ЛАГЕРИ ЗА СМЯНА ГОЛЯМ БРОБЛЕМ !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kalata8603
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: софия
- Кара: Е 39 523i
ЛАГЕРИ ЗА СМЯНА ГОЛЯМ БРОБЛЕМ !
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ! проблема е следният! разтропа ми се баварата !
колата е 96-та година лимузина .......проблемът е в задните лагери ! та значи отивам днес при майстора да сменям лагери и той ми казва че не може да си смени защото след като отвъртя джантата болта който крепи главата е клеясал и ръждясал и не може да се отвърти ! каза ми че решението е - режем болта и си търся нова полуоска....защото и тя заминава когато среже болта ! искам да попитам дали някой се е сблъсквал със подобен проблем и дали има друго решение !
и дали може със някакъв преубразовател за ръжда да оправим проблема !









- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
ми колега пробвайте с проникващ спрей за ръжда на ВЮРТ, доста е ефикасен, пръскаш и чакаш 3-4 минути да попие, дано стане


.......
Здрасти Колега,След напраскването сас Спрея както Колегата спомена пробваите с пистолет на ваздух които служи за развиването на джантите слага се на по големи атмосвери като сила,само Ти трябва такав накраиник за размера на гаиката за да сложи6 на пистолета.Пробваи ,дано да стане. 

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Нагряване му е майката и всеки майстор го знае.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Да и аз щях да напръскам но я си представете, че нито с клуч нито с пистолет се развие. Много ще танцувам тогава със секача и чука и тогава ще се размина само с две гайки или една. Може би от другата страна може и да се развие. 

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Аз като смянях лагерите ходих до един Тир сервиз и провах с пистолета за отвиване и не можаха..............И стана с хубава ;вложка; и дълго рамо(тъба).Внимаваш да не усукваш настрани.Дано не са ти заоблили гайката щото тогава ще е тегаво
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и ВД-то върши чудесаKambe написа:ми колега пробвайте с проникващ спрей за ръжда на ВЮРТ, доста е ефикасен, пръскаш и чакаш 3-4 минути да попие, дано стане


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Колега поздрави на майстора:
Толкова ли е трудно тази гайка за разцепи със секача,и е даже на удобно място.
Нека вземе един тесен секач и просто ти е среже.....
А и този болт(ексцентричния),който служи за регулирането на сходимоста на задната гума също ще ти се скъса.Така,че си го купи и него барабар с шайбите.Струваше около 17лв.
Толкова ли е трудно тази гайка за разцепи със секача,и е даже на удобно място.
Нека вземе един тесен секач и просто ти е среже.....
А и този болт(ексцентричния),който служи за регулирането на сходимоста на задната гума също ще ти се скъса.Така,че си го купи и него барабар с шайбите.Струваше около 17лв.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Една здрава заварка прави чудеса да му отвъртите болта......
Турете някакъв як детайл и заварявате върху болта...после го отвъртате и ето ти развит болт...

Турете някакъв як детайл и заварявате върху болта...после го отвъртате и ето ти развит болт...

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
AGT написа:Нагряване му е майката и всеки майстор го знае.
Докато не стане червено даже малко към синьо





- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, на баварката не съм сменял лагери, но на вектрата смених двата предни и там имах проблем с ръждясали болтове. Нямах под ръка нищо друго освен спирачна течност и използвах нея. Изчаках 5-10 минути и после нямах проблем с болтовете. Та опитай със спирачна течност, може да стане.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kalata8603
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: софия
- Кара: Е 39 523i
колеги проблемат е решен !!! отидох при ясен и той разбира се отрейгира веднага ! направи я за 2 часа ! много съм доволен! благодаря на всикчи който се отзоваха ! темата може да се заключи вече !
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
А така вече се отърва от пишман майстор дето се лакоми за още пари като е решил да направи така за да се намери някаква работа дет да му добавиш още някой лев...все пак се отърва от нова полуоска...



- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани