Странен проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Странен проблем
Привет на всички BMW фенове. Имам следния проблем - паркирам аз едно старо 318 i пред вкъщи и извежнъж отдолу почва да капе мръсна вода и от радиатора се вдига пушек. Отвих тапата на радиатора , всичката вода се изпари и си викам "Ясно радиатора е спукан". Загря колата на малко повече от половината. След около 20-тина минути реших да отида да налея вода , и за мое голямо учудване тя не потече отдолу. Но по пътя на логиката ако е спукан радиотора трябваше да почне де тече. И питанката ми е - какво и стана на колата? Попринцип лампичката за накладките ми светеше от 2 седмици насам.За смяна ли е радиатора  и ако да колко горе долу би ми излязал един нов или може би втора ръка - което е по изгодно. 
П.С - новак съм , нямам и година стаж зад волана , апак на тема коли съм все едно да пуснете индианец пред компютър.
			
		П.С - новак съм , нямам и година стаж зад волана , апак на тема коли съм все едно да пуснете индианец пред компютър.
- barty
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1976
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: т му се стари БМВ-та
 - Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
 - Детайли за колата: отново с чарджър
 
Първо добре дошъл!  
 
Не е лошо да пишеш модела на колата.
Аз имах същият проблем: радиатора течеше само при загряла кола
  Може би защото загрялата вода създава налягане...
Ако е радиатора
 
Съвета ми е: НОВ! Скъп е, но го сменяш веднъж! Заедно с него и антифриза.
Поздрави
			
		
 
Не е лошо да пишеш модела на колата.
Аз имах същият проблем: радиатора течеше само при загряла кола
  Може би защото загрялата вода създава налягане...
Ако е радиатора
Съвета ми е: НОВ! Скъп е, но го сменяш веднъж! Заедно с него и антифриза.
Поздрави
- Стаевски
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 205
 - Регистриран на: 15.01.2009
 - Местоположение: Свищов
 - Кара: Е30 318i
 - Мечтае да кара: Комби
 
Привет.Напълни радиатора до шийката на гърлото,завърти капачката. Загрей двигатела при завита капачка до работна температура.През това време гледай от къде ще почне да просълзява.Няма начин да не видиш-от където е текло пак ще тече.Трябва да изтече малко течност от изтекателната тръбичка под капачката-обърни внимание на това.
Виж дали и кога ти отваря термостата-почва да топли долния маркуч на радиатора.
Като я кара как беше температурата на двигатела?
			
		Виж дали и кога ти отваря термостата-почва да топли долния маркуч на радиатора.
Като я кара как беше температурата на двигатела?
- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Колега миналия месец заварявах радиатора, казаха ми че нов е около 270-300 лв. Излъгах се и взех втора ръка и се оказа че е отваряна питата и след около 2 дена протече пак.
			
		Работната температура беше нормална . Но като спрях колата , почна да тече и да пуши и тогава се качи на следващото чертичка след половината. Видях го къде сълзи , както е прокарана тръбичката и където свърша ,  2-3 см надясно от нея. Поправимо ли е или ще се копува нов ? Защотото 270-300 лв нямам в момента. Модела ми е 318i
			
		- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
е30
Работи ли ти парното? Пипай го тоя радиатор да видиш дали ти отваря термостата. Имаш ли газ? Гълта ли въздух, дали са ти твърди тръбите когато загрее?! Играчка е голяма, но има бая неща от които може да ти загрява колата... Снимай мястото, ако можеш и искаш от което казваш,че ти сълзи. Много ли вода(антифриз) губи?
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- Стаевски
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 205
 - Регистриран на: 15.01.2009
 - Местоположение: Свищов
 - Кара: Е30 318i
 - Мечтае да кара: Комби
 
Кристиан казва,че не е загрявала.Ама не пише дали изхвърля течност през маркучето.Може изпускателното клапанче на капачката да се е запушило и да е протекъл радиатора от най-слабото място.
Ако е металната част на радиатора -запоява се макар и с премахване на една тръбичка.Ама във всеки случай е по-спокойно с нов.
			
		Ако е металната част на радиатора -запоява се макар и с премахване на една тръбичка.Ама във всеки случай е по-спокойно с нов.
- Myxa-TePoPuCT
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 424
 - Регистриран на: 27.07.2006
 - Местоположение: Пловдив
 
Ооо сменяй радиатора, задължително нов, иначе няма оправия
			Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
защо да го сменя,като може да смени казана и да го уплатни с покси-пол..iли да вземе от Ж.Ж. секънд хенд
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Myxa-TePoPuCT
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 424
 - Регистриран на: 27.07.2006
 - Местоположение: Пловдив
 
Може да го омаже със смоличка, или полиоретанче  
			Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
		- remaka
 - пияния майстор
 - 
				
			 - Мнения: 1211
 - Регистриран на: 6.11.2007
 - Местоположение: Там далеч,зад реката
 - Кара: на мастика с айрян
 - Мечтае да кара: е30 М3
 
на юзъра метода работи- изпробвано  
			Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
		Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани