парнотооооо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
парнотооооо
колеги имам въпрос.та значи он зи ден ми се повреди вратката дето контролира парното дали да духа топло или студено...сега се върти насам натам но парното си духа само студено...как с еразглобява това чудо за д амога д аси оправя врътката да пуска и топлото че идва студа...благодаря предварителнона отзовалите се
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Най вероятно се е откачило жилото.
Като издърпаш копчетата към теб ,зад тях има два винта.
Като ги развиеш ще стигнеш до задната страна на панелчето на което са закачени жилата.
Като издърпаш копчетата към теб ,зад тях има два винта.
Като ги развиеш ще стигнеш до задната страна на панелчето на което са закачени жилата.

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
vld написа:Най вероятно се е откачило жилото.
Регулирането на топло и студено,не е с жило а с електромагнитен клапан.
С жилата само отваряш и затваряш съответно клапите за обдухване на предно стълко,в краката и т.н.(за кола без климатик/климатроник)
Провери дали този клапан ти отваря.Просто хвани маркучите при загрят двигател,трябва да са топли и двата(входящия към купето и изходящия от купето)
Този клапан се намира,отпред отляво до серво-усилвателя)


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Колега,не зная за какви жила си говорите!Парното на тези BMW-та са с електронно управление!Зад врътката има ел.модул управляващ електромагнитни клапани,управляващи притока на антифриз от блока на двигателя към радиатора на парното.Те се намират,като вдигнеш капака,от лявата страна на сервото на спирачките.Най-вероятно проблемът на автора е в тях.Има доста изписано във форума по тези въпрос.Ползвайте търсачката!Успех!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
На колите с климатик/климатроник всичко се управлява електронно включително и клапите за насочване на потока въздух,но на тези без климатик електронно се управлява само ел.магнитния клапан за постъване на охладителна течност в топлообменика намиращ се в купето,а за потока въздух си е с жила
(без климатик).



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Борис_Малинов написа:На колите с климатик/климатроник всичко се управлява електронно включително и клапите за насочване на потока въздух,но на тези без климатик електронно се управлява само ел.магнитния клапан за постъване на охладителна течност в топлообменика намиращ се в купето,а за потока въздух си е с жила(без климатик).
Имам въпрос към теб,колега:При мен климата е с врътките и отделно от това имам и парно,врътката за потока въздух в купето е с жило,а не ел.Май изразих коментар


Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
да ми кажете врътката за парното - студено/топло има ли някакво дори малко усилие при въртене от едната посока в другата , понеже моята много лесно се върти и ме съмнява там да ми идва проблема , усещат се само съвсем леки многобройни прещтраквания при въртене , така ли трябва да е ?
BMW 318is
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
phantomas написа:да ми кажете врътката за парното - студено/топло има ли някакво дори малко усилие при въртене от едната посока в другата , понеже моята много лесно се върти и ме съмнява там да ми идва проблема , усещат се само съвсем леки многобройни прещтраквания при въртене , така ли трябва да е ?
Да,колега.Прочети първите мнения и ще схванеш защо е така!
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: парнотооооо
колеги парното има проблем парво духа топло после студено и накрая е хладно спирам пускам и само хладно вместо да се стопля аз замразвам
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
за да не пускам нова тема реших да попитам тук за компетентни мнения ,при мен проблема е следният -струята на въздушният поток е много слаба от 4етирите централни конзоли ,при условие ,4е вентилатора ба4ка на мах и филтъра на купето е нов .когато колата е на място по4ти не се усеща от тях, 4е въобще духа някаква струя .Възможно ли е някаква клапа да е останала полуотворена и и да не допуща топлия въздух, а ми казаха,4е ксенона,който съм сложил влияе на електрониката. Как да отстраня повредата? Благодаря предварително!
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
здравейте,
да не отварям нова тема, реших да питам тук (не намерих отговора в други)...
Извинявам се за тъпия въпрос, но каква е връзката между климатроника и парното на колата ? (климатроника ми е дигиталния)
За изстудяването през лятото - се натиска копчето със снежинката.
Но как действа през зимата - имам предвид, необходимо ли е наистина ползването на климатроника за топъл въздух, не би ли следвало той да се доставя от работещия двигател ? Или може би просто контрола си от панела на климата, т.е. да се включва и изключва, но да работи само на принципа на парното.
Накратко това което ми е любопитно е дали ми се вдига разхода на гориво от затоплянето през климатика (по аналогия със изстудяването през лятото) или затоплянето си идва от двигателя (като на колите без клима) ?
Благодаря.
да не отварям нова тема, реших да питам тук (не намерих отговора в други)...
Извинявам се за тъпия въпрос, но каква е връзката между климатроника и парното на колата ? (климатроника ми е дигиталния)
За изстудяването през лятото - се натиска копчето със снежинката.
Но как действа през зимата - имам предвид, необходимо ли е наистина ползването на климатроника за топъл въздух, не би ли следвало той да се доставя от работещия двигател ? Или може би просто контрола си от панела на климата, т.е. да се включва и изключва, но да работи само на принципа на парното.
Накратко това което ми е любопитно е дали ми се вдига разхода на гориво от затоплянето през климатика (по аналогия със изстудяването през лятото) или затоплянето си идва от двигателя (като на колите без клима) ?
Благодаря.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани