дебитомер ли е проблема ми?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
колега виж си маркуча за картерните газове които излиза ор клапана и влиза в капака на главата на двигателя. аз имах същия проблем преди седмица и маркуча беше се скъсал. самия маркуч беше станал на дъвка,стискаш го и си остава така .вътре беше само на парцали. пробвай от него и може да се оправи работата. успех.а иначе самия маркуч оригинален от дару-кар е 46лв. моя съвет е да си вземеш оригинален ако е от него защото това масло направо еб..ва маиката на гумата.
- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
metodi80 написа:giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?
Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....
и аз бих заложил на клапан за картерните газове... ако е скъсана мембраната му се чува едно смучене на въздух, ако имаш някои познат от който да го свалите и да го сложите на твоята за проба ще разбереш дали е от него, но също има и вероятност да е дебитомер... ако може от друга кола да се сложи само за проба клапан и дебитомер... монтажа и демонтажа и на двете става бързо така че... (клапана за газовете се отвива с шестограм, отдолу са му винтовете)
п.с. става въпрос за М43 мотор
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
проблем е36 316 не иска да пали
здравейте колеги за първи път пиша във форума и моля да бъда извинен ако нещо сгреша имам проблем с мойто е36 316 работише си изгалих двигателя и след около 5 часа не иска да запали ток има на свещите помпата хвърля бензин а не пали
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
марку4а е здрав гледах го ,пък и ако е скъсан ,няма да работи нито на студено,нито на топло,само че при мен когато колата загрее нормално ,си работи без забележки,и от това се съмнявам ,дали не е някои температурен датчик или стъпкожия мотор си е заминал ве4е
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
имам и молба към колегите от плевен.ако има някои с съштото бмв като моето 318 и 93год. ,би ли се съгласил някои да пробвам с неговия стъпков мотор,сваля се много лесно, работа за не повече от 10 мин.,откачват се 2 маркуча и една клема това е всичко!
ПС: предварително благодаря!!!
ПС: предварително благодаря!!!
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: дебитомер ли е проблема ми?!?
metodi80 написа:giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?
Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....
послушай го ! човека ми е помогнал много без дори да знае



БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: дебитомер ли е проблема ми?!?
колега моя мотор е м40 и се оказва 4е аз нямам клапан за картерни газове,има самно един маркуч които излиза от капака на главата и отива право към колекторитеmetodi80 написа:giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?
Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани