След смяна на двиагтеля:ни звук ни вопъл???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 18 Яну 2009, 14:07

абе специално на тоя човек вярвам,доста е напред с нещата макар че знае ли човек :roll:


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 22 Яну 2009, 21:23

Изпартиха ми въпросния евс,но майстора ми каза,че ще ми трябва и комфорт-модула от същата кола.Та ще ми трябва ли и това нещо?
Все още не пали :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 22 Яну 2009, 21:50

BMW_MANIAKA написа:Изпартиха ми въпросния евс,но майстора ми каза,че ще ми трябва и комфорт-модула от същата кола.Та ще ми трябва ли и това нещо?
Все още не пали :help: :help: :help:



Не... комфорт модула няма нищо общо.


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 22 Яну 2009, 22:06

Zlobil написа:Не... комфорт модула няма нищо общо.


Еми като няма нищо общо,защо тогава два проводника от евс-аотиват в този комфорт модул?
колеги помагайте,че съм се отчаял :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 22 Яну 2009, 22:24

BMW_MANIAKA написа:
Zlobil написа:Не... комфорт модула няма нищо общо.


Еми като няма нищо общо,защо тогава два проводника от евс-аотиват в този комфорт модул?
колеги помагайте,че съм се отчаял :help:


Комфорт модула управлява само ел. стъклата и централното... ако има нещо общо то ще е нещо по тия работи ама не и с двигателя, така си мисля аз. Може и да греша, но се съмнявам.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Яну 2009, 22:32

А ключ от колата пратиха ли ти ? ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 22 Яну 2009, 22:40

Току що прегледах схемите и ЕВС-то блокира само стартера.
Един кабел от ключа да бендикса решава праблема.
Но пък интерфейса му с ЕКУ-то май че е проблем........
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 23 Яну 2009, 3:50

vld написа:А ключ от колата пратиха ли ти ? ;)

Да имам чипа от ключа,и направо съм го залепил за намотката.
От евс към ЕКУ-то отиват два кабела,единия е зелен а другия е черен(тези са ясни) подаващи точната информация с определена честота,така ми обеснява ел.техника.
Значи като гледам на ел.схемата 8пин.(черен-зелен) от евс отива в 15пин. на BODI ELECTRONIOS CONTROL MODULE(ZKE 4).
14пин.(син-червен-жълт)отива в същия модул в 4пин.и същия този кабел отива и в един друг модул,ANTI-THEFT CONTROL MODULE (ALPINE)като минава през 10пин.на буксата X 13025 и отива в този модул в 5пин.
Някой би ли превел какви са тези два модула?Айде помагайте само тези два кабела останаха неразгадани.
Това го гледам на схемата на Е36 97год,а мойта кола е 92год.аз имам ли същите модули? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 23 Яну 2009, 12:00

BMW_MANIAKA написа:Да имам чипа от ключа,и направо съм го залепил за намотката.
От евс към ЕКУ-то отиват два кабела,единия е зелен а другия е черен(тези са ясни) подаващи точната информация с определена честота,така ми обеснява ел.техника.
Значи като гледам на ел.схемата 8пин.(черен-зелен) от евс отива в 15пин. на BODI ELECTRONIOS CONTROL MODULE(ZKE 4).
14пин.(син-червен-жълт)отива в същия модул в 4пин.и същия този кабел отива и в един друг модул,ANTI-THEFT CONTROL MODULE (ALPINE)като минава през 10пин.на буксата X 13025 и отива в този модул в 5пин.
Някой би ли превел какви са тези два модула?Айде помагайте само тези два кабела останаха неразгадани.
Това го гледам на схемата на Е36 97год,а мойта кола е 92год.аз имам ли същите модули? :help:



Това "BODI ELECTRONIOS CONTROL MODULE(ZKE 4)" ти е комфорт модула... и щом колата ти е 92-ри набор според мен нямаш. А това ANTI-THEFT CONTROL MODULE (ALPINE) ти е алармата. И най вероятно тук се крие проблема.

Интересуват ме няколко неща обаче...

1. Двигателя от коя година кола е ?
2. Понеже съм сигурен че от доста по нова... ти взе ли цялата инсталация от въпросната кола, като зимва двигателя или само частична или нищо не си взел ?

Щото хората дето зимат двигатели взимат и цялата инсталация от въпросните коли по принцип, и това не е случайно!

От 91-ва до 93-та година колите са с едни ел. схеми, а тези след това са с други и разликата е огромна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Мнение от brobot » 23 Яну 2009, 13:39

BMW_MANIAKA написа:
Zlobil написа:Не... комфорт модула няма нищо общо.


Еми като няма нищо общо,защо тогава два проводника от евс-аотиват в този комфорт модул?
колеги помагайте,че съм се отчаял :help:


Както казва колегата по-горе комфорт модул не ти е нужен !!!
Пратих ти на ЛС телефон на човек който ще ти свърши работа !!!
Успех
Брабус - Мечта Водителя


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 23 Яну 2009, 17:03

Zlobil написа:Интересуват ме няколко неща обаче...

1. Двигателя от коя година кола е ?
2. Понеже съм сигурен че от доста по нова... ти взе ли цялата инсталация от въпросната кола, като зимва двигателя или само частична или нищо не си взел ?

Щото хората дето зимат двигатели взимат и цялата инсталация от въпросните коли по принцип, и това не е случайно!

От 91-ва до 93-та година колите са с едни ел. схеми, а тези след това са с други и разликата е огромна.


Донора е набор 97год.а относо инсталацията към двигателя не е махано нищо,в смисъл откачени са захранващите кабели от купето.Двигателя е пълен комплект с ЕКУ-то,дебитомери абе до задното гърне.Всичко е монтирано и пасна идеално,само тези кабеляци още ни мъчат.
Ок.разбрах,че аз нямам такъв комфорт модул,Тогава необходимо ли да навързвам тези два кабела или просто да ги оставя висящи?


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 23 Яну 2009, 21:25

Още едно питане:
4пин.(зелен)от евс модула минава през буксата X20 до бошониерата на 7пин.и отива на 18пин.в ЕКУ-то.
На букста на двигателя 7пин. е зелен,но на колата ми(купето)е (черен-виолетов).
Този кабел,който е (черен-виолетов)трябва ли да се реже?за да може на неговото място да мине зеления кабел от евс-модула?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 23 Яну 2009, 21:51

Колега така и не стана ясно ти взе ли цялата инсталация от въпросната кола от която взе двигателя или не ???

За който и кабел да питаш по принцип ще ти кажа ама не и при това положение....

Много ме съмнява, даже и мога да се обзаложа, че дори и да си взел цялата инсталация от въпросната кола тя в момента е сложена на твоета кола!

По горе ти написах за видовете инсталации през годините ама ти явно не го отчете това.

По добре да се хванеш сериозно и да вземеш да напишеш нещо по-подробно, за това какво си взел, какво си направил и т.н. и т.н. защото в този форум има достатъчно компетентни хора, които ще могат да ти помогнат ако не с нещо то поне с съвет, който ще може да те насочи в правилната посока.

Това ти го казвам съвсем искрено с най-добри чуства!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 24 Яну 2009, 2:22

BMW_MANIAKA написа:Още едно питане:
4пин.(зелен)от евс модула минава през буксата X20 до бошониерата на 7пин.и отива на 18пин.в ЕКУ-то.
На букста на двигателя 7пин. е зелен,но на колата ми(купето)е (черен-виолетов).
Този кабел,който е (черен-виолетов)трябва ли да се реже?за да може на неговото място да мине зеления кабел от евс-модула?

Ама ти не си ли свързал 4-пин а ЕВС с 18-пин на ЕКУ-то :?:
Добре де имаш схема, защо не работиш по нея - естествено че трябва тези пинове да са на късо :!:
Разпечатай си схемата и я изпълни буквално пин по пин :!:
Дори ако трябва с други кабелчета защото твойта схема е различна от тези на 97г.
Стартера поне завъртяли :?:
Мисля че имаше значение и чипа как е разположен в намотката

От къде си :?: :?: :?:
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 24 Яну 2009, 11:05

Имам схемата и работя по нея,разгадах този (черен–виолетов)от борд-компа отива в ЕКУ-то на мойта кола и ще се резне.Друго по буксата май не трябва да се реже.Всички кабели си пасват по цветове и месторазположение...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook