325 тдс забива

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Яну 2009, 15:12

Много инйтересно :roll:
А ти що плащаш за не свършена работа :?:
Не я ли пробва преди да си тръгнеш от там?
Капсоловката на плочката махната ли е ?Как разбра че не са я пипали, те ако са я пипали колата си променя оборотите,пушека и вървежа :idea: Ти ако нямаш проблем с оборотите на място няма какво да се пипа плочката ;)
Какво да ти кажа кто не сушаш така е....
ся остава и в камор да я закараш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 26 Яну 2009, 15:40

vld мерси за съвета но тези от супердизел са по лоши и от тия .Как познах че не са я пипали ами каза ми че за да я провери трябвало да разглоби половината кола ми та аз ли да им я разглобя. А както вече писах плочката я смених не с една а с две други и нямаше ефект. тези само това си знаят гнп-то е проблем, а то не е най вероятно ще се окаже или компа или някъде окъсява инсталацията ама кой е добър майстор дето да провери това незнам. Платих защото иначе неможе първо плащаш а след това колата , и преди да ти даде ключа трябва да се подпишеш че си доволе е това е БГ.
кола ли ами купи си бмв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 26 Яну 2009, 17:53

а дали може да е от реостата на педала на газста чувал съм че и те се прецаквали :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 26 Яну 2009, 18:39

stefan благодаря за съвета ще проверя и това :D
кола ли ами купи си бмв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 325 тдс забива

Мнение от Nasko_325TD » 28 Яну 2009, 0:28

вамика написа:Ами в дару кар са мързели и вземат парите на хората без да си мръднат пръста.Взеха ми 120 лв и ми казаха че са решили проблема за сега но плочката е за смяна, а те дори не знаят, че мойта плочка е електонна.тоест не са я пипнали да я проверят и на тяхната диагностика не е показала никакви грешки .60 лв диагностика и 40 лв въстановяване на вакум и 20 лв ддс , а колата си е същата.Аман от мошенници в тая страна.И това е сервиз на БМВ в България хахаха.сега съм с още 120 лв олекнал и със стария проблем.и отново жъпроса а сега при кого. Смених плочката същата работа , смених помпата и пак същото проблемче на 3200 оборота забива . ако някои знае на кого да се оплача срещу тези момчета да пише.

Аз щи кажа!Решението е малко бензинче и да има палнеш сервизчето!Е така ще те разберат какво е да олекнеш с кинти! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 28 Яну 2009, 12:24

А дали може да е от реостата на педала на газста чувал съм че и те се прецаквали

Проверено не е от него

Аз щи кажа!Решението е малко бензинче и да има палнеш сервизчето!Е така ще те разберат какво е да олекнеш с кинти!

Обмислям предложението ти изглежда ми доста по разумно от оплакването което написах и никой не прочете
кола ли ами купи си бмв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 28 Яну 2009, 16:04

;)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 28 Яну 2009, 17:48

Имаме новина обадиха ми се от сервиза и казаха че при следващо посещение ще бъда компенсиран . Не разбрах как но все пак някой чете оплакванията което е добре като за начало .Сега остава да научим хората да работят и всичко ще си доиде на мястото.
кола ли ами купи си бмв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Мнение от veseko » 28 Яну 2009, 19:47

колега аз имам 318 тдс и на мен ми се случи нещо подобно , както беснях и изведнъж бяса угасна :shock: ,след което далго време вартях докато запали отново се прибрах и си почистих помпата в резервоара "ако искаите вярваите имаше 5 мм наслоени л...а :) почистих внимателно мушнах всичко обратно на мястото и до ден днешен брисам си улиците без проблеми "да чукам на дърво :lol: "
ако не си проверил това провери го и драсни после успехи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 29 Яну 2009, 12:58

Колега veseko благодаря за помоща , но мисля че няма да има ефект , защото я пуснах на туба отпред и пак същото.Продължаваме търсенето всяка идея ще бъде добре дошла.Благодаря ви предварително.
кола ли ами купи си бмв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 325 тдс забива

Мнение от Nasko_325TD » 18 Авг 2009, 7:58

вамика написа:Ами в дару кар са мързели и вземат парите на хората без да си мръднат пръста.Взеха ми 120 лв и ми казаха че са решили проблема за сега но плочката е за смяна, а те дори не знаят, че мойта плочка е електонна.тоест не са я пипнали да я проверят и на тяхната диагностика не е показала никакви грешки .60 лв диагностика и 40 лв въстановяване на вакум и 20 лв ддс , а колата си е същата.Аман от мошенници в тая страна.И това е сервиз на БМВ в България хахаха.сега съм с още 120 лв олекнал и със стария проблем.и отново жъпроса а сега при кого. Смених плочката същата работа , смених помпата и пак същото проблемче на 3200 оборота забива . ако някои знае на кого да се оплача срещу тези момчета да пише.

Няма нищо братле,аз пък с 1500лв и проблема с колата си остана!ПАК НЕ ПАЛИ ТОПЛА! :mhihi:
Просто в България няма майстори,хвани единия пребий другия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 18 Авг 2009, 12:26

Колеги, я си проверете елекронните блокове на ГНП. И при мен започнаха да се появяватт проблеми от този род и доста хора изказаха мнение, че помпата е за смяна, но след проверка на веригите и центорвка на помпата, проблема си остана и колата не вдигаше повече от 140, като на различните предавки "забиваше" на различни скорости и нямаше мощност. След това последва настройка на "Плочката", за което не съм дал и стотинка, защото това следва да се провери и направи след центорката на помпата, колата е като самолет, но остана един малък проблем с леко претрисане на двигатела когато е студен. Това също може да се отстрани, но не намерих никъде във Варна електроника като моята, иначе имаше една, за която човека е съгласен да се плати след като се монтира и тества колата, но е от друга помпа. Да ви предупредя, че и при мен не излязоха никакви грешки при диагностиката, всъщност имаше нещо преди центровката на помпата, но след това всичко си беше наред. Дано съм помогнал, а ако има някой от Варна, който може да помогне на мен, ще съм много благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 18 Авг 2009, 12:52

имаш едно маркуче, което излиза от колекторите и влиза в 1 сензор, тва ти управлява турбото! вадиш, чистиш от масло, ако трябва смени маркучето и сензора го почисти добре! Ако няма разлика имам човек, който да ти настрои ГНП за малко пари!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 18 Авг 2009, 14:00

Имах подобен проблем преди 2 години.Колата повече от 160 не можеше да вдигне.Просто забиваше муцуна все едно пусках газта.Проблемът беше в МАФ сензора.Щуцерът се беше счупил и от там не замерваше правилно и така.Провери този сензор и ако е от него добре.Сменя се лесно и бързо.Първият магазин, в който попитах за сензора ми обявиха цена над 500 лева.малко по-късно си го поръчах за 178 лева.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 18 Авг 2009, 21:51

имаш едно маркуче, което излиза от колекторите и влиза в 1 сензор, тва ти управлява турбото! вадиш, чистиш от масло, ако трябва смени маркучето и сензора го почисти добре! Ако няма разлика имам човек, който да ти настрои ГНП за малко пари!


Колега дай координати на тоя човек да отида да ми погледне колата, че и аз съм го позакъсал. Кара се ама не върви. Единственото което ми прави впечтление, е че на 5-та разходомера не мърда повече от 8/100, на 4-та от 12 и т.н. Все едно не стига гориво.

Ходих при един майстор - каза, че е турбо. Сменихме го, махнахме катализатора, затвори някакъв гейт клапан и сега тръгна повече колата, но все така не върви. Притриса на празен ход и стана супер рязка - както пусна педала на газта забива леко да го пипна и тръгва...




ПС: извинявам се че пиша в темата на колегата, но да не отварям нова..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook