кой ДВГ е по-корав м50б20 или м52б20???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dvuvalio
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
кой ДВГ е по-корав м50б20 или м52б20???
предимста и недостатаци някой ако може да сподели
предвателно благодаря на всички отзовали
предвателно благодаря на всички отзовали

- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Аз доколкото знам М52 е с алуминиева глава,а М50 с чугунена което трябва да значи че М50 не съсдава токлоз проблеми с главата,но ако греша нека колегите да ме коригират 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
старото жилязо
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
М50 e по корав,М52 то е с алуминиев блок със специално покритие на цилиндрите(никасъл),което е силно зависимо от съдържанието на сяра в бензина.
Но за щастие всички европейски коли не са засегната от този проблем,защото съдържанието на сяра е малко и не съсздава проблеми,както в Щатите...примерно.
Иначе М52 то е малко по пъргаво и по леко.
Но за щастие всички европейски коли не са засегната от този проблем,защото съдържанието на сяра е малко и не съсздава проблеми,както в Щатите...примерно.
Иначе М52 то е малко по пъргаво и по леко.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
///sashko написа:Аз доколкото знам М52 е с алуминиева глава,а М50 с чугунена което трябва да значи че М50 не съсдава токлоз проблеми с главата,но ако греша нека колегите да ме коригират
Колега на всички главите са алуминиеви,блоковете са чугун на М 50 и халумин на М 52.За пъргавина М52 ката требе да е по пъргава щото имаше няква малка разлика във нютонметрите,а и все пак е по нов модел двигател в което има логика да е с по добри показатели.
М50 то е по здрав

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
По-кораво е заключването на подобни повтарящи се теми, които са обсъждани многократно
Научете се да ползвате търсачката на форума... бая по-лесно ще ви е.


Научете се да ползвате търсачката на форума... бая по-лесно ще ви е.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани