Признаци на назецепен ванос,или датчик колянов вал?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
И мойта кола преди като беше с незацепен ванос имаше такива симптоми ... отпушва запушва ... и разхода се покачи за прекъсвача ... нямах проблем той си ми беше на 6500 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
На дигностиката,излезнаха няколко грешки:
1.Датчик колянпв вал.
2.Имобилайзер,това щото се мъчех да паля без чипа за да проверя правилно ли съм навързал EWS-са.
3.Клапан изгорели газове,и това е нормално сега колата не работи с нормалната горивна смес.
Изчистихме грешките и при първото палене излезна пак датчик колянов вал.
Затова мисля,че сега прекъсвача ми бие на 5000обр/мин.Все пак е в някакъв авариен режим.
Дори колего от форума не вярват,че пали без въпросния датчик.
1.Датчик колянпв вал.
2.Имобилайзер,това щото се мъчех да паля без чипа за да проверя правилно ли съм навързал EWS-са.
3.Клапан изгорели газове,и това е нормално сега колата не работи с нормалната горивна смес.
Изчистихме грешките и при първото палене излезна пак датчик колянов вал.
Затова мисля,че сега прекъсвача ми бие на 5000обр/мин.Все пак е в някакъв авариен режим.
Дори колего от форума не вярват,че пали без въпросния датчик.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани