виене на турбо на Е46 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Яну 2009, 21:26

V-max написа:
plamen_hh написа:То една турбина като тръгне да се прецаква май няма спиране освен ако я закараш да я рециклират ;)


и е по-добре да дочупиш , пък после да дадеш 1500лв вместо 300-350 за рециклиране ... хитро .... радвайте , че могат въобще да се рецилкират тези турбини :idea:

Това цени от околовръстното ли са? :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 18 Яну 2009, 23:51

V-max написа:
plamen_hh написа:То една турбина като тръгне да се прецаква май няма спиране освен ако я закараш да я рециклират ;)


и е по-добре да дочупиш , пък после да дадеш 1500лв вместо 300-350 за рециклиране ... хитро .... радвайте , че могат въобще да се рецилкират тези турбини :idea:

За толкова пари сигурно са като нащи в Меито изкарват 10000 км и после ги сменяш :mhihi:
Ако стават пък читаво знаеш ли къде ги правят че брат ми има една заминала не е блокирала но много масло пуска на алфа 156 2.4 jtd тя е подобна сигурно и нея могат да рециклират :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 19 Яну 2009, 11:02

a възможно ли е наистина да е от тази клапа която е на турбото за регулиране на оборотите на перките-да се е прецакала и от нея да се получава това виене защото повечето хора казаха че е от това


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Яну 2009, 11:33

pachko написа:a възможно ли е наистина да е от тази клапа която е на турбото за регулиране на оборотите на перките-да се е прецакала и от нея да се получава това виене защото повечето хора казаха че е от това


явно доста неща не са ти ясни , а и на "майсторите" около теб... :confused: Няма клапа , която да регулира оборотите на турбото - то се движи от изгорелите газове и скоростта му я регулираш от десния си крак ;) обърни внимание на мнението на колегата Radio DJ, по-ясно няма как да се обясни

Цената , която посочих е за ремонтен комплект на Гарет, само за здрави турбини става :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 21 Яну 2009, 11:40

Турбото на 136кс и 150кс еднакво ли е? На мен почна да ми вие над 2000 оборота, а най-силно се чува след отпускането на газта. Обаче имам съмнение, че нещо по генерацията може да се е откачило. Имат ли нещо общо двете неща?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 21 Яну 2009, 11:55

Hugo Boss написа:Турбото на 136кс и 150кс еднакво ли е? На мен почна да ми вие над 2000 оборота, а най-силно се чува след отпускането на газта. Обаче имам съмнение, че нещо по генерацията може да се е откачило. Имат ли нещо общо двете неща?


не са еднакви , на 150кс е по-малко на външен вид ;)

Сега за виенето , правиш ли разлика между постоянно виене и лекото прицвилване като върнеш газта :idea: :?: Второто е съвсем норамлно , даже при ускорение турбото на 150кс леко свисти от 1700 до към 2200 оборта , което пак е НОРМАЛНО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 21 Яну 2009, 12:00

Ами такъв звук никога до сега не съм чувал. Дори като леко подавам газ и задържа на 3000-3500 оборота се чува, но по-слабо. Същия звук се засилва като отпусна педала. А пък малко преди това се чуваше лек метален шум като на резонас от гърнета някъде. Възможно ли е да свисти и от там? След малко ще ходя на майстор да погледне.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 21 Яну 2009, 18:13

колега ако чуеш моето ще се оплашиш при мен положението е много зле а бе да ви попитам как се занулява инспекшана на 320 д Е 46

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 21 Яну 2009, 18:47

Оказа се от меката връзка и от там си чувам турбото.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 21 Яну 2009, 23:21

коя мека връска е колега ??? моля те кажи ми и че да не би и моито да е от това е !!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 21 Яну 2009, 23:49

Ами провери си от изпускателните тръби, надолу към генерацията. Колкото по близо до мотора имаш проблем толкова по-силно се чува.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 22 Яну 2009, 18:49

a бе мамкаи бричка да еба всеки ден се чупи по нещо-колеги можетели да ми кажете от какво е това:значи когато искам да я исфорсирам на място отначало почва да прекъсва като чили се дави и вади одзад бял - син пушек


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 22 Яну 2009, 20:03

pachko написа:a бе мамкаи бричка да еба всеки ден се чупи по нещо-колеги можетели да ми кажете от какво е това:значи когато искам да я исфорсирам на място отначало почва да прекъсва като чили се дави и вади одзад бял - син пушек


Уха направо това си е страшно, иди на диагностика. Има няколко въможности или да е Дебитомер което е най лекото(консуматив) а най лошото е ГНП-то а там е проблем, едно че е скъпо другото е че ного нерви. цените варират доста но нова е към 2,5-3к.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 22 Яну 2009, 20:08

pachko написа:a бе мамкаи бричка да еба всеки ден се чупи по нещо-колеги можетели да ми кажете от какво е това:значи когато искам да я исфорсирам на място отначало почва да прекъсва като чили се дави и вади одзад бял - син пушек

Прекъсва нали колега и мойта ги правише тия номера по някой път и прави едни облаци отзаде обаче май се оправи от самосебе си скоро не ми го е правила тоя номер :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 22 Яну 2009, 21:59

к'во е това ГНП ч ми обяснете и каде се намира дебитомера

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Владимир46

Последни теми
Facebook