глава от 318ис става ли на 318и (м43-мотора)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
глава от 318ис става ли на 318и (м43-мотора)
интерсува ме дали главата 318is става на 318i мотора с веригата
ако някои е пробвал нека даде някъв съвет
ако някои е пробвал нека даде някъв съвет
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Не бате не става защото 318 ис е с два разпределителни вала и е със 16 клапана, в случая има един за испускателните и един за смукателните клапани. 318и е със един вал и със 8 клапана! Във случая на 318 ис е по широка главата от колкото на 318 и!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Бате ако ставаше така всеки щеше да си сменя само глава с такава от ИС мисля че няма как да стане това. Нека по просветените да кажат но мисля, че няма да стане тоя цирк. По добре направо си вземи цял двигател на ИС и го сложи на мястото на стария и си спестяваш много главоболия така и много труд!
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Не мога да взема сериозно отношение по темата, но и аз съм чувал че на долу всичко е еднакво... обаче мисля че главата трябва да е от М42
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пловдивчаните разправят ,че става
А на практика долнището е еднакво ,само трябва да се сменят обтегачи вериги и тн.
Ако я видят темата предполагам ,че ще напишат.
Ако не потърси с търсачката има го описано във форума

А на практика долнището е еднакво ,само трябва да се сменят обтегачи вериги и тн.
Ако я видят темата предполагам ,че ще напишат.
Ако не потърси с търсачката има го описано във форума


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Добре по тази логига тази глава може да стане и на 316 така ли? Ако е така няма смисал примерно да си взимам 318 ис като мога да си взема само оборудвана глава и пак да искарам 140 коня така ли да го разбирам! Не трябва ли да се смени и електрониката, защото компютара е прогамиран да впрасква едно количствао гориво при 318 или 316 и друго при 318 ис-та! Мисля че не толкова просто само да се смени една глава и една верига и оп ето повече коне.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Kregec написа:Добре по тази логига тази глава може да стане и на 316 така ли? Ако е така няма смисал примерно да си взимам 318 ис като мога да си взема само оборудвана глава и пак да искарам 140 коня така ли да го разбирам! Не трябва ли да се смени и електрониката, защото компютара е прогамиран да впрасква едно количствао гориво при 318 или 316 и друго при 318 ис-та! Мисля че не толкова просто само да се смени една глава и една верига и оп ето повече коне.
да може и на 16-ка да го направиш,за компа може и да не се сменява,но дебитомера на 318ис мисля беше с по голям отвор.
На 160ка ако сложиш винтилова глава и се мапне чипа ,може да се очакват 120-130кс.
Въпроса е дали си заслужава да дадеш 1000лв. за 20кс.

Единствено смислено е да мяташ поне М50-Б20 и нагоре,и то тоя вариант с вала от 25-ца много ми харесва на мен.
Ма чакам да го подкара някой да видя как върви хахахахахаааа


- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
дибитомера на М42 и същия като на М43, даже и кутията на филтъра ама тва за М43 от 9-ти 95-та (новия), за стария незнам. Обаче като цяло май на 16-та трябват повече неща... ама нека по компетентните да кажат.
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Най-малко отиди някъде където продават гарнитури за глава и помоли да наложите гарнитура на м43 и на м42, ако не съвпадат напълно отворите - няма смисъл въобще да се занимаваш !

- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Питай milkoway май го беше правил тоя номер с главата
или се отказа и направо бодна m50B25 


Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Бате другата пречина да не стане е че маслените пътища от блока към глвата няма да съвпаднат, и същевременно до лагерите на двата вала няма да стига масло за да се смазват, според мен тази интервенция не става така мисля. Щото по пътя на логиката всеки би го направил а пък аз поне до сега не съм чул някои да е правил тая интервенция...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани