Имам проблем с паленето
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Имам проблем с паленето
Имам проблем с паленето.
При студен двигател , тябва да натисна газта до половината,и със самото запалване трябва да я пусна и така пали , но при положение ,че поддържам газта да не изгасне. като я пусна и оборотите падат на 550 об.
А би трябвало според мен докато е студен да държи по високи ?
Освен това се образува и богата смес и ако не успея да я запаля , при втория опит се задавя !
520i M20 90год.
При студен двигател , тябва да натисна газта до половината,и със самото запалване трябва да я пусна и така пали , но при положение ,че поддържам газта да не изгасне. като я пусна и оборотите падат на 550 об.
А би трябвало според мен докато е студен да държи по високи ?
Освен това се образува и богата смес и ако не успея да я запаля , при втория опит се задавя !
520i M20 90год.

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
и свещи и кабели задължително оооо провери и ваздушния филтар как е като састояние .и един вапрос имаш ли газ ??????



- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Да на газ съм !
И на газ работи на ниски обороти но и като че ли по добре.
сменл и кабели и свещи и дист. капачка - ефекта е същия , е с малки подобрения, но основния проблем се запазва !
Ходих на диагностика - обща за двигателя - и ми казаха , че имам непълно изгаряне ! Не е от свещите ,кабели и т.н! Мерих компресия-9,5-10.0 , а 6-ти цилиндър-9.0 , но мисля ,че не е фрапираща разлика?
Минах и над 1000 км само на бензин с добавка за отпушване на дюзи .
Все си е тая ! Трудно пали . А и няма необходимата тяга . иска си да я държа над 2000 - 2500 оборота , за да върви подобаващо за БМВ. Падне ли под тях , като че ли дърпам някой.
Абе маи съм си за диагностика на инжекцион? Препоръчайте ми някой?
И на газ работи на ниски обороти но и като че ли по добре.
сменл и кабели и свещи и дист. капачка - ефекта е същия , е с малки подобрения, но основния проблем се запазва !
Ходих на диагностика - обща за двигателя - и ми казаха , че имам непълно изгаряне ! Не е от свещите ,кабели и т.н! Мерих компресия-9,5-10.0 , а 6-ти цилиндър-9.0 , но мисля ,че не е фрапираща разлика?
Минах и над 1000 км само на бензин с добавка за отпушване на дюзи .
Все си е тая ! Трудно пали . А и няма необходимата тяга . иска си да я държа над 2000 - 2500 оборота , за да върви подобаващо за БМВ. Падне ли под тях , като че ли дърпам някой.
Абе маи съм си за диагностика на инжекцион? Препоръчайте ми някой?

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
[quote="plamenppppp"]Да на газ съм !
И на газ работи на ниски обороти но и като че ли по добре.
сменл и кабели и свещи и дист. капачка - ефекта е същия , е с малки подобрения, но основния проблем се запазва !
Ходих на диагностика - обща за двигателя - и ми казаха , че имам непълно изгаряне ! Не е от свещите ,кабели и т.н! Мерих компресия-9,5-10.0 , а 6-ти цилиндър-9.0 , но мисля ,че не е фрапираща разлика?
Минах и над 1000 км само на бензин с добавка за отпушване на дюзи .
Все си е тая ! Трудно пали . А и няма необходимата тяга . иска си да я държа над 2000 - 2500 оборота , за да върви подобаващо за БМВ. Падне ли под тях , като че ли дърпам някой.
Абе маи съм си за диагностика на инжекцион? Препоръчайте ми някой?
[/quot
щом си с газ бегаи на реглаж на дебитомера ако не си го изкривил де аз за тва те питах дали си на газ защото на бензин при нови смещи и кабели малко са нещата които ще са проблем за паленето
при палене на гас се полу4ават понякога детонации които преебват дебитомера и ако е здрав ще минеш само с реглаж ако пак нее здрав ще го сменяш и както кавам аз 4естито 4и4о пепи ако пак няма каде да го прегледаш кажи има 4овек които се занимава с това
И на газ работи на ниски обороти но и като че ли по добре.
сменл и кабели и свещи и дист. капачка - ефекта е същия , е с малки подобрения, но основния проблем се запазва !
Ходих на диагностика - обща за двигателя - и ми казаха , че имам непълно изгаряне ! Не е от свещите ,кабели и т.н! Мерих компресия-9,5-10.0 , а 6-ти цилиндър-9.0 , но мисля ,че не е фрапираща разлика?
Минах и над 1000 км само на бензин с добавка за отпушване на дюзи .
Все си е тая ! Трудно пали . А и няма необходимата тяга . иска си да я държа над 2000 - 2500 оборота , за да върви подобаващо за БМВ. Падне ли под тях , като че ли дърпам някой.
Абе маи съм си за диагностика на инжекцион? Препоръчайте ми някой?

щом си с газ бегаи на реглаж на дебитомера ако не си го изкривил де аз за тва те питах дали си на газ защото на бензин при нови смещи и кабели малко са нещата които ще са проблем за паленето
при палене на гас се полу4ават понякога детонации които преебват дебитомера и ако е здрав ще минеш само с реглаж ако пак нее здрав ще го сменяш и както кавам аз 4естито 4и4о пепи ако пак няма каде да го прегледаш кажи има 4овек които се занимава с това



- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани