Има ли усезаема разлика между X5(E70) 3.0d и 3.5d ???
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Salmi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Има ли усезаема разлика между X5(E70) 3.0d и 3.5d ???
колеги споделете впечатления от двата двигателя.Кой е по-добър и заслужава ли си повечето пари - 3.5d и усеща ли се повечето кончета изобщо?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Разликата се усеща в това че 3.0д е с 1 турбина и като всички коли с 1 турбина има познатия турбо лаг.При 3.0сд вече работата е друга.Това е TWIN TUBRO двигател-т.е. 1 по-малка и 1 по-голяма турбина.Тази малка турбина почти предотвратява явлението турбо лаг защото е в действие от минимални обороти и когато двигателя достигне определени обороти се включва и голямата и става
.Разхода на 3.0сд е с околу 1-2 литра по-голям от 3.0д,но вървенето си ги оправдава 


- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
в тоя ред на мисли на Х6 само 35д ли се монтира? 

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Не си заслужава парите 3.0sd поне в тази кола
И освен ако не разполагаш с неограничен бюджет за покупка на колата, по-добре си инвестирай парите, в глезотийки (екстри). Колата е чудесна, даже повече от чудесна с 3.0d, върви безобразно добре и е най-бързия SUV в трилитровия дизелов клас. И единствената алтернатива на тази перфектна кола (ако не те притеснява липсата на 3 ред седалки), е Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S. Пак го казвам, няма смисъл от 3.0sd в X5, по-добре си дай парите за екстри - все пак 11 000 лева, не са малко и по-добре да ги дадеш за Sport Pack и едни 20 или 21 инча джанти и примерно печка, отколкото за другия двигател. И незнам колегите как ги усещат тея фрапиращи разлики във вървежа, но лично аз съм виждал как 3.0sd бие 3.0d на мой приятел, с по-малко от педя на 400 метра. Ако е такава разликата между 318 и 330, както се изказа един колега по-нагоре, значи тия със 330 са пълни балъци
Отделно в София 3.0d с душманско каране даде 12-12,5 разход, а 3.0sd даде 16-17 разход. Сега ако някой каже, че не го бъркат парите и този разход, значи не му трябва 3.0sd, а 4.8i





- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
vwfan написа:Не си заслужава парите 3.0sd поне в тази колаИ освен ако не разполагаш с неограничен бюджет за покупка на колата, по-добре си инвестирай парите, в глезотийки (екстри). Колата е чудесна, даже повече от чудесна с 3.0d, върви безобразно добре и е най-бързия SUV в трилитровия дизелов клас. И единствената алтернатива на тази перфектна кола (ако не те притеснява липсата на 3 ред седалки), е Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S. Пак го казвам, няма смисъл от 3.0sd в X5, по-добре си дай парите за екстри - все пак 11 000 лева, не са малко и по-добре да ги дадеш за Sport Pack и едни 20 или 21 инча джанти и примерно печка, отколкото за другия двигател. И незнам колегите как ги усещат тея фрапиращи разлики във вървежа, но лично аз съм виждал как 3.0sd бие 3.0d на мой приятел, с по-малко от педя на 400 метра. Ако е такава разликата между 318 и 330, както се изказа един колега по-нагоре, значи тия със 330 са пълни балъци
Отделно в София 3.0d с душманско каране даде 12-12,5 разход, а 3.0sd даде 16-17 разход. Сега ако някой каже, че не го бъркат парите и този разход, значи не му трябва 3.0sd, а 4.8i
![]()
Доста се съмнявам как на 400 метра само 1 педя има разлика ама карай


- Salmi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Благодаря ви колги,но се обърквам вече на кого да вярвам! Няма ли някой който да ги е тествал сериозно и двата и да е наясно 

Пак ти казвам няма смисъл от 3.5d!!!!! Имал съм пряк достъп и до двете коли, неговоря какво са ми разказвали, а какво съм видял. Това за педята. За разхода също. Ако някой намери 3.5d X5, ще съдействам за X5 3.0d, отсечка и човек с камера
Колата падна с малко. Пък разхода при много газ е значително по-висок!!!!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Едно е ясно - битурбото е по-добрия двигател - повече мощност, по-плавно ускорение, по-добър звук. Така че ако 11К лв не ти липсват - вземай го
Ако обаче искаш да си ги спестиш - 3.0д е супер също. Освен това с/у около 1000 лв ще си направиш много читав чип тунинг който ще ти компенсира разликата в мощността спрямо битурбото, което от своя страна не носи много на тунинг защото автомата 26Z издържа до 600 Нм - над това риска да го поправяш е много е голям
Ако обаче искаш да си ги спестиш - 3.0д е супер също. Освен това с/у около 1000 лв ще си направиш много читав чип тунинг който ще ти компенсира разликата в мощността спрямо битурбото, което от своя страна не носи много на тунинг защото автомата 26Z издържа до 600 Нм - над това риска да го поправяш е много е голям
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Sapa написа:Едно е ясно - битурбото е по-добрия двигател - повече мощност, по-плавно ускорение, по-добър звук. Така че ако 11К лв не ти липсват - вземай го
Ако обаче искаш да си ги спестиш - 3.0д е супер също. Освен това с/у около 1000 лв ще си направиш много читав чип тунинг който ще ти компенсира разликата в мощността спрямо битурбото, което от своя страна не носи много на тунинг защото автомата 26Z издържа до 600 Нм - над това риска да го поправяш е много е голям
Правете разлика от БИТУРБО И ТУИН ТУРБО.3.0сд е ТУИН ТУРБО!!!
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани