Висок разход на гориво 320и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Пич ти май сериозно си го закъсал.
Много е кофти да имаш ядове по колата ,и единственото което мога да те посъветвам е да я закараш в Дару.Знам че ще те одерат ,но трябва да помогнат.
Успех и ни дръж в течение.
Много е кофти да имаш ядове по колата ,и единственото което мога да те посъветвам е да я закараш в Дару.Знам че ще те одерат ,но трябва да помогнат.
Успех и ни дръж в течение.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
И на мен ми дава същия разход, 20л/100км под него не падам, на ръчка още повече
. Ще чакам да кажеш докаде си стигнал, че другата седмица почвам и аз да стягам ...
Успех !

Успех !
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
доста кофти ще е ако е дебитомер колеги защото дадох егаси парите и разхода е около 16 на 100,и ако купя и дебитоемр требва да се гръмна.Ся чакам едно заемче да видя д ли ще стане и ако да пак започвам и ще ви кажа какво се случва.Имам чувството че карам зил.А и вървежа не е смазжащ.Незнам те тия принципно са тромави ама чак пък толкова.Вчера на един светофар се засекох с един колега с друврата 320 и се напънах и имаше малка разлика в негова полза.
Както се оказа е имало газова някога и какво може да е причинила на двигателя тя?
Както се оказа е имало газова някога и какво може да е причинила на двигателя тя?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
bika написа:м50б20
Това с Ванос или без?
Проба, за която се сещам е да откачиш изцяло ламбда сондата. Тогава компютърът вече със сигурност ще кара по твърди таблици, защото няма да получава никакви данни от сондата и ще можеш да направиш съпоставка в поведението на колата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Идеята е, че така сега гадаеш дали е от ламбдата или не. Ако я откачиш напълно и колата се подобри значи нещо не е в ред с нея, а ако се влоши значи е ясно, че тя си върши работата и проблемът с разхода е някъде другаде.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Да се включва и аз по темата.
Последните ми 3-4 зареждания ми дава около 17/100 градско. Засичам от пълен до пълен резервоар за да съм сигурен и да игнорирам евентуално някакви проблеми с индикатора на таблото.
По принцип се чудех дали не е е нещо от зимата, но пък дори тогава... доколкото знам нормално е около 12-13 градско ? Нямам представа кой какво разбира под ръчкане, но не мога да кажа че я силя много в града (то няма и къде)...
Иначе минавах на диагностика и ми казаха че няма проблем с ламдите. Всичките филтри са сменяни скоро.
EDIT: И сега се присетих - може ли да е от краткото разстояние на каране... може би средното ми каране е около 6-7 км. на качване, понякога дори само около 2-3 км. Чувал съм че най-много харчи при незагрял двигател ? Макар че дори да е така, чак пък до +5 л/100 спрямо нормалния разход ?
EDIT 2: Двигателят е М52 с Vanus.
Последните ми 3-4 зареждания ми дава около 17/100 градско. Засичам от пълен до пълен резервоар за да съм сигурен и да игнорирам евентуално някакви проблеми с индикатора на таблото.
По принцип се чудех дали не е е нещо от зимата, но пък дори тогава... доколкото знам нормално е около 12-13 градско ? Нямам представа кой какво разбира под ръчкане, но не мога да кажа че я силя много в града (то няма и къде)...
Иначе минавах на диагностика и ми казаха че няма проблем с ламдите. Всичките филтри са сменяни скоро.

EDIT: И сега се присетих - може ли да е от краткото разстояние на каране... може би средното ми каране е около 6-7 км. на качване, понякога дори само около 2-3 км. Чувал съм че най-много харчи при незагрял двигател ? Макар че дори да е така, чак пък до +5 л/100 спрямо нормалния разход ?

EDIT 2: Двигателят е М52 с Vanus.
колега ще споделя и аз за последното бмв което карам:разход лято нормално каране 12/100,като се заяждам по сфетофарите 15.зимата 14-17/100 пак същия маниер на каране.само аз карам колата,зареждам я на една и съща бензиностанция и на същата колонка 98H.и двете ми коли откакто са купени са при един и същ сервиз,един и същи човек който ги поддържа.собствениците на колите колите,които сам продал досега(3 на брой)сега са ми приятели-нямали са сериозни проблеми+знаели са точно кога и какво е пражено по колата(всичко винаги се е пишело в тефтер в жабката или нещо като импровизирана сервизна книжка
) принципно работата ми е в съвсем друга сфера от автомобилите.
съвета ми е намери си читав сервиз
п.п.приятел ми е и затова ми поддържа колата + още 4 БМВ,принципно не се занимава с тази марка.

съвета ми е намери си читав сервиз

п.п.приятел ми е и затова ми поддържа колата + още 4 БМВ,принципно не се занимава с тази марка.

- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
От днес и аз съм с нова ламбда. По скоро вчера, защото 00:00 мина
. Също така смених и крайното гърне защото вижте на какво приличаше:
Гърнето се състои от 2 слоя ламарина и м/у двата слоя ламарина има някаква вата. На снимките гърнето е с премахнати външна ламарина и вата. Трябваше да снимам купчината изгнило желязо. Решихме да го кърпиме, но в момента в който подушеше телоподаващото и се пробиваше. В крайна сметка си взех "ново" гърне от моргата за 70 лв + скобите за захвашане 10лв, защото моите бяха изгнили и им се скъсаха шпилките. Сонди имаше доста и NGK и Bosch за по 170-180лв, но уви универсални. Единственото с букса което намерих по номера от старата сонда в 2 магазина е на Hella за скромните 307лв в едния и 308лв в другия. Добре че имам човек и ползвах отстъпката му в магазина и я свалихме на 246лв.
В дару кар:
Номенклатурен номер : 11781735132
Описание : СОНДА СИМЕНС
Ед.цена (с ДДС) : 383.26 BGL
Няма наличност
По добре веднъж да дам 246лв, отколкото да рискувам със 180 и ако компютъра не иска да си "говори" с нея да дам още 246 за другата. Незнам дали е внушение че не я бях карал 3 дни, но имам чувството че колата върпи по коренно различен начин. А може би наистина върви по различен начин, защото сега гориво-въздушната смес не е толкова богата и си изгаря правилно. Незнам и аз. Преди когато е студена и като потеглях без да я изчаквам да позагрее автоматика беше някак си муден един такъв, а сега преди малко като си тръгнах от работата се държеше доста по-различно колата. Сега остава да видим дали отново с 20лв (около 12-тина литра) гориво ще измина 45-50км.



Гърнето се състои от 2 слоя ламарина и м/у двата слоя ламарина има някаква вата. На снимките гърнето е с премахнати външна ламарина и вата. Трябваше да снимам купчината изгнило желязо. Решихме да го кърпиме, но в момента в който подушеше телоподаващото и се пробиваше. В крайна сметка си взех "ново" гърне от моргата за 70 лв + скобите за захвашане 10лв, защото моите бяха изгнили и им се скъсаха шпилките. Сонди имаше доста и NGK и Bosch за по 170-180лв, но уви универсални. Единственото с букса което намерих по номера от старата сонда в 2 магазина е на Hella за скромните 307лв в едния и 308лв в другия. Добре че имам човек и ползвах отстъпката му в магазина и я свалихме на 246лв.
В дару кар:
Номенклатурен номер : 11781735132
Описание : СОНДА СИМЕНС
Ед.цена (с ДДС) : 383.26 BGL
Няма наличност
По добре веднъж да дам 246лв, отколкото да рискувам със 180 и ако компютъра не иска да си "говори" с нея да дам още 246 за другата. Незнам дали е внушение че не я бях карал 3 дни, но имам чувството че колата върпи по коренно различен начин. А може би наистина върви по различен начин, защото сега гориво-въздушната смес не е толкова богата и си изгаря правилно. Незнам и аз. Преди когато е студена и като потеглях без да я изчаквам да позагрее автоматика беше някак си муден един такъв, а сега преди малко като си тръгнах от работата се държеше доста по-различно колата. Сега остава да видим дали отново с 20лв (около 12-тина литра) гориво ще измина 45-50км.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани