BMW,Audi и MB-тата чупели турбини на 100 000 км +/- 1000км

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 31 Яну 2009, 2:08

Значи вдигаме бариерата на 120-200к :D !
Имаме ли трима на това мнение :arrow: MICH__ , alx , Cobra .
Значи от сигурни източници можем да кажем , че на БМВ турбините се чупят между 120к и 200 к :D !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 31 Яну 2009, 16:50

Bass_Man,
Не можеш ли да добавиш анкета - така резултата ще е по-читаем (може и модовете да помогнат)...
От рода:
До колко х.км хвърлихте немската турбина:
1. 20х.км
2. 50х.км
3. 100х.км
4. 150х.км
5. 200х.км
6. 300х.км
7. > 300х.км / нямам проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 31 Яну 2009, 18:16

Лошото е, че тука почти никой не е сигурен на колко километра му е колата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 31 Яну 2009, 19:10

Има го и този момент....
Щото и аз съм 'сигурен', че 93г 325тд няма как да не е на 176х.км...
А износването на интериора е просто заради немърливото отношение на австриеца :D
Ама турбината още се върти :roll:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 31 Яну 2009, 19:33

Тука неа всички преди да пишат малко да четат постовете....

турбото при тд тдс и т.н. НЯМА НИЩО общо с това при rail-овете...турбото на обикновените дизели може и до 400к да кара,но за тези който казах 150к и до там!

П.С. Независимо от поддръжка гасене и глупости,при по тежък крак на 150 турбото си отива....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 31 Яну 2009, 20:00

Cobra написа:Тука неа всички преди да пишат малко да четат постовете....

турбото при тд тдс и т.н. НЯМА НИЩО общо с това при rail-овете...турбото на обикновените дизели може и до 400к да кара,но за тези който казах 150к и до там!

П.С. Независимо от поддръжка гасене и глупости,при по тежък крак на 150 турбото си отива....


Ами всички с комън рейли към сервиза тогава :)

А има ли сервиз в София където могат да замерят турбото дали е ок без да се сваля от колата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 31 Яну 2009, 21:28

Всичко зависи от това как се кара и подържа една кола!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 01 Фев 2009, 3:26

ja написа:Лошото е, че тука почти никой не е сигурен на колко километра му е колата :)


Е то за това става въпрос за нови автомобили до към 5-6 години , че да има инфо от първа ръка :) . Пък и да са със рейка . Въпреки , че не знам какво точно им е по-различното на турбините при рейка и при без рейка . Ако някой знае да каже pls :roll: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 15.03.2008
Местоположение: плевен
Кара: е39
Мечтае да кара: м6

Мнение от go6o82 » 13 Фев 2009, 22:28

аве кво да се каже по въпроса ,колега-тва е все пак фен форум на тойота1 а не е зле пък те да си направят тема за това как късаха ангренажни ремъци,и доста често тва става някъде на път.....че вече няколко случая с такива познати,дето разправяха за надеждните японски автомобили....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 14 Фев 2009, 10:52

go6o82 написа:аве кво да се каже по въпроса ,колега-тва е все пак фен форум на тойота1 а не е зле пък те да си направят тема за това как късаха ангренажни ремъци,и доста често тва става някъде на път.....че вече няколко случая с такива познати,дето разправяха за надеждните японски автомобили....

Колега, много голяма част от 'японците' са с ангренажна верига...
Според мен ангренаж се къса само от лоша поддръжка (неспазване на експлоатационния срок и 'икономия' от някоя друга ролка, дето 'изглежда' добре).
А това никак не е свързано с конкретна марка.
Последните ми два скъсани ремъка бяха на немски автомобили - Голф 1 и Опел F. И двата бяха скъсани по горните причини...

Идеята на колегата с темата е не да се конфронтират марките/моделите, или да се разбере 'кой е по-по-най', а да се получи информация от първа ръка и да се затвори устата на някои 'знаещи по слухове и от приятеля на приятел'...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Фев 2009, 0:39

slowtraveler написа:Що се криете бе колеги - срам ви е да си признаете, че си носите турбините в багажника от страх да не се счупят сигурно :lol: :lol: :lol:
Като гледам на 325тд турбото е Мицубиши, тъй-че съм спокоен.... :lol:
:D А защо ли точно това турбо не издържа при ''старите'' дизели и бмв го монтирам само една година и се връщат към ''гарет'' :roll:
с това турбо бих бил по-неспокоен
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 15 Фев 2009, 0:46

Доколкото знам на E60 525d се предвижда турбината да изкара около 150 000 км. , въпреки , че на нашата се омасли на 120 000 км. след поставянето на чип тунинг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Фев 2009, 14:44

има ли променлива геометрийка,има проблем
и е нормално да се чупят новите коли,за мен след 95г всичко се променя,много екстри,много кила,а и от поддръжка се правят добри пари.
няма как да стане печката само самолет и да не се чупи,а и кой ще даде двойна цена за даден модел,ако го направят здрав като 34-а..
имаш 100 кинта за кола,след време се очаква да имаш 300,така се мисли където се правят тия коли и технологии.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 15 Фев 2009, 20:41

ivan. написа:
slowtraveler написа:Що се криете бе колеги - срам ви е да си признаете, че си носите турбините в багажника от страх да не се счупят сигурно :lol: :lol: :lol:
Като гледам на 325тд турбото е Мицубиши, тъй-че съм спокоен.... :lol:
:D А защо ли точно това турбо не издържа при ''старите'' дизели и бмв го монтирам само една година и се връщат към ''гарет'' :roll:
с това турбо бих бил по-неспокоен


И Гаретите дават фира до около 150 хиляди км при COMMON RAIL системите. Новите Опели ( говоря за X и Y моторите им ) са с гарети и те дават фира като за световно. При БМВ е близка ситуацията. Мисля, че и при Мерцедес е подобно, макар те да страдат предимно от дюзи.

Е, това са ми наблюденията над 3 от немските марки. Гадно звучи, ама е факт.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 18 Апр 2009, 20:13

х5 3.0д 214 000 км ... не е сменяно турбото Е53 9ти 2003-та
х5 3.0д 112 000 км 2006-та не е умряла още

Другите 2 още немат 100 хил км да ви кажа

==============================
Сделано в СССР

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook