Еденичен проблем с паленето при нормални условия.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Еденичен проблем с паленето при нормални условия.
Здравейте колеги.
За сега нямам проблем с колата, а леки притеснения.
Затова реших да напиша какво се случва и да потърся съвет и предложение за предстоящ проблем и неговото отстраняване.
Колата е със сменени консумативи преди 3000км(въздушен/маслен/горивен филтър, филтър на купето,свещи, масло 10w40, антифриз и термостат).
Случва се следното паля колата на -10С и пали от раз 1200об/мин.
след няколко минути каране падант на 900об/мин.
Паля колата при 5С и пали от раз 900об/мин.
(Паленето при загрял и студен двигател е еднака безпроблемно), НО...
Преди няколко дена ми се случи да запаля след 2-4 сек въртене,при температура 5-6 С.Мотора работеше на 1200об/мин и те рязко паднаха и колата загасна.Повторих и пак след 2-4 сек запали - отново 1200об/мин.Потеглих с едно на ум и на първото крастовище всичко си беше ок 900об/мин без да играе стрелката.
От тогава насам всичко си е нормално, но немога да си обясня на какво се дължи случилото се;Ако някой има някакво предположение и отговор нека сподели.(Ако може и цена да кажете за евентуален чарк , ако трябва да се сменя.)
П.С.
Карам само с бензин А95 от боклукоил.
П.П.С
Знам че има подобни теми, но не намерих точно сходни обстоятелства и затова отварям тази.
Мерси предварително.
За сега нямам проблем с колата, а леки притеснения.
Затова реших да напиша какво се случва и да потърся съвет и предложение за предстоящ проблем и неговото отстраняване.
Колата е със сменени консумативи преди 3000км(въздушен/маслен/горивен филтър, филтър на купето,свещи, масло 10w40, антифриз и термостат).
Случва се следното паля колата на -10С и пали от раз 1200об/мин.
след няколко минути каране падант на 900об/мин.
Паля колата при 5С и пали от раз 900об/мин.
(Паленето при загрял и студен двигател е еднака безпроблемно), НО...
Преди няколко дена ми се случи да запаля след 2-4 сек въртене,при температура 5-6 С.Мотора работеше на 1200об/мин и те рязко паднаха и колата загасна.Повторих и пак след 2-4 сек запали - отново 1200об/мин.Потеглих с едно на ум и на първото крастовище всичко си беше ок 900об/мин без да играе стрелката.
От тогава насам всичко си е нормално, но немога да си обясня на какво се дължи случилото се;Ако някой има някакво предположение и отговор нека сподели.(Ако може и цена да кажете за евентуален чарк , ако трябва да се сменя.)
П.С.
Карам само с бензин А95 от боклукоил.
П.П.С
Знам че има подобни теми, но не намерих точно сходни обстоятелства и затова отварям тази.
Мерси предварително.
Последна промяна Trixster на 02 Фев 2009, 12:32, променена общо 1 път
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Карай, а като го направи пак напиши тук отново.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Имал съм подобен 'единичен' случай....
Отдадох го на кофти бензин или струпване на много фактори/шашкане на комп : колата бе близо до морето, влагата бе ужасяваща ('лепнеща') и т.н...
Иначе в обороти колата си бе добре и след като тръгнах нямах никакви проблеми...
За 3г експлоатация на същата кола проблема се повтори само още един път. Не е имало странични ефекти и при следващо палене всичко си бе ОК....
Така-че въобще не съм се притеснявал или да съм ходил на диагностика (нищо не ми е светвало на дисплея)...
Отдадох го на кофти бензин или струпване на много фактори/шашкане на комп : колата бе близо до морето, влагата бе ужасяваща ('лепнеща') и т.н...
Иначе в обороти колата си бе добре и след като тръгнах нямах никакви проблеми...
За 3г експлоатация на същата кола проблема се повтори само още един път. Не е имало странични ефекти и при следващо палене всичко си бе ОК....
Така-че въобще не съм се притеснявал или да съм ходил на диагностика (нищо не ми е светвало на дисплея)...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Нормално си е колега, но ако започне да ти мени оборотите и да се увеличи разхода на гориво тогава си е за притеснение
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Не обръщай внимание на това. Има малко разминаване в показанията на температурата, подавани от датчика, но те се в границите на допустимото. На схемата с двете криви, определящи толеранса, съпротивлението на датчика в зависимост от температурата на охлаждащата течност, варира с 8-9 градуса по целзий. Дори да смениш датчика с нов пак не е гаранция, че ще измерва безупречно. Тези датчици работят с отрицателен температурен коефициент, или колкото по-ниска температура, толкова по-голямо съпротивление. От нула градуса примерно до минус 10, или минус 15 има повишаване на съпротивлението от 7 до 15 килоома. Обратно от нула до 10-15 градуса съответно съпротивлението намалява от 9 до 2,5 килоома, от 70 до 90 градуса е от 380 до 280 ома, или казано с други думи нарастването и намаляването на съпротивлението не е пропорционално спрямо температурата. Можеш да се увериш от написаното. Карай си колата и си свиркай, нищо й няма.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Съвсем друго нещо са датчиците, предназначени да измерват температурата с точност до десета от градуса. Те са с положителен температурен коефициент и варирането на съпротивлението е пропорционално с повишаване, или намаляване на температурата. Също така работят с толеранс от няколко десетки ома, а не с килоомове както е при другия тип.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани