теч от капак на клапаните и от капак на веригата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

теч от капак на клапаните и от капак на веригата

Мнение от markoni_ » 27 Яну 2009, 1:02

помагайте.скоро взех 316 компакт 97 година и след като му навартях кам 100 километра започна да тече масло от капака на клапаните.също забелязвам теч и от капака на веригата но страното е че тече от 1 страна на капака на веригата.дали гарнитурите са за смяна или има нещто друго понеже ми се струва че тече когато види зор възможно ли е да е запушен отдушника на картерните газове:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Яну 2009, 1:39

Еми провери,възможно е,той е бил добре измит,не е почнал да тече за 100км...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

xcdfghj

Мнение от Makarov 2 » 27 Яну 2009, 1:41

Отваряш и сменяш,иначе няма оправия-ще тече!!!!Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 27 Яну 2009, 2:11

Сменяй! Гарнитурата на ангренажния капак е 30 и няколко лева от Дару Кар. И така и така ще отварящ смени всички други гарнитури, оплътнения, семеринги и о-пръстени + маслен филтър. Не са скъпи и няма да тече нищо повече ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 27 Яну 2009, 7:45

нищо чудно да е заминал клапана на картерните газоеве и оттам да избива масло от кадето път си намери
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Яну 2009, 11:54

phantomas написа:нищо чудно да е заминал клапана на картерните газоеве и оттам да избива масло от кадето път си намери


И аз залагам на клапана... но и да е той, гарнитурата пак ще трябва да се смени.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

Мнение от markoni_ » 27 Яну 2009, 13:31

благодаря за мненията колеги.искам да знам каде точно се намира този клапан за картерните газоове защото маркуча излизащ от капака на клапаните влиза в някво друго устроиство(незнам дали не е няква цедка).при опит да надуя в маркуча по посока към това устроиство не става нищо сякаш е запушено.друго което ми направи впечатление е че като махна маркуча оборотите падат на нормалните си й ,а като го сложа са малко по високи.самнява ме че щ е запушено нещто защото при по нормално каране не тече а като види малко зор и почва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Яну 2009, 13:41

Еми колега то така почва...

Първо забива клапана в някво положение и почва да изкарва масло от където може или по скоро от където ти е най-слаба (стара) гарнитурата. Бас хващам че ако смениш тази гарнитура ще ти избие от другаде... и така докато не закърпиш всички възможни места и накрая почне да вие като линейка от тоя клапан.

Значи, маркуча от капака на клапаните отива точно в този клапан, той е кръгъл, плосък и черен да цвят. Държи се на две болчета, но те са отдолу е и доста кофти слагането му после... свали го направо..

Запушваш голямата му дупка с пръст примерно и почваш да смучеш или надуваш през малката, там където влиза маркуча... трябва да отваря и затваря перфектно, ако не смяна!

И то по принцип мисля че от голямата дупка се виждаше и в какво състояние ти е мембраната ама не помня

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

Мнение от markoni_ » 27 Яну 2009, 14:02

така е избива от кадето си иска първо беше от капака на клапаните.претегнах го и после почна от капака на веригата.а има ли възможност да е запушен умишлено т.е.дали подобрява работата на мотора,защото ми се вижда че този клапан е свалян и е мазан със силикон.та си мисля понеже взех скоро колата дали онези в салона не са запушили този клапан умишлено

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Яну 2009, 14:08

Няма вариант в който да подобравя работата на двигателя, защото нали виждаш течовете. А за силикона, не знам... принципно има нещо като о-пръстен от долу, който като съдех навремето по моя клапан (стария) го нямаше и ако са го сменяли примерно с някой 2-ра ръка може просто да са сложили силикон за уплътнение. Ама по-добре не карай така, че после ще дадеш сумати пари за гарнитури и майстори ако не можеш сам да си ги смениш.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

Мнение от markoni_ » 27 Яну 2009, 14:21

благодаря за съветите колегинадявам се това да е проблема

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook