кой ДВГ е по-корав м50б20 или м52б20???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е36

кой ДВГ е по-корав м50б20 или м52б20???

Мнение от dvuvalio » 27 Яну 2009, 20:27

предимста и недостатаци някой ако може да сподели
предвателно благодаря на всички отзовали :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 27 Яну 2009, 20:30

Аз доколкото знам М52 е с алуминиева глава,а М50 с чугунена което трябва да значи че М50 не съсдава токлоз проблеми с главата,но ако греша нека колегите да ме коригират :!:
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Яну 2009, 20:49

старото жилязо
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 20:51

М50 e по корав,М52 то е с алуминиев блок със специално покритие на цилиндрите(никасъл),което е силно зависимо от съдържанието на сяра в бензина.
Но за щастие всички европейски коли не са засегната от този проблем,защото съдържанието на сяра е малко и не съсздава проблеми,както в Щатите...примерно.
Иначе М52 то е малко по пъргаво и по леко.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 27 Яну 2009, 20:56

с изключение на Англия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 27 Яну 2009, 21:04

///sashko написа:Аз доколкото знам М52 е с алуминиева глава,а М50 с чугунена което трябва да значи че М50 не съсдава токлоз проблеми с главата,но ако греша нека колегите да ме коригират :!:


Колега на всички главите са алуминиеви,блоковете са чугун на М 50 и халумин на М 52.За пъргавина М52 ката требе да е по пъргава щото имаше няква малка разлика във нютонметрите,а и все пак е по нов модел двигател в което има логика да е с по добри показатели.
М50 то е по здрав :D
Изображение Изображение Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 27 Яну 2009, 21:43

По-кораво е заключването на подобни повтарящи се теми, които са обсъждани многократно :idea: :cop:

Научете се да ползвате търсачката на форума... бая по-лесно ще ви е.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook