Проблем със заряда на акумулатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Проблем със заряда на акумулатора
Ето какво ми се случи днес:Както си карах в дъжда,лампата за заряда н акумулатора започна да мъждука и по оборотите на парното усетих,че вече няма заряд.Ремъкът е добре.След покачване на оборотите до към 2800 об/мин. проблемът изчезва!Изгасих и като дадох "на контакт" ,лампата на таблото светеше доста слабо.След запалване продължава да свети слабо мъждукайки.Щом повиша оборотите-лампата угасва(без значение,дали има включени консуматори и колко).Паднат ли оборотите-същият проблем.
След няколко часа престой,като дадох "на контакт",въпросната лампа си светна нормално,но акумулаторът беше клекнал и не успя да завърти.Дадоха ми ток с кабели и всичко беше нормално-след като запалих,лампата си угасна и всичко беше наред!Е да,ама за 2-3 минути.После-същият проблем.....Някой имал ли е подобен проблем?В час съм с електротехниката,в момента се опитвам да разбера от схемата къде отиват трите пина на даденият син кабел.Просто не съм се занимавал с ел.инсталация на BMW и не знам кое как и на къде точно е.
След няколко часа престой,като дадох "на контакт",въпросната лампа си светна нормално,но акумулаторът беше клекнал и не успя да завърти.Дадоха ми ток с кабели и всичко беше нормално-след като запалих,лампата си угасна и всичко беше наред!Е да,ама за 2-3 минути.После-същият проблем.....Някой имал ли е подобен проблем?В час съм с електротехниката,в момента се опитвам да разбера от схемата къде отиват трите пина на даденият син кабел.Просто не съм се занимавал с ел.инсталация на BMW и не знам кое как и на къде точно е.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Динамото не зарежда добре акомулатора и за това е станало така ... с течение на времето акомулатора ти се е разредил и проблема е на лице ..... Не е изключено и проблема да ти е само от акомулатора , ако си му е дошло времето . Провери дали динамото ти зарежда ... нормално акомулатора ... щом си в час със ел .техниката , значи намя да е проблем за теб ... да не влизам в излишни подробности как става (връзваш мултицета последователно на и мериш какъв ток се връща в акомулатора .... ).Ако все пак не ти е ясно за какво говоря ...отиди на електричар.....
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Възможно е колега да е от късите разстояния, да няма време акумулатора да въбуди и ако е старичък и го караш на малки разстояния и ден след ден той отслабва. Зимата е тежък период за акумулаторите ни
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Едва ли е акумулатора,ако са здрави връзките и не е мокрено динамото залагам на прекъснат диод или износени четки 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Най добрия вариант.Зареждаш твоя акумулатор менкате ги с на някой приятел акумулатора и карай така 2 дни. Ако е от твоя акумулатор приятеля ти ще го усети ако е от динамото ти ти ще усетиш как неговия кляка. Межу другото ако ти е клекнал акумулатора след като компа си "чек"-не всичко и лампичките изгаснат на накладки абс и прочие и след завъртането на мотора ако светнат имаш слаб акумулатор
Принципно е добре от време на време да се разрежда и да се зарежда напълно акумулатора. Виж си четките как са ти и виж с мултицет какви стойности вади когато е на обороти колата. Трябва да са около 13.8 .... на обороти при включени светлини подгреви парно не трябва да е много под това.Ако отива към 12в значи си за четки 


- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Колега,четките на алтернатора са се износили.Преди седмица и аз имах същия проблем.И моята лампа за акумолатора мъждукаше дори и след като запалех колата.След като ги смених сега всичко е ок.Сменят се заедно с плочката.Аз дадох 22 лв. за тях.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Що не вземаш един мултицет,и мерни колко ти зарежда.
Ако е 14,4V си Ок.Ако е 12v лошо....сменяш четките.така има да гадаеме.....уреда струва 10лв.
Ако е 14,4V си Ок.Ако е 12v лошо....сменяш четките.така има да гадаеме.....уреда струва 10лв.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Борис_Малинов написа:Що не вземаш един мултицет,и мерни колко ти зарежда.
Ако е 14,4V си Ок.Ако е 12v лошо....сменяш четките.така има да гадаеме.....уреда струва 10лв.
Уред имам,колега и то от доста години....Аз не питах според вас дали зарежда,или не!Не зарежда-дори съм го написал!Въпросът ми беше,някой имал ли е същите симптоми на моите и нормално ли е при неработещ двигател "на контакт" лампата за заряда да свети слабо,ако са свършили четките на алтернатора?Аз лично смятам,че е или омичен контакт по клемите към алтернатора,или четки.Утре ще зарежа всякакви ангажименти и ще видя,какво става.Просто времето много ме притиска извън дома,а у дома сме с бебе на 2 месеца......Да,ама не обичам да си карам колата в сервиз за нещо,което мога и сам.Като го оправя,ще пиша какъв е бил проблема.Благодаря на отзовалите се

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Еми като се занимаваш с подобни неща,почни от най лесното към по трудното.
Четки,регулатора на напржението,статор на алтернетора,ротор може и той да е износен и т.н.
Това,че не ти остава време е кофти занам го...
Четки,регулатора на напржението,статор на алтернетора,ротор може и той да е износен и т.н.
Това,че не ти остава време е кофти занам го...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани