Мнение за 518 и
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Стефан NeoPrint го каза най правилно.... Избягвай колата ти да е с минималния мотор за модела... То ако става въпрос има и 518g което е фабрично на газ... Но такова не съм виждал наживо... А иначе 520ката си е по-добре..Разлика в харченето ти ще е минимално дори дали има и литър... А въврежа е доста по-добре... А и друго си е да бучи на 6 цилиндъра друго е да пърпори като опел на 4 цилиндъра... А за ванос моторите просто М50В20 ванос не бих взел.. Не заради нещо но просто лично мене ме е страх от самата система Ванос....Често дава проблеми...Лично мнение все пак... Не говорим в случая за М52В20ТУ което е с 2 ваноса и 4 ламбда сонди... Тоя мотор гори около 10 в София на 17ки джанти...А извънградско пада до около 6 на 100.. Няма го в Е34 но все пак... А относно климатика... Усещам го доста лятото ...Просто няма начин...
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
и аз имам такова мнение за моя мотор че по добър от тдс(МОЕ МНЕНИЕ НИЩО ЛИЧНО ЗА КОЛЕГИТЕ С ТДС-си)но все пак вектричката си вървеше
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
SaSo написа:Стефан NeoPrint го каза най правилно.... Избягвай колата ти да е с минималния мотор за модела... То ако става въпрос има и 518g което е фабрично на газ... Но такова не съм виждал наживо... А иначе 520ката си е по-добре..Разлика в харченето ти ще е минимално дори дали има и литър... А въврежа е доста по-добре... А и друго си е да бучи на 6 цилиндъра друго е да пърпори като опел на 4 цилиндъра... А за ванос моторите просто М50В20 ванос не бих взел.. Не заради нещо но просто лично мене ме е страх от самата система Ванос....Често дава проблеми...Лично мнение все пак... Не говорим в случая за М52В20ТУ което е с 2 ваноса и 4 ламбда сонди... Тоя мотор гори около 10 в София на 17ки джанти...А извънградско пада до около 6 на 100.. Няма го в Е34 но все пак... А относно климатика... Усещам го доста лятото ...Просто няма начин...
Ти па колко ваноса отремонтира ? И колко ти дадоха дефекти ?
Ей тъй кат земете да пишете...те и на газ цепят колектори ама аз не съм видял още ! И ТДСа пука глава ...земи си здрава кола да не е карана от писюри ,няма ванос ,няма тдс! на 700000км нормално е да прайш ванос , глави , скорости и сичко де е в колата . Не караме нови коли колкото и да ни се иска да са нови !
А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
JIKI_RACER написа:А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
EEeee колега ти е изкара еБ%%ти гробницата. Защо да не ускорява ? Праскам на 3та и ела да видиш




- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
JIKI_RACER написа:SaSo написа:Стефан NeoPrint го каза най правилно.... Избягвай колата ти да е с минималния мотор за модела... То ако става въпрос има и 518g което е фабрично на газ... Но такова не съм виждал наживо... А иначе 520ката си е по-добре..Разлика в харченето ти ще е минимално дори дали има и литър... А въврежа е доста по-добре... А и друго си е да бучи на 6 цилиндъра друго е да пърпори като опел на 4 цилиндъра... А за ванос моторите просто М50В20 ванос не бих взел.. Не заради нещо но просто лично мене ме е страх от самата система Ванос....Често дава проблеми...Лично мнение все пак... Не говорим в случая за М52В20ТУ което е с 2 ваноса и 4 ламбда сонди... Тоя мотор гори около 10 в София на 17ки джанти...А извънградско пада до около 6 на 100.. Няма го в Е34 но все пак... А относно климатика... Усещам го доста лятото ...Просто няма начин...
Ти па колко ваноса отремонтира ? И колко ти дадоха дефекти ?
Ей тъй кат земете да пишете...те и на газ цепят колектори ама аз не съм видял още ! И ТДСа пука глава ...земи си здрава кола да не е карана от писюри ,няма ванос ,няма тдс! на 700000км нормално е да прайш ванос , глави , скорости и сичко де е в колата . Не караме нови коли колкото и да ни се иска да са нови !
А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
Ванос съм карал много преди да си помислиш дори за БМВ като кола

стига де, не ми се вижда много правилна тази позиция, това да не се развали, другото да не се развали - накрая остава градският транспорт. то верно, че всеки сам себе си знае, ама все пак.....
иначе на въпроса, доста тъп ми се вижда. да беше попитал за някакво сравнение, да беше казал някаква гледна точка - разход, разходи по двигателя и т.н. да седнем да говорим, ама така - какво ще кажете.....ми к'во да ти кажем
иначе на въпроса, доста тъп ми се вижда. да беше попитал за някакво сравнение, да беше казал някаква гледна точка - разход, разходи по двигателя и т.н. да седнем да говорим, ама така - какво ще кажете.....ми к'во да ти кажем

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти на всички колеги, не виждам смисъл защо пишете в подобни теми
Повечето хора които пускат тези теми си нямат и най малка представа искат ли да карат BMW или Трабант
Преди 10 дена имаше подобна тема и бяхме на път да се изпокараме за това TDS или бензин ама M5 или на баба ми BMW- to. Също така всеки пише нещо кой разбрал кой не и става страшно...
Това е мое мнение и не ангажирам никой но помислете
P.S. Вижте колегата пуска темата и го нема
а вие почвате чак се карате



Това е мое мнение и не ангажирам никой но помислете

P.S. Вижте колегата пуска темата и го нема




- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
SaSo написа:JIKI_RACER написа:SaSo написа:Стефан NeoPrint го каза най правилно.... Избягвай колата ти да е с минималния мотор за модела... То ако става въпрос има и 518g което е фабрично на газ... Но такова не съм виждал наживо... А иначе 520ката си е по-добре..Разлика в харченето ти ще е минимално дори дали има и литър... А въврежа е доста по-добре... А и друго си е да бучи на 6 цилиндъра друго е да пърпори като опел на 4 цилиндъра... А за ванос моторите просто М50В20 ванос не бих взел.. Не заради нещо но просто лично мене ме е страх от самата система Ванос....Често дава проблеми...Лично мнение все пак... Не говорим в случая за М52В20ТУ което е с 2 ваноса и 4 ламбда сонди... Тоя мотор гори около 10 в София на 17ки джанти...А извънградско пада до около 6 на 100.. Няма го в Е34 но все пак... А относно климатика... Усещам го доста лятото ...Просто няма начин...
Ти па колко ваноса отремонтира ? И колко ти дадоха дефекти ?
Ей тъй кат земете да пишете...те и на газ цепят колектори ама аз не съм видял още ! И ТДСа пука глава ...земи си здрава кола да не е карана от писюри ,няма ванос ,няма тдс! на 700000км нормално е да прайш ванос , глави , скорости и сичко де е в колата . Не караме нови коли колкото и да ни се иска да са нови !
А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
Ванос съм карал много преди да си помислиш дори за БМВ като кола

Добре , д-р Разбирачев , то се вижда че само ти си карал ваноси , и само ти си имал бмвта....а кога си купих първото бмв земи попитай - може да останеш изненадан от отговора...май тъкмо книжка ще да си земал

Сигурно и нокиа си имал преди да си помисля какво правят нокиа , ма тва е една друга тема ..
И да не забравиш коплексирана е майка ти , ма не съм такъв човек да ти го кажа


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Pei4 написа:JIKI_RACER написа:А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
EEeee колега ти е изкара еБ%%ти гробницата. Защо да не ускорява ? Праскам на 3та и ела да видишА звука трябва да чуеш моята
А и това не е състезателна кола
По магистралата се движи нормално и вози супер. Градско 13-15 газ извън 10-11. Ама не сме тръгнали да гоним икономията нали ? Ако беше така щяхме да сме с каруци Корси 1.1, вози се де... Най-интересното е че като дигна 150 и като че ли двигателя влиза в обороти и е по-тих отколкото като карам с 120 ? Някой да има обяснение ?
Ами и мойта гори толкова , да не кажа и по малко , частите са еднакви , абе общо взето парите са същите по двете коли , е за кво да карам малолитражка ?
Не ,че не върви , ама не е това което трябва, мисълта за бмв е друга..
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
JIKI_RACER написа:SaSo написа:JIKI_RACER написа:SaSo написа:Стефан NeoPrint го каза най правилно.... Избягвай колата ти да е с минималния мотор за модела... То ако става въпрос има и 518g което е фабрично на газ... Но такова не съм виждал наживо... А иначе 520ката си е по-добре..Разлика в харченето ти ще е минимално дори дали има и литър... А въврежа е доста по-добре... А и друго си е да бучи на 6 цилиндъра друго е да пърпори като опел на 4 цилиндъра... А за ванос моторите просто М50В20 ванос не бих взел.. Не заради нещо но просто лично мене ме е страх от самата система Ванос....Често дава проблеми...Лично мнение все пак... Не говорим в случая за М52В20ТУ което е с 2 ваноса и 4 ламбда сонди... Тоя мотор гори около 10 в София на 17ки джанти...А извънградско пада до около 6 на 100.. Няма го в Е34 но все пак... А относно климатика... Усещам го доста лятото ...Просто няма начин...
Ти па колко ваноса отремонтира ? И колко ти дадоха дефекти ?
Ей тъй кат земете да пишете...те и на газ цепят колектори ама аз не съм видял още ! И ТДСа пука глава ...земи си здрава кола да не е карана от писюри ,няма ванос ,няма тдс! на 700000км нормално е да прайш ванос , глави , скорости и сичко де е в колата . Не караме нови коли колкото и да ни се иска да са нови !
А за 518ката по темата , имал съм удоволствието да покарам , даже бях луднал да я купувам , ама кат се качих добре че виското работеше та имаше глас поне , може да получиш тежка хронична депересия ако тряя да ускориш или недай си боже изпревариш;)
Ванос съм карал много преди да си помислиш дори за БМВ като колаНе го избивай на комплекси... А колко ваноса които имат проблем си виждал... Щото аз съм виждал поне 10бр. ... И всичките бяха поддържани коли...[/quote
Добре , д-р Разбирачев , то се вижда че само ти си карал ваноси , и само ти си имал бмвта....а кога си купих първото бмв земи попитай - може да останеш изненадан от отговора...май тъкмо книжка ще да си земал... ама кво да прайш той малкия се роди преди големия .
Сигурно и нокиа си имал преди да си помисля какво правят нокиа , ма тва е една друга тема ..
И да не забравиш коплексирана е майка ти , ма не съм такъв човек да ти го кажа.. и не си прави труда да отговаряш ,че много мнения не моя та настигна , искам и аз да стана старши миндил като тебе






40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани