ТУРБО БМВ 318и М43
Модератор: bum_bum
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
ТУРБО БМВ 318и М43
Зравейте,колеги искам да попитам вазможно ли е да се постави турбо на М43 на 0.5 бара без да се разрежда двигатела, да се поставя електроника,и т.н.Моля за отговори само на хора които са наясно с тези неща Предварително Благодаря Колеги
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
турбо
Колега без електроника става ли?В смисал да се сложи турбото на 0.5 бара и всичко друго да си остане стандартно и какъв ще е ефекта 

Re: турбо
Без електроника...забравиmitko_2683 написа:Колега без електроника става ли?В смисал да се сложи турбото на 0.5 бара и всичко друго да си остане стандартно и какъв ще е ефекта

Re: турбо
Ами.....пробвай, колата си е твоя. После ще хвърлиш "турбо кита"на боклука, ще си купиш нов двигател и пак ще си караш колатаmitko_2683 написа:Колега без електроника става ли?В смисал да се сложи турбото на 0.5 бара и всичко друго да си остане стандартно и какъв ще е ефекта


е21 345 0-402м 12.18


KIM написа:ами ico-bmw сложи на м40б18 турбо на газ без електроника и пак движи вече много време стана май![]()
Вие 3000км за много време ли ги имате?Като ще се прави нещо да се прави като хората!Ако нямаш пари не се занимавай.Това не е удоволстие за бедни!Тъжно но факт!А от и без масло може да се кара,ама колко?

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Аз пък познавам един дето кара М20-ката си турбинирана без каквато и да е електроника. И си къпе вече 2 годиниslatanic написа:KIM написа:ами ico-bmw сложи на м40б18 турбо на газ без електроника и пак движи вече много време стана май![]()
Вие 3000км за много време ли ги имате?Като ще се прави нещо да се прави като хората!Ако нямаш пари не се занимавай.Това не е удоволстие за бедни!Тъжно но факт!А от и без масло може да се кара,ама колко?


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vectra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
Re: турбо
Nightmare написа:Без електроника...забравиmitko_2683 написа:Колега без електроника става ли?В смисал да се сложи турбото на 0.5 бара и всичко друго да си остане стандартно и какъв ще е ефекта
що да забрави? Без електроника на 0.5 няма проблеми...
Колега има една тема от ivko точно с това запитване, можеш да я погледнеш
Нито ми се пее, нито ми се смее, а ми се живее
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
И аз познавам един русенец с м20 2.7 битурбо без електроника (ма май му роди едната турбина), иначе всичко е възможно. Тия м43-ки май са по-кекави от м40 ма знае ли човек без да пробва. Иначе трябва да се надуе постепенно и да се види докъде ше устискат оригиналните инжектори, пък за аванса може и да се опрай еку-то, щом при оня с битурбото се справяше.
Но без електроника е така - има много "ако" и "може би"
Но без електроника е така - има много "ако" и "може би"

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И аз за Русенец имах в предвид. Май тук имаме опита в турбинирането без електроникаnParMaTuK написа:И аз познавам един русенец с м20 2.7 битурбо без електроника (ма май му роди едната турбина), иначе всичко е възможно. Тия м43-ки май са по-кекави от м40 ма знае ли човек без да пробва. Иначе трябва да се надуе постепенно и да се види докъде ше устискат оригиналните инжектори, пък за аванса може и да се опрай еку-то, щом при оня с битурбото се справяше.
Но без електроника е така - има много "ако" и "може би"


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:И аз за Русенец имах в предвид. Май тук имаме опита в турбинирането без електроникаnParMaTuK написа:И аз познавам един русенец с м20 2.7 битурбо без електроника (ма май му роди едната турбина), иначе всичко е възможно. Тия м43-ки май са по-кекави от м40 ма знае ли човек без да пробва. Иначе трябва да се надуе постепенно и да се види докъде ше устискат оригиналните инжектори, пък за аванса може и да се опрай еку-то, щом при оня с битурбото се справяше.
Но без електроника е така - има много "ако" и "може би"
Бре бат Славянко то сичко може,но ако искаш да стане как си му е реда и да нямаш проблеми си трябва пара.Другото е само на приказки у форумите.Но нека видим може и да извади проект момчето без електроника не че ми се вярва де.То и на мене ми се кара м20б20 с турбинка ма едни 5 хиляди ме спират нещо!

- vectra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
nParMaTuK написа:И аз познавам един русенец с м20 2.7 битурбо без електроника (ма май му роди едната турбина), иначе всичко е възможно. Тия м43-ки май са по-кекави от м40 ма знае ли човек без да пробва. Иначе трябва да се надуе постепенно и да се види докъде ше устискат оригиналните инжектори, пък за аванса може и да се опрай еку-то, щом при оня с битурбото се справяше.
Но без електроника е така - има много "ако" и "може би"
Точно обратното е! м43 е по-добре от м40 , защото няма механи4ни проблеми с разпр вал , има си верига вместо ангренажен ремък и няма дистрибутор, бобините са както при ис-а за всеки цилиндър отделна бобина според мен ще си стане супер
Нито ми се пее, нито ми се смее, а ми се живее
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
турбо
Благодаря,на всички
Като сабера парички за електроника и т.н тогава
Сега ще си карам тези 115 магарета 



51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани