Висок разход на гориво 320и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 23 Яну 2009, 16:22

много се съмнявам да е от него,но трябва да се пробва.би трябвало да е от друго.Незнам тия бубини прецакват ли се как може да се види добре ли са.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 25 Яну 2009, 11:51

Дебитомера, същия проблем при 525i, трудно се намира читав дебитомер 2ра употреба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 29 Яну 2009, 18:38

и така,дебитомера не съм го барал,до сега я тествах къв разход дава,и тои е над 15 което пак не трябва да е така,това спъване намалява не е винаги така.обще взето се отчайвам.като си набавя некой друг лев пак ще ходя у сервиза и пак диагностики и те така. :paranoid: :paranoid: :paranoid: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: sofia

з

Мнение от varshetz » 29 Яну 2009, 20:28

пич какъв мотор е колата ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 30 Яну 2009, 8:15

м50б20

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 30 Яну 2009, 11:37

Пич ти май сериозно си го закъсал.
Много е кофти да имаш ядове по колата ,и единственото което мога да те посъветвам е да я закараш в Дару.Знам че ще те одерат ,но трябва да помогнат.

Успех и ни дръж в течение.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Dark Sofia City

Мнение от infected » 30 Яну 2009, 12:57

И на мен ми дава същия разход, 20л/100км под него не падам, на ръчка още повече :). Ще чакам да кажеш докаде си стигнал, че другата седмица почвам и аз да стягам ...
Успех !
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 30 Яну 2009, 13:30

доста кофти ще е ако е дебитомер колеги защото дадох егаси парите и разхода е около 16 на 100,и ако купя и дебитоемр требва да се гръмна.Ся чакам едно заемче да видя д ли ще стане и ако да пак започвам и ще ви кажа какво се случва.Имам чувството че карам зил.А и вървежа не е смазжащ.Незнам те тия принципно са тромави ама чак пък толкова.Вчера на един светофар се засекох с един колега с друврата 320 и се напънах и имаше малка разлика в негова полза.
Както се оказа е имало газова някога и какво може да е причинила на двигателя тя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 30 Яну 2009, 13:31

bika написа:м50б20


Това с Ванос или без?
Проба, за която се сещам е да откачиш изцяло ламбда сондата. Тогава компютърът вече със сигурност ще кара по твърди таблици, защото няма да получава никакви данни от сондата и ще можеш да направиш съпоставка в поведението на колата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 30 Яну 2009, 13:35

без ванос е.
Преди да сменя сондата старата беше напълно изгоряла и тогава си караше на някакви заводски настройки с голям разход.Но не е вървяла много добре.Въпреки че като се замисля може и да си прав да не е е била спъната,но тогава какъв е извода?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 30 Яну 2009, 15:14

Идеята е, че така сега гадаеш дали е от ламбдата или не. Ако я откачиш напълно и колата се подобри значи нещо не е в ред с нея, а ако се влоши значи е ясно, че тя си върши работата и проблемът с разхода е някъде другаде.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 31 Яну 2009, 12:26

Да се включва и аз по темата.

Последните ми 3-4 зареждания ми дава около 17/100 градско. Засичам от пълен до пълен резервоар за да съм сигурен и да игнорирам евентуално някакви проблеми с индикатора на таблото.

По принцип се чудех дали не е е нещо от зимата, но пък дори тогава... доколкото знам нормално е около 12-13 градско ? Нямам представа кой какво разбира под ръчкане, но не мога да кажа че я силя много в града (то няма и къде)...

Иначе минавах на диагностика и ми казаха че няма проблем с ламдите. Всичките филтри са сменяни скоро. :roll:

EDIT: И сега се присетих - може ли да е от краткото разстояние на каране... може би средното ми каране е около 6-7 км. на качване, понякога дори само около 2-3 км. Чувал съм че най-много харчи при незагрял двигател ? Макар че дори да е така, чак пък до +5 л/100 спрямо нормалния разход ? :confused:

EDIT 2: Двигателят е М52 с Vanus.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 31 Яну 2009, 15:56

нормално е студен да гори повече но незнам колко повече.последно време нарочно я карам по дълго за да навъртам километри на загрят двигател,но нема разлика

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от Den » 31 Яну 2009, 16:48

колега ще споделя и аз за последното бмв което карам:разход лято нормално каране 12/100,като се заяждам по сфетофарите 15.зимата 14-17/100 пак същия маниер на каране.само аз карам колата,зареждам я на една и съща бензиностанция и на същата колонка 98H.и двете ми коли откакто са купени са при един и същ сервиз,един и същи човек който ги поддържа.собствениците на колите колите,които сам продал досега(3 на брой)сега са ми приятели-нямали са сериозни проблеми+знаели са точно кога и какво е пражено по колата(всичко винаги се е пишело в тефтер в жабката или нещо като импровизирана сервизна книжка :) ) принципно работата ми е в съвсем друга сфера от автомобилите.
съвета ми е намери си читав сервиз :)

п.п.приятел ми е и затова ми поддържа колата + още 4 БМВ,принципно не се занимава с тази марка. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 11 Фев 2009, 2:01

От днес и аз съм с нова ламбда. По скоро вчера, защото 00:00 мина :) . Също така смених и крайното гърне защото вижте на какво приличаше:

Изображение Изображение

Гърнето се състои от 2 слоя ламарина и м/у двата слоя ламарина има някаква вата. На снимките гърнето е с премахнати външна ламарина и вата. Трябваше да снимам купчината изгнило желязо. Решихме да го кърпиме, но в момента в който подушеше телоподаващото и се пробиваше. В крайна сметка си взех "ново" гърне от моргата за 70 лв + скобите за захвашане 10лв, защото моите бяха изгнили и им се скъсаха шпилките. Сонди имаше доста и NGK и Bosch за по 170-180лв, но уви универсални. Единственото с букса което намерих по номера от старата сонда в 2 магазина е на Hella за скромните 307лв в едния и 308лв в другия. Добре че имам човек и ползвах отстъпката му в магазина и я свалихме на 246лв.
В дару кар:
Номенклатурен номер : 11781735132
Описание : СОНДА СИМЕНС
Ед.цена (с ДДС) : 383.26 BGL
Няма наличност

По добре веднъж да дам 246лв, отколкото да рискувам със 180 и ако компютъра не иска да си "говори" с нея да дам още 246 за другата. Незнам дали е внушение че не я бях карал 3 дни, но имам чувството че колата върпи по коренно различен начин. А може би наистина върви по различен начин, защото сега гориво-въздушната смес не е толкова богата и си изгаря правилно. Незнам и аз. Преди когато е студена и като потеглях без да я изчаквам да позагрее автоматика беше някак си муден един такъв, а сега преди малко като си тръгнах от работата се държеше доста по-различно колата. Сега остава да видим дали отново с 20лв (около 12-тина литра) гориво ще измина 45-50км.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook