524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 27 Яну 2009, 9:01

Колега това е твоя човек мн колеги от нашия подфорум са доволни от него http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Дани се казва пича и е от Монтана. А относно Варненските сервизи от тези които е посочил колегата единственният който става е този във Виница, Подан се казва човека ако ти се разхожда до там, всички го знаят като питаш за него, има мн работа, мн е добър но не отремонтира плочки, за диагностика няма равен мн в точен и ще ти каже точно какво става с колата ти! Успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 27 Яну 2009, 12:32

**Novobraneca написа:Колега това е твоя човек мн колеги от нашия подфорум са доволни от него http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Дани се казва пича и е от Монтана. А относно Варненските сервизи от тези които е посочил колегата единственният който става е този във Виница, Подан се казва човека ако ти се разхожда до там, всички го знаят като питаш за него, има мн работа, мн е добър но не отремонтира плочки, за диагностика няма равен мн в точен и ще ти каже точно какво става с колата ти! Успех :yes:


Мерси колега може и да се разходя ще изчакам колегата Dancenation и да отидем двамата.Днес ходих да ми гледат Стартера дали става за темонт и т.н пича вика намериси един редукторен и ела да ти го сменим -Викам му колко $ за сваляне и слагане на новия около 50-60лв..сега ще изчакам 2-3-дена че ме хвана много голяма криза покраяй тая кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 30 Яну 2009, 18:50

Искам да попитам някой наяснолие ако сменя мотора с абсолютно същия дали ще ми трябва и Компютъра на двигателя който ще сложа?
Евентуално как може да стане така че да не ми трябва друг Комп...???
Въпросния двигател как може да се запали без Комп...?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Яну 2009, 23:16

Andriu написа:Искам да попитам някой наяснолие ако сменя мотора с абсолютно същия дали ще ми трябва и Компютъра на двигателя който ще сложа?
Евентуално как може да стане така че да не ми трябва друг Комп...???
Въпросния двигател как може да се запали без Комп...?
Трябва да стане същия компютър(при м21 не бяха ли два :roll: );
За какво ти е да запалиш мотора без ДДЕ-то?Иначе става -махаш капака на плочката (само капака ,а не цялата плочка)и подаваш гориво като местиш ръчно цетеца-какво мислиш да постигнеш с това :?: :roll:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Яну 2009, 23:38

Andriu написа:Неска ходих в ДизелХаус хората ми казаха така:Виж ся лек, няма смисал вообще да я тестваме помпата"Електрониката" щом топла пали трудно управление на помпата и механичната част е заминала.Търси си нова помпа и ако искаш може да ти я тестваме да видим дали сичко бачка за да не те прекарт.Другото което ми каза е да отида при митко на 5-тия КМ и да ми сложи датчик който винаги да подгрява а не само като е студена около 50лв струвало.Преди малко се върнах от Автоморга Франц казаха да си видя номерчето и да видим дали имат около 800лв струва.Питах го дали дава гаранция че работи помпата да не се окаже че нестава, вика всичко е проверено.
Колега стига ги слушай,направо за помпа тръгваш,не че не е възможно ама има и други неща-
тъй като си с м21 и той е с ремък всеки би ти казал,че щом пали трудно топла си за гнп,но друга причина за това е ниската компресия,а доколкото разбрах от темата мотора е събиран от ''майстор'' -дали е възможно да е зацепил неправилно агренажа :?:Другите причини за топлия старт за износен стартер или слаб акомулатор- моя съвет е да не тръгваш веднага за гнп,а да замериш компресията първо и ако е хубава тогава търси помпа.
Ако наистина се окаже ГНП-то пак не е нужно да го купуваш цялото от финансова гледна точка,да то обясня защо-
-при здрава плочка на твоето гнп е много вероятно да си намериш цялата долна част на помпата на тънка цена ,после слагаш плочката и си готов;
-соленоида на авансатора ако се базика няма как да чукне повече аванс и пак ще пали трудно
Аз бих качил помпата на стенд,за да пресееш нещата
П.П да те помоля да напишеш в едно мнение целия случай на тази кола,че като почна да я чета тази тема и нищо не разбирам,колкото и дълго мнение да се получи опиши всичко
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 31 Яну 2009, 15:40

Колега мисля че е ГНП засхтото пали друдно топла, а студена от раз.
Колата пуши от време на време гасне в движение повече от 130км не дига на 3-та повече от 3500об неможе.
Няма да е от компрезия чисто нови Сегменти и Биели съм сложил.
Няма да е от центровка на помпа или неправилно зацепен ремък, тъйкато 3-ма човека са я отваряли тая кола и секи път е едно и съшто съмнявам се тея майстори да правят всичките една и съща грешка.По късно ще направя подробно обяснение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 01 Фев 2009, 0:57

а с горенето как е
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 01 Фев 2009, 15:58

С горенето е 10/10.5 някаде градско извън градско около 7.5.Още един проблем се появи неска сутринта качвам се и паля загрях я малко за 3-4-минути някаде слагам вода на чистачките и ко погледнах отдолу гледам нещо капи, в първия момент на масло го направих но го помирисах и беше нафта викам брех ко пак стана от къде тая нафта?.6-та дюза отгоре цялата в нафта не е завита добре ли ?Какво мога да направя че и сервизите не бачкат неска?На какво се дължи това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 01 Фев 2009, 19:30

На 6-та дюза по-трудно влиза ключа, ако не е откачено казанчето и действително може да не са ти я затегнали... сваляш казанчето, с много дълбок ключ 27 (шестостен) затягаш... виж да не тече от тръбичката - тогава с гаечно ключе, ма да не е разбито :) А по принцип ако е сваляна дюзата, да не са забравили да сложат дифтунга?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 02 Фев 2009, 18:36

А може да е маркучето на излишната нафта!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 02 Фев 2009, 20:25

Izvinqvam se za Latineca no Compu.... Zgyna ot vsqkade i pisha pak ot GSM-ma.Neska nqmah vyzmojnost da zategna diuzata i da vidq dali e ot tova.Utre napravo shte otida do serviza kydeto mi praveha remonta po Dvigatelq i da vidim kakvo shte izleze.A otnosno za drugiq dvigatel, nqkoi kompetenten ako moje da otgovori.Moje li noviq dvigatel koito e syshtiq da se montira na kolata mi sys moq Computer ili zadyljitelno trqbva da e s Comp. Na dvigatelq ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 02 Фев 2009, 21:15

колега щом двигателите са еднни и същи акъла им също е един и същ няма смисъл да зимаш компа а и ако не си сигурен намери някой колега с същия двигател да ти услужи с неговия комп да видиш дали ще подкара твоя двигател
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 02 Фев 2009, 22:43

golov_bg написа:колега щом двигателите са еднни и същи акъла им също е един и същ няма смисъл да зимаш компа а и ако не си сигурен намери някой колега с същия двигател да ти услужи с неговия комп да видиш дали ще подкара твоя двигател


I az taka si mislq no dali godinite na proizvodstvo se pak ne sa ot znachenie?Davat mi syshtiq dvigatel za 600lv bez vyzmojnost da se probva dali raboti kakto trqbva, cenata dobra li e? I ima li oshte neshto koeto da vyrvi sys nego, s edna duma da ne se prekaram ili da govorq za komentar po cEnata?
IZVINQVAM SE, ZA KOETO MOLQ DA NE MI SE TRIQT MNENIQTA tyikato za momenta pisha na Latinec.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 03 Фев 2009, 14:46

ми ти другото го имаш,гнп-то земи може да е по читаво 600лв си е добра цена като си спомня че един френд даде за скорости на а4 900кинта
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 09 Фев 2009, 9:53

здравейте пичове!изчетах всичко по темата много внимателно,и аз карам същата кола.много си я харасвам заради комфорта и всичките екстри за модела(половината работят)обаче...и аз имам проблеми с надуване на маркучи,даже пръсках радиатор веднъж и карам с разхлабена капачка.сменях гарнитура на глава от тогава започна да ми натиква масло в антифриза.andru,след ремонт на ГНП и аз имам проблем с вървенето на колата.с течаща помпа летях с 200,сега 120 са химера.толкова е тромава че не знам какво да правя.аз съм от Шумен и мога да кажа,че този Продан във Варна е най-добрия в региона,обаче при него става със записване.ако решиш да ходиш поне 1 месец ще чакаш.интересува ме дали разреши,поне част от проблемите си,защото и аз май ще търся друг двигател.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook