Как върви 318ис на обикновенна метанова +АП бива ли я
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
може би иска да се ограничи с вървенето .... че иначе няма друга алтернатива..
да не е режи.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
dumonbmw2 написа:но метана тепърва ще поевтинява а газта може да я дигнат
Тази информация от къде я имаш ?????? С някой от евродепутатите ли си имаш приказка ?????? Или само за БГ ще намалят метана а ще вдигат газта ?????
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- totibatman
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.12.2008
- Местоположение: сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E36,E60
- Мечтае да кара: F1
Колега слагаи газов инжекцион
Аз съм с 318и с газов инжекцион,няма разлика във вървенето ,а и в разхода колкото на бенз. толкова и на газ.Но в парите има наполвина.Сега като отида за смяна на фитъра ще и вдигна вървежа,ще върви пове4е на газ отколкото на бенз.
AGT написа:dumonbmw2 написа:но метана тепърва ще поевтинява а газта може да я дигнат
Тази информация от къде я имаш ?????? С някой от евродепутатите ли си имаш приказка ?????? Или само за БГ ще намалят метана а ще вдигат газта ?????
Информацията не е секретна, ако си гледал новини последните седмици щеше да знаеш откъде е информацията. От 1-ви април се очаква 40% понижаване на цената на газа. Дали ще се осъществи - никой не знае със 100% сигурност, дори и "евродепутатите" които спомена :-)
Според мен темата е поредната излишна. Към автора на темата (за пореден път): колега никой не може да вземе решението вместо теб. Каква е идеята ти за пускане на тая тема? Какъв отговор може да ти се даде?
Ще ти дам един отговор от мен: от тези 140 коня, които е ИС-ката след метанифицирането остават 100-115, така че не е като да не се усеща разлика между метан и бензин.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
PeReZ написа:Да, ще го нормализира, ще ти харчи с 50 стотинки на 100км. по-малко отколкото без аванса. Проблема на метана не е, че не излиза евтино.
... и ще върви с една идея повече. Освен това няма да ти гърми, защото искрата ще се корегира спрямо 130-те октана на метана.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
PeReZ написа:Това че няма да гърми кой ти го каза, колега ?
Съсед, който кара такси на метан. Първоначално му гърмеше, като бомбардировка на ескрадила, освен това му ядеше свещите 5-10 хил. и нови свещи. Без адвенс коректора не можаха да му я оправят на 2-3 места. Автомобила е чисто нов Киа среден-висок клас. Не му знам точно модела на тия Киа-ци. В резултат си тури метанов инжекцион за 2500 лв. и заспа. Пича вероятно е разбрал че за неговия ДВГ няма програмиран коректор.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Колега така объркваме хората, които четат темите впоследствие.
Нима казваш, че аванс процесора изключва (или намалява) вероятността от гърмежи? Ми кой тогава щеше да дава с 1500лв. отгоре за инжекцион като може да сложи нещо за 150 лв. и да си спести проблемите с гърмежите.
Ламбда контролер-а е нещото, което може да спомогне за предотваряването на промените в сместа (богата -> бедна), аванс процесора няма почти никаква връзка с гърмежите, всмисъл съвсем грешно е да разчиташ на аванс процесор и да смяташ, че няма да ти гърми, за съжаление.
И се съмнявам да няма процесор за въпросната КИА, но не е невъзможно...
Нима казваш, че аванс процесора изключва (или намалява) вероятността от гърмежи? Ми кой тогава щеше да дава с 1500лв. отгоре за инжекцион като може да сложи нещо за 150 лв. и да си спести проблемите с гърмежите.
Ламбда контролер-а е нещото, което може да спомогне за предотваряването на промените в сместа (богата -> бедна), аванс процесора няма почти никаква връзка с гърмежите, всмисъл съвсем грешно е да разчиташ на аванс процесор и да смяташ, че няма да ти гърми, за съжаление.
И се съмнявам да няма процесор за въпросната КИА, но не е невъзможно...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
PeReZ написа:Колега така объркваме хората, които четат темите впоследствие.
Нима казваш, че аванс процесора изключва (или намалява) вероятността от гърмежи? Ми кой тогава щеше да дава с 1500лв. отгоре за инжекцион като може да сложи нещо за 150 лв. и да си спести проблемите с гърмежите.
Ламбда контролер-а е нещото, което може да спомогне за предотваряването на промените в сместа (богата -> бедна), аванс процесора няма почти никаква връзка с гърмежите, всмисъл съвсем грешно е да разчиташ на аванс процесор и да смяташ, че няма да ти гърми, за съжаление.
И се съмнявам да няма процесор за въпросната КИА, но не е невъзможно...
Виж ся не се обаждай като не знеш. Ламбда конторла, води до промяна в ГВС, вярно. Само, че когато имаш 130 октана, както при метан, който е висококалорично гориво изгаря става по-бавно само advance processor ще те спаси. Неговата задача е да направи по-голямо предарение при подването на искрата за да може да изгори цялото количесто ГВС при 3 такт. Съответно не трябва да е по-голямо предваренито иначе ще гърми през колектора. Щом не си техническо лице кво говориш ?! Освен това за КИА и то за тоя модел не се знае има ли софт за лабмда контрол.
Относно въпроса ти, що хората не си слагат двете устройства, които да корегират АГУ от първо поколение, еми слагат си. Просто ти не знаеш. Дали компенсират ГИ-то? Да, почти на 100%, но реглажа и ходенето по мъките докато ти настроят АГУ-то никой не ти го прощава.
Освен това двете устройства 150 +200 + ГИ първо поколение = 850лв. ГИ-то започва от 950 лв до към 2400 в зависимост колко "реклмано" слагаш.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Колега айде да не спорим.
Само ти казвам, че грешиш ако мислиш, че аванс процесора ще намали гърмежите. Гърмежите не са причинени от това колко октана е горивото, аванс процесора може да помогне - да, но съвсем не гарантира, че няма да гърми.
Само ти казвам, че грешиш ако мислиш, че аванс процесора ще намали гърмежите. Гърмежите не са причинени от това колко октана е горивото, аванс процесора може да помогне - да, но съвсем не гарантира, че няма да гърми.
Последна промяна PeReZ на 26 Яну 2009, 14:10, променена общо 1 път
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани