Няколко въпроса за Е46 320D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Няколко въпроса за Е46 320D

Мнение от amd » 31 Яну 2009, 0:37

Колеги имам някои питанки, които ме вълнуват.

1. Колата е преди фейслифта и четох, че сервизния индикатор (Ispection-а) е на 20 000км зададен - изписва ми на таблото, че остават 6500км до инспекцията, а предишния собственик твърди, че при смяната на маслото са му го занулили - да разбирам ли, че е време на смяна на това масло, колко да е изминало ?

2. Температурата на двигателя "играе" нагоре-надолу малко след края на синьото и до средата, в зависимост от натоварването, да разбирам, че термостат е за смяна? Четох, че са 2, може ли да се разбере кой е читав и кой не ?

3. Има ли по принцип този мотор виско съединител и перка (сменян е мотора с по-новия, 150к.с.), защото при мен няма - охлажда ли се с електрическата перка на климатроника или трябва да взема виско с перка (ако някой умник ги е махнал). Иначе след средата не е загрявала.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 31 Яну 2009, 0:44

1. Най-добре си смени маслото и занули инспекшъна. Това е първото нещо при покупката на нова кола. Няма от каде да знаеш кога е сменено (и на колко км.), а тези 200-300 лева могат да ти излезнат през носа после ;)
2. Термостатите наистина са 2 при 320д - колегите ще се изкажат
3. Аз Е46 с виско перка не съм виждал :shock:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Яну 2009, 0:50

За виското слава богу, че аз изпаднах в паника, Е30/Е34/Е36 имат и аз по инерция го търсих днес :lol: Интересно, че в www.realoem.com каталога излезе някакво.
За маслото ще го обмисля тия дни, чудя се само какво да е като вискозитет, 5/40 или 10/40, уж мотора е на 5 години, ама пробег неизвестен. Всеки случай ще е от Дару/Вари 2000 със сигурност.
Термостатите явно и двата ще трябва да се сменят.
Баси, големи разходи ще да са :) Но поне искам да съм сигурен да се возя.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Яну 2009, 1:36

скъпичък е този прах за пране..май

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от bebekrisss » 31 Яну 2009, 8:53

За маслото аз сложих 5/40. Много се чудих какво да е и реших да пробвам с това, ако пък го харчи или нещо подобно, да го сменя по-рано и с по-гъсто.
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 31 Яну 2009, 23:30

Колега за термостата пьрво смени този дето е на блока после този на егр а и моята правеше така със температурата но смених този на блока и сега не мърда от 90 градуса
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 31 Яну 2009, 23:38

Сигурен ли си че мотора ти е сменен с по-новия 150 коня нещо не ми се вярва то голяма играчка я го снимай и прати да видим ако може :D

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook