теч от капак на клапаните и от капак на веригата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
теч от капак на клапаните и от капак на веригата
помагайте.скоро взех 316 компакт 97 година и след като му навартях кам 100 километра започна да тече масло от капака на клапаните.също забелязвам теч и от капака на веригата но страното е че тече от 1 страна на капака на веригата.дали гарнитурите са за смяна или има нещто друго понеже ми се струва че тече когато види зор възможно ли е да е запушен отдушника на картерните газове:help:
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Еми провери,възможно е,той е бил добре измит,не е почнал да тече за 100км...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
Сменяй! Гарнитурата на ангренажния капак е 30 и няколко лева от Дару Кар. И така и така ще отварящ смени всички други гарнитури, оплътнения, семеринги и о-пръстени + маслен филтър. Не са скъпи и няма да тече нищо повече 

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
нищо чудно да е заминал клапана на картерните газоеве и оттам да избива масло от кадето път си намери
BMW 318is
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
phantomas написа:нищо чудно да е заминал клапана на картерните газоеве и оттам да избива масло от кадето път си намери
И аз залагам на клапана... но и да е той, гарнитурата пак ще трябва да се смени.
- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
благодаря за мненията колеги.искам да знам каде точно се намира този клапан за картерните газоове защото маркуча излизащ от капака на клапаните влиза в някво друго устроиство(незнам дали не е няква цедка).при опит да надуя в маркуча по посока към това устроиство не става нищо сякаш е запушено.друго което ми направи впечатление е че като махна маркуча оборотите падат на нормалните си й ,а като го сложа са малко по високи.самнява ме че щ е запушено нещто защото при по нормално каране не тече а като види малко зор и почва
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Еми колега то така почва...
Първо забива клапана в някво положение и почва да изкарва масло от където може или по скоро от където ти е най-слаба (стара) гарнитурата. Бас хващам че ако смениш тази гарнитура ще ти избие от другаде... и така докато не закърпиш всички възможни места и накрая почне да вие като линейка от тоя клапан.
Значи, маркуча от капака на клапаните отива точно в този клапан, той е кръгъл, плосък и черен да цвят. Държи се на две болчета, но те са отдолу е и доста кофти слагането му после... свали го направо..
Запушваш голямата му дупка с пръст примерно и почваш да смучеш или надуваш през малката, там където влиза маркуча... трябва да отваря и затваря перфектно, ако не смяна!
И то по принцип мисля че от голямата дупка се виждаше и в какво състояние ти е мембраната ама не помня
Първо забива клапана в някво положение и почва да изкарва масло от където може или по скоро от където ти е най-слаба (стара) гарнитурата. Бас хващам че ако смениш тази гарнитура ще ти избие от другаде... и така докато не закърпиш всички възможни места и накрая почне да вие като линейка от тоя клапан.
Значи, маркуча от капака на клапаните отива точно в този клапан, той е кръгъл, плосък и черен да цвят. Държи се на две болчета, но те са отдолу е и доста кофти слагането му после... свали го направо..
Запушваш голямата му дупка с пръст примерно и почваш да смучеш или надуваш през малката, там където влиза маркуча... трябва да отваря и затваря перфектно, ако не смяна!
И то по принцип мисля че от голямата дупка се виждаше и в какво състояние ти е мембраната ама не помня
- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
така е избива от кадето си иска първо беше от капака на клапаните.претегнах го и после почна от капака на веригата.а има ли възможност да е запушен умишлено т.е.дали подобрява работата на мотора,защото ми се вижда че този клапан е свалян и е мазан със силикон.та си мисля понеже взех скоро колата дали онези в салона не са запушили този клапан умишлено
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Няма вариант в който да подобравя работата на двигателя, защото нали виждаш течовете. А за силикона, не знам... принципно има нещо като о-пръстен от долу, който като съдех навремето по моя клапан (стария) го нямаше и ако са го сменяли примерно с някой 2-ра ръка може просто да са сложили силикон за уплътнение. Ама по-добре не карай така, че после ще дадеш сумати пари за гарнитури и майстори ако не можеш сам да си ги смениш.
- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани