BMW,Audi и MB-тата чупели турбини на 100 000 км +/- 1000км
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Значи вдигаме бариерата на 120-200к
!
Имаме ли трима на това мнение
MICH__ , alx , Cobra .
Значи от сигурни източници можем да кажем , че на БМВ турбините се чупят между 120к и 200 к
!

Имаме ли трима на това мнение

Значи от сигурни източници можем да кажем , че на БМВ турбините се чупят между 120к и 200 к

- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Bass_Man,
Не можеш ли да добавиш анкета - така резултата ще е по-читаем (може и модовете да помогнат)...
От рода:
До колко х.км хвърлихте немската турбина:
1. 20х.км
2. 50х.км
3. 100х.км
4. 150х.км
5. 200х.км
6. 300х.км
7. > 300х.км / нямам проблеми
Не можеш ли да добавиш анкета - така резултата ще е по-читаем (може и модовете да помогнат)...
От рода:
До колко х.км хвърлихте немската турбина:
1. 20х.км
2. 50х.км
3. 100х.км
4. 150х.км
5. 200х.км
6. 300х.км
7. > 300х.км / нямам проблеми
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Има го и този момент....
Щото и аз съм 'сигурен', че 93г 325тд няма как да не е на 176х.км...
А износването на интериора е просто заради немърливото отношение на австриеца
Ама турбината още се върти
Щото и аз съм 'сигурен', че 93г 325тд няма как да не е на 176х.км...
А износването на интериора е просто заради немърливото отношение на австриеца

Ама турбината още се върти

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Тука неа всички преди да пишат малко да четат постовете....
турбото при тд тдс и т.н. НЯМА НИЩО общо с това при rail-овете...турбото на обикновените дизели може и до 400к да кара,но за тези който казах 150к и до там!
П.С. Независимо от поддръжка гасене и глупости,при по тежък крак на 150 турбото си отива....
турбото при тд тдс и т.н. НЯМА НИЩО общо с това при rail-овете...турбото на обикновените дизели може и до 400к да кара,но за тези който казах 150к и до там!
П.С. Независимо от поддръжка гасене и глупости,при по тежък крак на 150 турбото си отива....
Cobra написа:Тука неа всички преди да пишат малко да четат постовете....
турбото при тд тдс и т.н. НЯМА НИЩО общо с това при rail-овете...турбото на обикновените дизели може и до 400к да кара,но за тези който казах 150к и до там!
П.С. Независимо от поддръжка гасене и глупости,при по тежък крак на 150 турбото си отива....
Ами всички с комън рейли към сервиза тогава

А има ли сервиз в София където могат да замерят турбото дали е ок без да се сваля от колата?
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
ja написа:Лошото е, че тука почти никой не е сигурен на колко километра му е колата
Е то за това става въпрос за нови автомобили до към 5-6 години , че да има инфо от първа ръка


- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
аве кво да се каже по въпроса ,колега-тва е все пак фен форум на тойота1 а не е зле пък те да си направят тема за това как късаха ангренажни ремъци,и доста често тва става някъде на път.....че вече няколко случая с такива познати,дето разправяха за надеждните японски автомобили....
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
go6o82 написа:аве кво да се каже по въпроса ,колега-тва е все пак фен форум на тойота1 а не е зле пък те да си направят тема за това как късаха ангренажни ремъци,и доста често тва става някъде на път.....че вече няколко случая с такива познати,дето разправяха за надеждните японски автомобили....
Колега, много голяма част от 'японците' са с ангренажна верига...
Според мен ангренаж се къса само от лоша поддръжка (неспазване на експлоатационния срок и 'икономия' от някоя друга ролка, дето 'изглежда' добре).
А това никак не е свързано с конкретна марка.
Последните ми два скъсани ремъка бяха на немски автомобили - Голф 1 и Опел F. И двата бяха скъсани по горните причини...
Идеята на колегата с темата е не да се конфронтират марките/моделите, или да се разбере 'кой е по-по-най', а да се получи информация от първа ръка и да се затвори устата на някои 'знаещи по слухове и от приятеля на приятел'...
slowtraveler написа:Що се криете бе колеги - срам ви е да си признаете, че си носите турбините в багажника от страх да не се счупят сигурно![]()
![]()
Като гледам на 325тд турбото е Мицубиши, тъй-че съм спокоен....


с това турбо бих бил по-неспокоен

by ''kompleksa''
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
има ли променлива геометрийка,има проблем
и е нормално да се чупят новите коли,за мен след 95г всичко се променя,много екстри,много кила,а и от поддръжка се правят добри пари.
няма как да стане печката само самолет и да не се чупи,а и кой ще даде двойна цена за даден модел,ако го направят здрав като 34-а..
имаш 100 кинта за кола,след време се очаква да имаш 300,така се мисли където се правят тия коли и технологии.
и е нормално да се чупят новите коли,за мен след 95г всичко се променя,много екстри,много кила,а и от поддръжка се правят добри пари.
няма как да стане печката само самолет и да не се чупи,а и кой ще даде двойна цена за даден модел,ако го направят здрав като 34-а..
имаш 100 кинта за кола,след време се очаква да имаш 300,така се мисли където се правят тия коли и технологии.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
ivan. написа:slowtraveler написа:Що се криете бе колеги - срам ви е да си признаете, че си носите турбините в багажника от страх да не се счупят сигурно![]()
![]()
Като гледам на 325тд турбото е Мицубиши, тъй-че съм спокоен....А защо ли точно това турбо не издържа при ''старите'' дизели и бмв го монтирам само една година и се връщат към ''гарет''
![]()
с това турбо бих бил по-неспокоен
И Гаретите дават фира до около 150 хиляди км при COMMON RAIL системите. Новите Опели ( говоря за X и Y моторите им ) са с гарети и те дават фира като за световно. При БМВ е близка ситуацията. Мисля, че и при Мерцедес е подобно, макар те да страдат предимно от дюзи.
Е, това са ми наблюденията над 3 от немските марки. Гадно звучи, ама е факт.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- k4.BX-Ghost
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.06.2004
- Местоположение: София // Пловдив // Москва
- Пол: Мъж
- Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5
х5 3.0д 214 000 км ... не е сменяно турбото Е53 9ти 2003-та
х5 3.0д 112 000 км 2006-та не е умряла още
Другите 2 още немат 100 хил км да ви кажа
х5 3.0д 112 000 км 2006-та не е умряла още
Другите 2 още немат 100 хил км да ви кажа
==============================
Сделано в СССР
Сделано в СССР
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани