BMW 325 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

BMW 325 TDS

Мнение от kiret0 » 02 Фев 2009, 10:41

Здравейте! значи на скоро си купих 325 тдс и имам няколко въпроса
1.вече разбрах за проблемите с ел.стъклата .... иии дясното ми стъкло излезе от релъите на вратата . от къде мога да си купя нови уплътнения за да върви свободно ,а да не се връшта постоянно на долу?
2.Температурата на водата, когато си я карам лекичко загрява малко над синьото , а като я карам примерно кам витоша и я понастъпвам стрелката застава посредата ... за нов термостат ли сам? штото ми казаха да не избързвам, да изчакам до лятото ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 02 Фев 2009, 11:36

Колега привет :!:
За пъврия ти въпрос :
Освен по автоморгите да пообикаляш :roll:

За втория ти въпрос :
Просто като я разръчкаш ясно че бързо ще дигне температурата. И при мен е така. Не си за термостат :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от maiden » 02 Фев 2009, 11:43

Колега, нормално е стрелката да е в средата!!!
Имаш някакъв проблем, най-вероятно термостат!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Мнение от kiret0 » 02 Фев 2009, 11:49

maiden написа:Колега, нормално е стрелката да е в средата!!!
Имаш някакъв проблем, най-вероятно термостат!

ти имаш ли други проблеми по колата .... са зимата от първото подгряване ли палиш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Мнение от kiret0 » 02 Фев 2009, 11:51

///sa6koludia написа:Колега привет :!:
За пъврия ти въпрос :
Освен по автоморгите да пообикаляш :roll:

За втория ти въпрос :
Просто като я разръчкаш ясно че бързо ще дигне температурата. И при мен е така. Не си за термостат :)

Колега твоита колко коня е ? 60-70 ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 02 Фев 2009, 11:52

...
Последна промяна Александър Георгиев на 18 Дек 2012, 2:18, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 02 Фев 2009, 11:57

kiret0 написа:
///sa6koludia написа:Колега привет :!:
За пъврия ти въпрос :
Освен по автоморгите да пообикаляш :roll:

За втория ти въпрос :
Просто като я разръчкаш ясно че бързо ще дигне температурата. И при мен е така. Не си за термостат :)

Колега твоита колко коня е ? 60-70 ?


ИзображениеИзображение 102-103 коня е неговта,колко са останали живи той да ти каже :mhihi: .А по твоя въпрос,кажи след колко време загрява след нормално каране и дали изобщо стига средата ...Щото на баир и на ръчка е нормално да си достигне работна температура ,ама на връщане от Витоша изстива ли?!Ако се връща пак във синьото ходи сменяй термостат ;)
Последна промяна plradev на 02 Фев 2009, 12:00, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 02 Фев 2009, 12:00

Всичките са си живи :twisted: :mrgreen:
Последна промяна Александър Георгиев на 02 Фев 2009, 12:09, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Мнение от kiret0 » 02 Фев 2009, 12:05

значи си е термостат .... от каде може да го взема по евтино ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 02 Фев 2009, 12:14

kiret0 написа:значи си е термостат .... от каде може да го взема по евтино ?


Е те точно за този елемент от охладителната система не трябва да се пестят средства ;) .Още по-малко при тдс.БМВ по принцип са много капризни коли откъм охлаждане и компромиси с това не бива.Взимай истински термостат ,за да ти е мирна главата :winky: .Щото сега се блокирал в отворено положение,ама следващия път недай си боже може да стане обратното и няма да разбереш кога ще ти "роди" мотора.Към 60-70лв стува оригинален термостат в оторизираните магазини..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Мнение от kiret0 » 02 Фев 2009, 12:28

Мерси за съвета :) да те питам оште 1 нещо
Значи колата са пали трудничко... подгрявам и върта 2-3 пъти и тогава запалва вече. После след тово си пали от рас...
Предполагам че някоя подгрявящя свещ си е отишла ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 02 Фев 2009, 12:45

kiret0 написа:Мерси за съвета :) да те питам оште 1 нещо
Значи колата са пали трудничко... подгрявам и върта 2-3 пъти и тогава запалва вече. После след тово си пали от рас...
Предполагам че някоя подгрявящя свещ си е отишла ?


Най-вероятно е някоя свещ,ама колегите с печките ще ти помогнат по-добре :D .С дизелите малко ме нема.Пробвай да подгряваш няколко пъти преди да въртиш,може да улесниш старта ;).Защо ако са заминали 2 или 3 свещи в студовете изобщо няма да запалиш(или ще е адски трудно).. Изчакай все пак и тесните специалисти по дизели да се изкажат относно този проблем ... :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

Мнение от vaskess » 02 Фев 2009, 12:59

провери си свещите,100% има една,две изгорели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 02 Фев 2009, 22:28

ако имаш изгоряла свещ първите секунди мотора ще тресе докато запалят и цилиндрите с неработещи свещи,тъка че ще го усетиш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 02 Фев 2009, 23:04

flober написа:ако имаш изгоряла свещ първите секунди мотора ще тресе докато запалят и цилиндрите с неработещи свещи,тъка че ще го усетиш.


:yes:

То не само се трсе мотора, ами направо се чуди дли да запали или да угасне. И на акумулатора му се разказва играта, защото първо го тормозиш като подгряваш няколко пъти и второ въртиш повечко, а стартера си дърпа доста ток.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook