парнотооооо

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.09.2008

парнотооооо

Мнение от jmucito » 19 Ное 2008, 21:51

колеги имам въпрос.та значи он зи ден ми се повреди вратката дето контролира парното дали да духа топло или студено...сега се върти насам натам но парното си духа само студено...как с еразглобява това чудо за д амога д аси оправя врътката да пуска и топлото че идва студа...благодаря предварителнона отзовалите се

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Ное 2008, 22:00

Най вероятно се е откачило жилото.
Като издърпаш копчетата към теб ,зад тях има два винта.
Като ги развиеш ще стигнеш до задната страна на панелчето на което са закачени жилата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.09.2008

мхм

Мнение от jmucito » 19 Ное 2008, 22:04

благодаря ти колега ще опитам да видя какво ще стане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 19 Ное 2008, 22:39

vld написа:Най вероятно се е откачило жилото.

Регулирането на топло и студено,не е с жило а с електромагнитен клапан.

С жилата само отваряш и затваряш съответно клапите за обдухване на предно стълко,в краката и т.н.(за кола без климатик/климатроник)

Провери дали този клапан ти отваря.Просто хвани маркучите при загрят двигател,трябва да са топли и двата(входящия към купето и изходящия от купето)
Този клапан се намира,отпред отляво до серво-усилвателя)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 19 Ное 2008, 22:46

Колега,не зная за какви жила си говорите!Парното на тези BMW-та са с електронно управление!Зад врътката има ел.модул управляващ електромагнитни клапани,управляващи притока на антифриз от блока на двигателя към радиатора на парното.Те се намират,като вдигнеш капака,от лявата страна на сервото на спирачките.Най-вероятно проблемът на автора е в тях.Има доста изписано във форума по тези въпрос.Ползвайте търсачката!Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 19 Ное 2008, 22:58

На колите с климатик/климатроник всичко се управлява електронно включително и клапите за насочване на потока въздух,но на тези без климатик електронно се управлява само ел.магнитния клапан за постъване на охладителна течност в топлообменика намиращ се в купето,а за потока въздух си е с жила ;)(без климатик).
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 23 Ное 2008, 16:43

Борис_Малинов написа:На колите с климатик/климатроник всичко се управлява електронно включително и клапите за насочване на потока въздух,но на тези без климатик електронно се управлява само ел.магнитния клапан за постъване на охладителна течност в топлообменика намиращ се в купето,а за потока въздух си е с жила ;)(без климатик).


Имам въпрос към теб,колега:При мен климата е с врътките и отделно от това имам и парно,врътката за потока въздух в купето е с жило,а не ел.Май изразих коментар :roll: А въпросът ми е:На твоята кола като включиш климатроника още когато е студено на 26 градуса,започва ли да духа топло-използваш само климатроника.Искам да разбера нормално ли е да не може да си отопля колата с климатроника преди да е загряла и да премина на парно само? :roll:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 23 Ное 2008, 18:26

Само парното - уви! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 23 Ное 2008, 19:13

Изображение

Изображение

Изображение

и аз предполагам,че жилото ти се е разкачило.

дигитален,недигитален-жило има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 23 Ное 2008, 20:40

да ми кажете врътката за парното - студено/топло има ли някакво дори малко усилие при въртене от едната посока в другата , понеже моята много лесно се върти и ме съмнява там да ми идва проблема , усещат се само съвсем леки многобройни прещтраквания при въртене , така ли трябва да е ?
BMW 318is

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 23 Ное 2008, 22:09

phantomas написа:да ми кажете врътката за парното - студено/топло има ли някакво дори малко усилие при въртене от едната посока в другата , понеже моята много лесно се върти и ме съмнява там да ми идва проблема , усещат се само съвсем леки многобройни прещтраквания при въртене , така ли трябва да е ?

Да,колега.Прочети първите мнения и ще схванеш защо е така!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: парнотооооо

Мнение от jibo » 30 Дек 2008, 1:32

колеги парното има проблем парво духа топло после студено и накрая е хладно спирам пускам и само хладно вместо да се стопля аз замразвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 30 Дек 2008, 2:21

за да не пускам нова тема реших да попитам тук за компетентни мнения ,при мен проблема е следният -струята на въздушният поток е много слаба от 4етирите централни конзоли ,при условие ,4е вентилатора ба4ка на мах и филтъра на купето е нов .когато колата е на място по4ти не се усеща от тях, 4е въобще духа някаква струя .Възможно ли е някаква клапа да е останала полуотворена и и да не допуща топлия въздух, а ми казаха,4е ксенона,който съм сложил влияе на електрониката. Как да отстраня повредата? Благодаря предварително!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 30 Дек 2008, 22:12

идеи ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 29 Яну 2009, 10:37

здравейте,

да не отварям нова тема, реших да питам тук (не намерих отговора в други)...

Извинявам се за тъпия въпрос, но каква е връзката между климатроника и парното на колата ? (климатроника ми е дигиталния)

За изстудяването през лятото - се натиска копчето със снежинката.

Но как действа през зимата - имам предвид, необходимо ли е наистина ползването на климатроника за топъл въздух, не би ли следвало той да се доставя от работещия двигател ? Или може би просто контрола си от панела на климата, т.е. да се включва и изключва, но да работи само на принципа на парното.

Накратко това което ми е любопитно е дали ми се вдига разхода на гориво от затоплянето през климатика (по аналогия със изстудяването през лятото) или затоплянето си идва от двигателя (като на колите без клима) ?

Благодаря.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook