Въпрос за М44 2.1 Hartge 170 кс. 220 нм.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Въпрос за М44 2.1 Hartge 170 кс. 220 нм.
biogame написа:Колеги мисля другата седмица да се разкарам до Германия да си взема някоя друга кола или пък двигател за моята,все още не съм решил и аз.Понеже си кореспондирам и с колеги от немския форум и видях обява за този двигател.човека казва че двигателя е на 5000км. което нещо не ми се вярва но ще видим,колата на която е бил е блъсната и той е запазил само двигателя,Сега чакам да ми отговори за цената на мотора.Обаче искам да ви попитам този заслужава ли си покупката или не?ето снимка на мотора
Зависи колко го е пазил след като е ударил колата.Само ще ти кажа,че една кола се плаши от некаране а не от каране,каква е разликата дали ще е на 5000км или на 10000км ?!?!






vld написа:А ти верно ли си мислиш че хартег са произвели части за тоя мотор?
Мотора е направен с БМВ части от други модели, примерно вала е отт М47Д20 и тн. има тема в тунинг раздела за този вид конверсия
Не, но си мисля че все някъде по системата има нещо преработено от Хартге (а не просто взето от друг двитател), електрониката също. Аз не бих взел такъв двигател (рядък), освен разбира се ако не се уверя че в него не се съдържа нито една "рядка" част (както казваш ти vld), ако това е така, един от основните минуси (за мен) отпада.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
+1 за тоя 2.1
леле 190 магарета на атмосферка 4 цилиндъра... тоя H3-2.3
б*хти идиотите
ПП: искам такъв за компакта ...


б*хти идиотите

ПП: искам такъв за компакта ...

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Готино е като комбинация, но ако тръгнеш да го правиш на обикновен м44 - просто няма да си заслужават парите, направо една 28-ца 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Richmond написа:Готино е като комбинация, но ако тръгнеш да го правиш на обикновен м44 - просто няма да си заслужават парите, направо една 28-ца
Именно


- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
vld написа:biogame написа:ами ще го видим,така или иначе ще отида а пак ако не взимам една 328-ца и се пребирам насам.Иначе корав мотор ли е това??
колко пари ти го дават ?
колегата от немския форум все още не ми е отговорил,писах му на лично и в темата 2-ти,ама няма отговор засега,а в профила му няма нито телефон нито адрес.Дано се сети да влезе скоро и да си види темата.



- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
май наистина ще си взена една 28-ца.Щом този мотор е рядък значи и частите му ще са редки,ако му стане нещо.Иначе съм привърженик на спокойното каране,не съм от тези който да си ръчкат всеки ден колата(защото има и такива хора,визирам мой приятели) но и това не е гаранция че на мотора няма да му стане нещо.



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
vld написа:PeReZ написа:ditko1 написа:е и какво става на атмосферен двигател, как се чупи ?
Пич сериозен ли си или се базикаш?
А по темата: аз бих взел 2.8 при всички положения. Най-големия минус на хартге двигателя и според мен е това, че е изключително рядък и какъвто и ремонт да му се наложи ще бъде голям зор.
А ти верно ли си мислиш че хартег са произвели части за тоя мотор?
Мотора е направен с БМВ части от други модели, примерно вала е отт М47Д20 и тн. има тема в тунинг раздела за този вид конверсия
само ще кажа че този мотор май не използва вала от дизела

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Значи да кажа че получих отговор за цената на мотора и какво има правено по него.
Мотора е на 5000 км.
Коляновия вал,биелите,буталата,клапаните и разпределителния вал са разработка на Hartge(поне така казва немския колега)
В сравнение с 323 този мотор е много по пъргав,има повече тяга и много бързо стига високи обороти.(това пак го казва немеца)
В цената влиза двигателя,скоростната кутия,съединителя и ЕКУ-то програмирано от Hartge.
Цената на мотора е 2000 евро.
Ето още малко снимки който ми е пуснал колегата.

Мотора е на 5000 км.
Коляновия вал,биелите,буталата,клапаните и разпределителния вал са разработка на Hartge(поне така казва немския колега)
В сравнение с 323 този мотор е много по пъргав,има повече тяга и много бързо стига високи обороти.(това пак го казва немеца)
В цената влиза двигателя,скоростната кутия,съединителя и ЕКУ-то програмирано от Hartge.
Цената на мотора е 2000 евро.
Ето още малко снимки който ми е пуснал колегата.


Последна промяна Biogame на 26 Яну 2009, 17:34, променена общо 1 път



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани