еднакво, както захващането така и предавателните числа на дифа мисля и скоростите! За това по добре мушни един шестак поне да знаеш за какво правиш целия филм! Щото тая 318 ти ще ти дойде малка и пак ше искаш да сменяш :twisted:
Изображение


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 02 Фев 2009, 16:32

Kregec написа:Бате до колкото знам на 316,318 320 всичко е еднакво, както захващането така и предавателните числа на дифа мисля и скоростите! За това по добре мушни един шестак поне да знаеш за какво правиш целия филм! Щото тая 318 ти ще ти дойде малка и пак ше искаш да сменяш :twisted:


мислиш ли че 6-така като е 20ка няма да му дойде ? :roll:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 02 Фев 2009, 16:37

Бате дупе наяждане няма колкото и да му даваш все иска повече и повече...
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2009, 18:41

Denev написа:
vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям :roll:


Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?

Амортесиорите и пружините са еднакви до 320 нагоре са различни.
спираната ситема е ралична, предните дискове са вентилирани а задните са дискове а не барабани.
Кутията и дифа са същите.
А дали ше слагаш инсталация за едната или другата все тая.
Водния радятор е еднакъв до 320 ,общо взето това е оптималния вариант.
Мяташ един шестак отпред и местш акумолатора отзад и си готов.
После постепенно подменяш и окачването,щото ако обичаш да даваш газ е хубаво и да е стабилна и да спира .
Общо взето филма няма свършване...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 02 Фев 2009, 19:22

Имам чудесен М50В20....и си е пълен комлект,от въздушния филтър до крайното гърне,стартер,алтернатор,хидравлична помпа абе пълен комплект.Осигурявам и монтаж.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 02 Фев 2009, 19:48

Следващото което мисля да взема е Е46 шестак,така че се замисли в избора... :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 02 Фев 2009, 22:04

vld написа:
Denev написа:
vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям :roll:


Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?

Амортесиорите и пружините са еднакви до 320 нагоре са различни.
спираната ситема е ралична, предните дискове са вентилирани а задните са дискове а не барабани.
Кутията и дифа са същите.
А дали ше слагаш инсталация за едната или другата все тая.
Водния радятор е еднакъв до 320 ,общо взето това е оптималния вариант.
Мяташ един шестак отпред и местш акумолатора отзад и си готов.
После постепенно подменяш и окачването,щото ако обичаш да даваш газ е хубаво и да е стабилна и да спира .
Общо взето филма няма свършване...


а не , няма да се съглася ако ша туря 6-так да търси 2.5 нагоре иначе си има неща които тук там накрая ще му излезат двойно от това да сложи М42-ка
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 02 Фев 2009, 22:12

аз съм с мотор от компакт 318ти , стария беше м40 , смених мотора , инсталацията, дебитормер - бубини , таблото с уредите , скоростната кутия беше 3.45 и си пасва на новия мотор , за шестак и тя се сменя както и окачване + желателно задните барабани с дискови апарати , .т.е целия заден мост
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 02 Фев 2009, 22:16

Така като чета и си мисля: не е ли по-добре да направиш бартер за 318ti? Дай някой лев и не се занимавай с глупости - те не са без пари и нерви

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook